Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Buster Keaton? Var det også en del av filmlaget til Pinky?

Ideén fikk de fra en av filmene til Pinky ja, de så nettopp det trikset da de så på en av filmene hans på starten av episoden.

 

Skal se om jeg husker diktet...

 

Murder is in the air

Under the temple of Ra

 

...nei, har visst ikke så ekstrem klisterhjerne. *Sjekke resten*

 

EDIT: Diktet var:

 

Murder is in the air

Under the temple of

Ra

Death awaits

On the final

Curtain

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Husker dessverre ikke hva som var på filmen eller hvem det var som ville ha den.

Men ellers var det så bra at jeg godkjenner den.

 

Jeg har ikke sett episoden på lenge, men var ikke dette en mikrofilm Mac hadde smugla inn fra DDR og skulle levere til Pete (begge jobbet i DXS den sesongen) da slemmingene som vel var Stasi eller DDR-agenter overumplet dem?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det var etter en "liksom-ulykke", der noe som ble tømt for et eller annet brannfarlig, også sprengte beholderen. Mange brente i hel. Det viste seg at ulykka var planlagt av han onde kisen som ville ha stillingen til Pete. Pete fikk jobben tilbake når de endelige bevisene ble lagt på bordet.

Lenke til kommentar

Han ble ikke sparket, han trakk seg selv fordi han mente han var skyld i en eksplosjon. Pete mente at han var inkompetent til å gjøre jobben sin og var langt nede da flere ble hardt skadd (og noen døde?). Eksplosjonen skjedde under tapping av drivstoff fra en missil, en mekanisme Pete hadde sjekket personlig. Greia var at det ikke var Pete sin feil; det var noen som hadde sabotert utstyret, nemlig arvtageren hans. Arvtageren ble vel ganske kjapt oppsagt og bura inn da de fant ut av plottet hans mot presidenten som var på besøk. Pete gav ham jo skikkelig juling, selv om han nesten mistet en tann. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...