Svinks Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Stemmer, de "slåss" som sparringpartnere under karatetrening tror jeg. Skuespilleren deltok i to episoder, i forskjellige roller: "Lisa Chan" og "Tiu", en slags ninja. Endret 31. januar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Ah, riktig, det var hun som prøvde å drepe bestefaren Murderer's Sky også? Endret 31. januar 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Teddy og Zero vet tydeligvis godt hvem det er, men hun er tydeligvis ikke så stor stjerne som jeg trodde. Første gangen jeg så henne i MacGyver, som jeg oppfattet som en dagtids-serie med C-skuespillere, tok jeg bølgen og tenkte "jøss, har de fått **A ******E til å delta i MacGyver?!" Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tia Carrere heter skuespilleren Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 En dag når Macgyver kommer hjem til sin husbåt så er møblene borte, hvor har de tatt veien og hvem har tatt dem? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jack tok dem med til en flyhangar. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Er det ikke egentlig Murdoc som tok dem til hangaren? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nope, Jack tok dem til hangaren i Jack of Lies. Samme episode med Mike, dopsmugling i potteplanter og et fly som ikke har nok drivstoff... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ^fmj svarte riktig, og får neste spørsmål Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Siden FMJ ikke kom med et nytt spørsmål innen 48 timer så kommer jeg med et lett spørsmål. Ikke sikker på hva episoden heter, men macgyver lager et slags mini fly. Der Mac og en til kjører uttfor ei klippe og flyr videre med dette flyet. Flyet ble bygget i en slags garasje der han fant hva han trengte. Dette ble senere testet på Mythbusters, men det var et klassisk film triks. Hva bruker Mac som fly ramme, og hva bruker han på å holde flyet sammen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Brukte trestolper. Vet ikke om det var av bambus eller hva det var, brukte hvert fall TEIP (gaffa) til å holde flyet sammen... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Brukte trestolper. Vet ikke om det var av bambus eller hva det var, brukte hvert fall TEIP (gaffa) til å holde flyet sammen... Riktig, det var bambus ja (Y) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Fortell hvordan MacGyver møter Debrah. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 husker jeg riktig så er Debrah hu dama som blir leid inn for å komme innpå han, for så å drepe han. Men dette går feil. Tror de møttes ved stranda, der macgyver er å tar research om området. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hmm, da møttes de på brygga. Den samme brygga som husbåten til Mac Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, møttes de ikke før det på et kveldskurs i kunstmaling eller noe? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var kunstkurs som var rett? I så fall blir neste spørsmål: Hva og hvor var Mancos skatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå