Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tomatjuice! Macgyver fikk skikkelig bank og greide ikke jule opp noen idag Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg liker godt når Mac blir bundet til en stol og kommer seg løs, det gir minner til barndommens Mikke-Mus-historier. Men han var litt voldelig i dag, å fly på en fyr selv om han viste seg å være slemming bare fordi han tok noen bilder var ikke helt MacGyver. Så banken han fikk var fortjent. Og Maria var nydelig, og Brigitta Stenberg god skuespiller som dessverre bare ble med i to episoder. Da jeg sa "Tomatjuice", var det ikke en kommentar til panna til Otto Romburg, men et svar på den uløste oppgaven fra 08/12-2008 : 22:51. Jeg sjekket hva Mac drakk i "the heist", litt vin med en grimase, men kun for å få glasset til å svinge i rett frekvens. Og så drakk han en Virgin Mary, alkoholfri variant av Bloody Mary. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Riktig svar var gulrotsaft. Sender den videre til Svinks. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 MacGyver liker også en typisk amerikansk drikk som Maria Romburg vil prøve straks hun kommer til USA. Hvilken drikk, og hva betaler hun for den? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Så ikke hele dagens episode, men har sett den før. Hmm husker ikke hva det var, men får ta en sjanse.. Milkshake? 50 cent? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ingefærøl tror jeg det heter (måtte teste litt med ordboken min for jeg husket ikke navnet nå, tror det var ginger ale). Hun betalte 75 cents (three quarters), noe som forresten gjorde Mac litt mistenksom med tanke på at hun kunne myntsystemet deres uten å noensinne ha vært utenfor øst-tyskland. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Stemmer. Husker det nå Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Svaret til Hernil med tre 'quarters' er så godt at jeg godkjenner det, selv om drikken var 'root beer', og ikke 'ginger ale' eller ingefærøl. Noen her som har smakt root beer? Det minner om ingefærøl på flaske, men smaken er kanskje ganske forskjellig? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Pokker, tenkte ikke så langt som å teste root med to o-er i ordboken min. *trøtt* Vi fortsetter med dagens episode da min fantasi strekker seg omtrent så langt i skrivende stund (dumme naturfagsrappport). Hvor gjemte bestefaren gullet, hvordan så MacGyver at det var en lyttepost på andre siden av gata (først hypotesen så testen, altså to ting som avgjorde det) og hvor var Maria da det skjedde en ulykke så hun måtte få plastisk kirurgi? Endret 10. desember 2008 av hernil Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Han "forkledde" gullet i malte tinnsoldater. MacGyver tok en flash eller hva det heter og kastet den mot der han trodde laserstrålen var. Det ble dannet røyk og da kunne man se strålen som gikk fra det ene huset til det andre. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er riktig, men du mangler den siste. Hva var det forresten som tipset MacGyver om det kunne være en lyttepost der? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den siste husker jeg ikke. Det var vel batteriet på laseren eller noe som var i ferd med å gå ut. MacGyver så det blinket fra nabohuset. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Stemmer, han så laserprikken da den ble flyttet litt på. Du får ta neste. Det var forresten i London ulykken skjedde. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tar en enkel en, kommer ikke på noen andre i farten. Hva heter eks-kona til Pete? Og hva heter episoden hvor ****** og sønnen blir kidnappet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Connie, noe mer vet ikke jeg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Family matter. En av de få episodenavnene jeg kan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kjør på du, Bruno Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Riktig! Neste går til deg Tror faktisk ikke jeg har sett den episoden Endret 11. desember 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 I dagens episode møter vi onde dr. Zito. I rettsaken snakker de om en annen fange, Zito klarte og manipulere i fengsel for å drepe Murphy. Hva het fangen? I episoden lager Zito regnestykker til MacGyver som må løses for å finne ut hva Murdoc er ute etter. Hva var det andre regnestykket? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Pokker, jeg gikk glipp av Zito-episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå