Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skallet? Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Noe med at Pete brukte tupé. Men husker ikke hva han sa, bare at tupéen måtte rettes litt på, antagelig etter at Pete dro Macgyver vekk fra senga så den eksploderte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Og vi venter spent på vinneren... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Noe med at Pete brukte tupé. Men husker ikke hva han sa, bare at tupéen måtte rettes litt på, antagelig etter at Pete dro Macgyver vekk fra senga så den eksploderte. Riktig. Du var jo inne på det Tomhel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Var ikke så langt vekke nei Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Murdoc er jo en gjenstridig fyr. Hvor mange episoder har han vært med i? Og kort om hva som skjedde eller hva episoden het. Google er jo en fin ting, men vi (dere ) venter et døgn først, eller hva? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Den herlige Murdoc Han har vel sikkert vært med i nærmere 10 episoder kan jeg tenke meg. Husker: Da han falt ned fra fjellet og ikke døde, han brant i det bassenget og ikke døde, ble slengt ned i gruven og ikke døde, kledde seg som en herlig kvinne (hva skjedde egentlig her?)og ikke døde, var med i "drømme-episoden" hvor Mac var cowboy, han later som han er en komponist (var dette en episode med Penny Parker?) og ikke dør. Da sier vi 6 episoder! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 + Sprenger i en trailer. Ja, det var en episode med PP (Komponisten). Lenke til kommentar
Palme Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Tjaa, er noe som mimrer der med en trailer ja.. Men jeg trodde dette hadde noe med den gangen han kledde seg ut som dame. Var det ikke noe lastebil-eksplosjon i den episoden? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Episodene: Partners, Serenity, The Widowmaker, Obsessed, Strictly Business, Halloween Knights, Cleo Rocks Hva han burde dødd av: Rivningsklar bygning + miste dynamitt i traileren, han "dør" ikke i Serenity, fallet, klipperacing i rosa jeep, bråstoppen i bunn av sjakten, granaten han holder i hånda, det brennende bassenget. Han "døde" nemlig to ganger i Parters; vi får høre historien om hvordan Pete og Mac møtte hverandre. Det er her han løper inn i en rivningsklar bygning og pådrar seg de velkjente arrene i ansiktet. 7 er mao det riktige svaret tror jeg, uten å ha sjekket med nettet. Palme nevnte Cleo Rocks to ganger; da han var komponist og det brennende bassenget. EDIT: Feil tittel; "Stricly Business", ikke "Nightmares". Han kledde seg ut som dame i tilbakeblikket i Parters før han løp inn i bygningen. Mye mulig han er med i "Friends" og "Hind-Sight" også, husker ikke alle tilbakeblikkene. Endret 17. desember 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Wow, jeg tror nesten jeg må benytte meg av Google selv, for jeg er slett ikke sikker på om jeg er best kvalifisert til å avsi vinner her etterhvert Og Murdoc er jo genial. Eller nesten Endret 17. desember 2008 av Z_for_Zero Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har nettsjekket listen min nå, den skal stemme. Murdoc er dog ikke med i tilbakeblikkene i "Friends", men han er med i et tilbakeblikk i "Unfinished Business". Drar uansett på en kort ferietur nå. God Jul folkens! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nytt spørsmål snart? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Teddy er på ferie, så da foreslår jeg at..... Ari Gold tar neste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Godt forslag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 My man, selv om jeg ikke like avataren *Nytt spørsmål før det blir mye OT* Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Liker ikke avataren min? Nytt spørsmål lyder som følger: Når MacGyver var ung, tok faren med han med for å fiske på favoritt stedet/hullet hans. Hva heter det? Nevn gjerne hvilken episodenummer eller sesong dette skjedde i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 "Tilbakeblikk" er ikke min Macgyverting. Likte ikke bruno sin avatar Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Enig der! Her er det Arsenal som gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå