Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mac drar til Afrika for han har hørt at Billy Colton skal ta folk som driver med ulovelig dreping av nesehorn.

Når han kommer ned dit, ser han at det ikke bare er ulovlig nesehorndreping de driver med, men også dopsmuggling. Husker ikke mye mer, men de drar til den demningen, og sklir ned den "sklien". Så hjemmer de seg, Mac inne i bilen og Billy under bilen. Dette er hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Jepps, stemmer bra, men jeg er også ute etter hvordan de møtes. Jeg kan nevne at de er i ferd med å drepe han når Mac for reddet han. Hvis du sier hvordan de har tenkt å drepe han skal jeg gi deg rett svar siden vi trenger litt nye folk i denne tråden enn de som alltid svarer :yes:

Lenke til kommentar

Siden TomHel sa værsegodneste så stiller jeg neste spørsmål.

 

I Trail to Doomsday disarmer MacGyver en atombombe rett før den skal til å gå av. Han måtte selvfølgelige lage noe finurlige greier for å få dette til, hva disarmer han atombomba med?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

-Tar tauet foran seg slik at Murdoc kutter sitt eget tau og faller ned. The windowmaker heter den.

-Tar en ledning fra en generator eller noe ligende så Murdoc får støt og faller ned i et vann (på theateret).

-Henger et tau rundt bena til Murdoc sånn at Murdoc faller ned i en gruvesjakt.

-Jager han inn i en byggning som er i ferd med og sprenges.

-Kaster en stein på ruta hans slik at mister dynamitten han har i hånda i laste bilen han selv kjører så den sprenger.

-Når han drømmer seg tilbake til når han ser på en westernfilm. Husker ikke helt hvordan han "dør" der, men husker det er en fight mellom Murdoc og Mac oppå ett av takene.

 

-Han er også med i Halloween knights(?), men der blir han ikke "drept" av MacGyver men offrer seg slik at søsteren hans og Mac skal komme seg i sikkerhet.

 

Prøvde så jeg kunne. Nå kommer sikkert Svinks og forklarer hvilke episoder jeg har glemt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...