Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har sett deg i Gunners-tråden ja . Vanskelig spørsmål, jeg legger meg, siste skoledag imorgen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 La oss nå være venner på denne delen av forumet da hvertfall. I fotballdelen derimot Joho, siste skoledag i morgen ja Ang. spørsmålet: Aner ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Som alle vet så finnes det to grupper på forumet, de som er Unitedfans, og de som er Liverpoolfans Eller vertfall i den delen som du sier. Anywayz, godnatt! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skjer med at alle har siste skoledag i morgen?! Har det selv! Litt vanskelig spørsmål kanskje? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tipper det var i "Target MacGyver" tilbakeblikket var, men hva dammen/stedet het aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nei. Kan si så mye at episoden er i sesong 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Target MacGyver er i første sesong, og er vel eneste episode den sesongen hvor Harry er med. Det er der bestefaren og Mac fisker, og gjemmer seg i sivet, og skyter med blåserør og bedøvende piler, og lager konglebomber etc. Men hva tjernet de fisker i heter, nei hvem husker sånt? Kanskje fiskehullet het "Harry Hole", og Jo Nesbø er MacGyver-fan? Endret 21. desember 2008 av Svinks Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Har du ikke opptak av episoden Svinks? har gått lang over 24 timer nå. Endret 21. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva skjedde i første og siste episode av Macgyver? Det lurer jeg på Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Nytt spørsmål: I episoden har MacGyver et kart han trenger og bruker kartet flere ganger som hjelpermidler til annet enn å finne veien. Nevn to ting han bruker det til. Btw: Fikk victorinox lommekniv til jul Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da er denne tråden oppe igjen og Hvis det er riktig episode og JEG husker riktig, bruker han den vel til å slå ned en fyr. Legger en jernstang inni kartet og kliner til! Den andre er vel når han bruker kartet til å lappe luftballongen som er blitt skutt i stykker. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Under Vietman-krigen var MacGyver med i et bombe-team. Han hadde en god venn og kollega som vi senere får se i en eller to andre episoder. Hva heter han? Hint: De jobber sammen på en båt hvor Murdoc (?) eller noen andre har plantet en bombe. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Det er vel Viking som planter bomben og ikke Murdoc. Navnet på vennen husker jeg ikke :-/ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Blir han ikke skadet/drept i en "foreksplosjon"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jo, han dør. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kan godt være. Husker ikke episoden så godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå