Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pøtt, det er mange spørsmål igjen! Jeg prøver å ikke være _alt_ for detaljert, men føler at det har vært ganske høyt nivå her tidligere. Virker dessverre som at aktiviteten har falt en del siden i høst ja, skulle ønske det kunne ta seg opp litt igjen!

 

Svaret jeg var på jakt etter var noe lignende:

Kraftselskapet forsvarer seg med at det ikke finnes noen endelige rapporter på at elektromagnetisk stråling fra kraftlinjer er skadelig over tid. Phoenix Foundations rapport konkluderte heller ikke med det. Området er ubebodd.

 

White Cloud argumenterer med at det kanskje vil bevises at det er farlig i framtiden, og da er det for sent. I tillegg påpeker han at området er hellig land og lurer på hvordan juryen ville likt kraftlinjer gående gjennom deres gudshus. Området er ubebodd av hvite, men indianere har lenge reist dit for å be.

 

EDIT: Fritt fram for neste!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Faar godta den, jeg krever vel litt for mye av dere ^^

 

De la opp til at han skulle veare dopavhengig ved aa plante crack i bilen hans av et gitt merke for aa legge skylden pa gjengen som solgte det merket. Dermed fikk de stoppet munnen pa han (han var for veltalende og holdt paa a vinne retssaken) i tillegg til aa legge skylden pa andre. Maaten han ble henrettet pa er jeg egentlig ikke helt sikker pa, men det var en typisk gjenghenrettelse ja. Jeg lurer paa om de kuttet av han tungen.

 

Bruno next ;)

Lenke til kommentar

Visste jo at de plantet dop i bilen hans osv, men du spurte om hvordan han ble drept :hmm:

 

Anyway, Neste: I samme episoden har MacGyver og Cuba Gooding en diskusjon hvorvidt han skal være med til retten og støtte Booker om at senteret skal få støtte eller ei. Når Cuba Gooding sier at hatet mellom hvite og svarte likevel vil fortsette sier MacGyver en setning. Hva sier han?

 

Spør hvs dere ikke skjønte oppgaven.

Lenke til kommentar

Wrong aswer :( Virker som om den var i hardeste laget så jeg tar en ny.

 

Dette var setningen jeg var ute etter: "The hate has to stop somewhere, you GOT to believe that!"

 

Neste: I episoden der Jack Dalton blir hjernevasket til å drepe en president finner Mac ut at også Pete har blitt hjernevasket, hvordan finner han det ut/skjønner han det?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Wrong aswer :( Virker som om den var i hardeste laget så jeg tar en ny.

 

Dette var setningen jeg var ute etter: "The hate has to stop somewhere, you GOT to believe that!"

 

Neste: I episoden der Jack Dalton blir hjernevasket til å drepe en president finner Mac ut at også Pete har blitt hjernevasket, hvordan finner han det ut/skjønner han det?

 

Han skjønner det da Pete tar opp pistolen og fyrer av et skudd på sermonien.

" From the bottom of my heart, I salute you " -> sitter fast i hodet mitt.

Lenke til kommentar

Godkjenner den Svinks. Han ser for det første at det er to stoler i rommet der Jack har blitt hjernevasket og kommer til å tenke på hva Pete sa til han etter helgen. "It was only me and fish, like a dream come true", og Jack sa noe sånn som at "It was only me and the girl like a dream come true" Mac ser selvfølgelig koblingen og får avverget det i tide...

 

Neste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...