Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En relativt kjent, pen og sprek skuespillerinne som har deltatt i mange spillefilmer og noen TV-serier spilte søstra til "the wish child" og en annen rolle i en annen MacGyver-episode.

 

Hva heter skuespillerinnen?

 

Ah ja, husker nesten hun i den episoden :love: Men hva het hun? Mener det er hun som spiller i den "Tomb Raider"-aktige TV-serien. Og heter der Sydney eller Sidney... Serien het vel Relic Hunter (Fristende å google nå).

 

Vel, mens jeg skriver innlegget her, må jeg nok innrømme at jeg kikket kjapt gjennom episoden (istedenfor å google :p) Husket ikke navnet, men det fant jeg jo nå :innocent: Og at hun spiller Sydney Fox i Relic Hunter (det var google). Tror ikke det er noe poeng til meg å si navnet nå, men da har jo andre fått et lite hint.

 

 

 

EDIT: Et artig(?) tillegg... ting griper visst i hverandre her. Googlet Macgyver i høst, leste at han hadde en stemme i et PC spill som het Fallout, som jeg aldri har spillt eller hørt om, til tross for at jeg har hatt PC siden før spillet ble utgitt i 1997. (Og det er, hatt PC fra 1996, haha). Uansett, Fallout 2 kom året etter, men den har jeg heller ikke spillt eller hørt om. Men så hadde jeg heller ikke sansen for langvarige spill før.

 

Og i høst var det at jeg fikk for meg å se gjennom alle Macgyver-episodene (noe jeg ikke er ferdig med enda). Det var da jeg fant ut det med Fallout, og at Fallout 3 snart skulle slippes, 10 år etter sist gang! Litt av et sammentreff! Som jeg i tillegg kan takke MacGyver for :p Og, unødvendig å si, men jeg liker det spillet!

 

Enda en raritet er at i et av oppdragene i Fallout 3, om å finne et gammelt dokument (US constitution no less), får man en medhjelper som heter Sydney, som leter etter gamle ting og som ikke er helt ulik hun du spør etter. Ikke så lenge siden jeg gjorde den, og da tenkte jeg på Relic Hunter :p

Endret av Z_for_Zero
Lenke til kommentar

Jeg skjønner du har funnet fram til rett dame, og at jeg bør se serien Relic Hunter. :) Selv forbinder jeg denne dama som er fra Hawaii og bruker et kunstnernavn som høres ut som en krysning av en drink og en Porsche aller mest med filmen True Lies med Arnold Schwartzenegger, hun var også i Waynes World-filmene, så i alle fall på 90-tallet var hun nok større stjerne på kino enn noen andre i MacGyver har vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...