Runningback Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Mener det var en slags pressening som lå over en annen maskin, som han tok over den brennende mannen i " rom drakten " Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Han brukte en presenning som lå over en annen maskin ja, har sjekket nå siden TomHel ikke gir lyd fra seg For å holde liv i tråden sender jeg neste til Berserk II, som hadde det mest presise svaret. (Men jeg er fremdeles glad i deg bruno ^^) Endret 13. februar 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Spørsmål er følgende : I en av de western episodene blir macgyver skutt i brystet, men det var noe i brystlomma hans som dempet/stoppet skuddet. Hva var det? Og hva fant han ut når han våknet? Edit: omformulering Endret 14. februar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Beklager at jeg ikke bekreftet det riktige svaret, var borte fra pcpusen min... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det var lommekniven hans. Han fant ut når han våknet at det var et kulemerke på den. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det var lommekniven hans. Han fant ut når han våknet at det var et kulemerke på den. Riktig ! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Spørsmål! Spørsmål! Venter i spenning på et nytt spørsmål fra Ari Gold ja, hehe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Send han en PM da. Virker som om noen ikke kjenner til mine innlegg funksjonen... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tar meg friheten å legge ut et spm mens vi venter på Ari, så får han heller legge ut nytt når han er tilbake så fortsetter vi der. Hva var motivet bak brannene i "The Prometheus Syndrome"? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Han mente at Politiet og Luthenet(leif) Murphy ikke hadde gjort nok for å slokke/hindre brannen der søster(eller noe) til han som tente på hadde vært i... Dette er bare gjetting... Husker så vidt episoden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vet ikke om det er rett episode en gang, men er det den når en cafe brant? Gjerne med søstera til denne pyromanen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Det er vel den brannbomben som de må desarmere i byggningen. De tror de klarer å stoppe den og MacGyver ut av rommet da nedtellingen plustelig fortsetter. Kammeraten(?) til Mac dør. Det er vel ikke betjent Murphy med en annen dame. Historien husker jeg ikke noe av annet enn at det var en tidligere brann mange år tidligere som var grunnlag for hevn.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Alle er inne på rett episode, men gir foxxy rett på denne da ingen andre heller svarte helt presist. Hans elskede døde i brannen, en brann han selv tente på i et forsøk på forsikringssvindel. Han mente at brannfolkene ikke gjorde alt de kunne for å redde henne, et vondt minnne han har båret med seg siden, som så ble grunnlaget for denne hevnen. Riktig at en venn av Mac døde tidligere i episoden, en bombe som egentlig ikke var ment for han. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 I episoden der Mac hjelper Dent med å "ta" disse narkofolkene på motorsykler. Hva heter gjengen som Dent tidligere var medlem i, og hva heter lederen? Dårlig forklart episode, men.. Dere skjønner sikkert. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette burde jeg kunne, men husker det nok ikke... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Send han en PM da. Virker som om noen ikke kjenner til mine innlegg funksjonen... Jojo, kjenner til mine innlegg funksjonen veldig godt. Var vel heller det at jeg ikke var tilstede. Beklager! Lederen het Kluge hvis jeg ikke tar helt feil. Gjengen hans husker jeg ikke hva heter. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hmm, husker denne MC gjengen ødela figuren på chicken butikken. Hette de kluge? eller noe lignende. Første jeg kom på, tror han MC lederen hette Kluge. Klugers tipper jeg! Edit : skrivefeil... Endret 17. februar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ah, Jerrry Kluge. Kom på det nå! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, det var fornavnet vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå