Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den herlige Murdoc ;)

 

Han har vel sikkert vært med i nærmere 10 episoder kan jeg tenke meg.

 

Husker: Da han falt ned fra fjellet og ikke døde, han brant i det bassenget og ikke døde, ble slengt ned i gruven og ikke døde, kledde seg som en herlig kvinne (hva skjedde egentlig her?)og ikke døde, var med i "drømme-episoden" hvor Mac var cowboy, han later som han er en komponist (var dette en episode med Penny Parker?) og ikke dør.

 

Da sier vi 6 episoder!

Lenke til kommentar

Episodene: Partners, Serenity, The Widowmaker, Obsessed, Strictly Business, Halloween Knights, Cleo Rocks

 

Hva han burde dødd av: Rivningsklar bygning + miste dynamitt i traileren, han "dør" ikke i Serenity, fallet, klipperacing i rosa jeep, bråstoppen i bunn av sjakten, granaten han holder i hånda, det brennende bassenget.

 

Han "døde" nemlig to ganger i Parters; vi får høre historien om hvordan Pete og Mac møtte hverandre. Det er her han løper inn i en rivningsklar bygning og pådrar seg de velkjente arrene i ansiktet.

 

7 er mao det riktige svaret tror jeg, uten å ha sjekket med nettet. Palme nevnte Cleo Rocks to ganger; da han var komponist og det brennende bassenget.

 

EDIT: Feil tittel; "Stricly Business", ikke "Nightmares".

Han kledde seg ut som dame i tilbakeblikket i Parters før han løp inn i bygningen.

Mye mulig han er med i "Friends" og "Hind-Sight" også, husker ikke alle tilbakeblikkene.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...