Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Et lite tips: Jack sa detta da de var i lufta på vei til dette landet. Det var om natten og jack fortalte da om selskapet hans Fly By night. Det var rett før MacGyver fant bilder av Mike, han og jack... Endret 23. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) "I could have sworn I told you." er en vanlig frase fra Jack, når han lurer med Mac på noe. Gjerne etterfulgt av "I just got one quick job to do." Endret 23. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 "I could have sworn I told you." er en vanlig frase fra Jack, når han lurer med Mac på noe. Gjerne etterfulgt av "I just got one quick job to do." Nei, dessverre er ikke det riktig. Det er et kort ord, som han sier med et glimt i øyet og et bredt smil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 trust me mac? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 trust me mac? Nei, ikke riktig det heller. Skal jeg bare røpe det eller? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Ja, er litt nysgjerrig nå :-DD Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, er litt nysgjerrig nå :-DD Ok, det riktige svaret er: Exactly. Neste mann ut med en ny Quiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Får ta en rask en da. Hvordan *døde* Murdoc for siste gang? EDIT: Execly er ikke en replikk btw Endret 23. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har ikke peiling på sesonger eller episoder: Ikke traileren. Ikke det vannet i hulen. Var det når han falt X hundre meter ned fra et fjell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nei. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan *døde* Murdoc for siste gang? Siste gang, det var kanskje da han hadde blitt general i en bananrepublikk, prøvde å kjøre ned MacGyver og kjørte ut for et stup med en rosa Jeep da Mac hoppa til sides? Og liket ble ikke funnet på stranda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg mente han overlevde det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Var ikke det jeg tenkte på nei. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg mente han overlevde det... Ja, det stemmer at han ringte MacGyver og lo i telefonen etter den episoden, så han overlevde nok. Dette er førøvrig i episoden "Obsessed" hvor Mac får sparken fordi man er "besatt" av tanken av at Murdoc er i live og vil gripe inn i rettsaken mot general Delasora, og er så vidt jeg vet eneste episoden i siste sesong der Murdoc er med i følge IMDB og Macgyveronline. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Var ikke det jeg tenkte på nei. Dersom du ikke tenkte på stupet og den rosa Jeepen, kan du gi noe hint om hva du tenkte på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 gruve Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 gruve Nest siste gang han var med, episoden "strictly business" fant han ID-kortet til MacG og ga seg ut for å være ham, og sa at MacGyver var Murdoc. Mens Mac hadde virret rundt i skogen og hadde funnet en mor og en datter i et hus i skogen og ikke kunne huske hvem han var etter at Murdoc hadde skutt en antitankgranat mot jeepen hans, eller noe sånn. Dama ble tatt til fange i ei gruve, Mac måtte forsere noen feller for å frigi henne, og i kampen etterpå fikk Murdoc et tau rundt foten som var festa til en løpsk heis og dro han ut i en gruvesjakt han datt ned i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 yes Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan reagerer MacGyver når han blir nødt til å slå en slemming i fjeset med knyttneven? (Jeg mener de samme reaksjonene går igjen i flere episoder, jeg så det sist gang på TV i forrige uke.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 han får ondt i handa si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå