Ari Gold Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nytt spørsmål lyder som følger! Hva heter Mac's high school hockeytrener? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nytt spørsmål lyder som følger! Hva heter Mac's high school hockeytrener? Mage følelsen sa Kirby, men det var vell han som slo ned han ene i den episoden der Macgyver var trener? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, tenker på feil episode du. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 For vanskelig? Ja dette er vanskelig, trenger hint =) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har du ikke sett episoden tror jeg det skal litt mer til enn et lite hint for å løse oppgaven. Ny oppgave følger om noen strakser. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 OK! Nytt spørsmål. Om det er for lett eller for vanskelig må dere svare på. Hvor gammel var Mac da faren og bestemoren døde i en bilulykke? Og, åssen døde de? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 De døde vel da han var 7 tror jeg og som du sier døde de i en bilulykke. Hvis jeg husker rett var det kraftig regnvær (muligens i kombinasjon med noe annet) som gjorde at de kjørte av veien og ut i en elv der de druknet. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den var fin! 100% riktig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg er borte for dagen så jeg kommer med en liten oppgave som noen andre med litt peiling kan bekrefte sånn at spille kan gå videre. Gi et kort sammendrag av hva som skjedde i episoden der Mac måtte avsløre noen svindlere som utga seg for å være romvesener. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg er borte for dagen så jeg kommer med en liten oppgave som noen andre med litt peiling kan bekrefte sånn at spille kan gå videre. Gi et kort sammendrag av hva som skjedde i episoden der Mac måtte avsløre noen svindlere som utga seg for å være romvesener. Episoden handlet om at det var en kreftsyk dame på en gård, så kom det noen folk ifra en annen "planet" som skulle ta med familien dit, der alle var 100% friske og levde et perfekt liv. Macgyver begynte å underforske dette, husker ikke helt hvorfor han var der. Macgyver fikk hjelp av en person som solgte støvsugere, merket var Vortex tror jeg, som merkelig nok dukket opp hver gang macgyver trengte han, og forsvann rett etterpå. Macgyver fikk en sjanse til slutt å bevise at det ikke var noen annen planet, eller et romskip som skulle ta de med til det perfekte liv. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er riktig. Ta neste du. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jepp, den er godkjent Berserk II. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 ok, følgende spørsmål er: Hvordan klarte Macgyver å demontere bomben i den episoden der noen prøvde å drepe en viktig (husker ikke helt hvem det var) person ved å plante en bombe på kabin banen? Pete var også ombord på gondolen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mac desarmerte aldri bomben, han kuttet den løs slik at den falt ned fra gondolen før den eksploderte. Dette gjorde han ved å lage seg et seletøy av en ransel og evakueringstauet slik at han kom seg under gondolen. Han svaiet frem og tilbake og kuttet sakte og usikkert over teipen som holdt bomben fast med SAK'en han hadde lånt av en dame i gondolen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mac desarmerte aldri bomben, han kuttet den løs slik at den falt ned fra gondolen før den eksploderte. Dette gjorde han ved å lage seg et seletøy av en ransel og evakueringstauet slik at han kom seg under gondolen. Han svaiet frem og tilbake og kuttet sakte og usikkert over teipen som holdt bomben fast med SAK'en han hadde lånt av en dame i gondolen. 100% riktig , din tur Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 SAK? Forkortelse for sveitsisk arme-kniv? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jess, Swiss Army Knife I episoden Rock The Cradle får Jack brått en liten Jack Junior å passe på. Hva slags forhold får de to, og hvordan reagerer han da han finner ut at han ikke er faren? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jack blir nå glad i det lille nurket og blir veldig lei seg når han får høre at han ikke er faren. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jack blir nå glad i det lille nurket og blir veldig lei seg når han får høre at han ikke er faren. Jack forteller også Jack JR historier, " lærer " han å fly , og prøver å være en bra far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå