-Teddy- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Riktig begge to, ^fmj får neste Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vært stille her nå, venter på et nytt spørsmål : -) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Alle har vært litt slappe her etter jul og ferie. På tide å våkne opp alle sammen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Siden det ikke har vært noen aktivitet her på 48 timer lager jeg et nytt spørsmål : Hvilken farger er det på de 3 mini cooper bilene som macgyver kjører med i den episoden med sigøynerne i budapest? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Oi. Var det ikke en rød, en hvit og en blå? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Glemte av at jeg hadde svart jeg. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Oi. Var det ikke en rød, en hvit og en blå? Jepp noen av klippene i den episoden er faktisk tatt fra filmen "The Italian Job" Endret 22. januar 2009 av Borbra Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Oi. Var det ikke en rød, en hvit og en blå? Det er helt riktig, din tur Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Britiske farger på britiske biler i en britisk film. Neppe tilfeldig. Ny oppgave: MacGyver kan reparere det meste med bl.a. sølvtape og lommekniv. Han bruker sjelden sekk, veske eller bag. Har han både lommekniv og en diger taperull i lomma? Hvor har han tapen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Evt. innerlomma på jakka.... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Gode forslag, men den ville sannsynlig vært påfallende synlig i beltet. Og hvordan ville du, eller MacGyver fått en sånn ned i jakke- eller bukselomma? Endret 22. januar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hvis han bretter den sammen? Er jo ikke mange mulighetene.... Kanskje han bare har den under genseren som han har nedi buksa? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mener å ha sett den brettet i baklomma et par ganger, men mulig jeg tuller. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja, han bruker en rull som ikke er full og bretter eller klemmer den flat og stikker den i baklomma. Neppe alltid, men det var svaret jeg var ute etter. Bruno, du var nær, men jeg kårer Hernil til vinner. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja, han bruker en rull som ikke er full og bretter eller klemmer den flat og stikker den i baklomma. Neppe alltid, men det var svaret jeg var ute etter. Bruno, du var nær, men jeg kårer Hernil til vinner. Min begrensede fantasi gir meg ikke noe valg, jeg må ty til piloten nok en gang. Hva var grunnen til at den ene professoren ville ta livet sitt (og kollegaens med)? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Fordi han hadde funnet opp tidenes dommedagsvåpen han var redd kunne misbrukes om det kom på gale hender. Det hele gikk ut på at det skapte en kjedereaksjon i ozonlaget som gjorde at det ville forsvinne, og dermed ville vi blitt temmelig grillet av sola. Tror spørsmålet er stilt før. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Det er riktig -Teddy-. Beklager om det er stilt før. edit: leif Endret 23. januar 2009 av hernil Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jack reddet livet til Mac en gang de var på tur sammen, hva var det Mac kunne dødd av? Det hele nevnes i en bisetning i episoden "Jack of Lies". Ta gjerne en titt med en gang, siden dette detaljspørsmålet kanskje er litt for detaljert for de fleste... EDIT: Omformulering. Endret 23. januar 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå