Svinks Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vel, hvis han skriver og daterer en oppsigelse samme dag som han har feirer bursdag, og feiringen er på selve bursdagen, så bør dag og måned stemme, mens årstallet bør være fødselsåret pluss det antall år han feirer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Oh god, jeg pleier ikke være SÅ bak mål Mitt forslag blir 23.januar 1986 det da... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Da går jeg for 23. mars 1987. Hvorfor? Jeg tror ikke det var 1986, da ville episoden ha vært i første sesong, og det var den vel ikke, men det kan passe med sesong to. Og så var det et eller annet med at mens every time she smiles viser et pass med fødselsdag i januar, så skal det være en annen episode (eller andre episoder) som antyder en fødselsdag i mars, og det ville passe bra at denne plasserer dagen i slutten av mars dersom den første gang ble sendt tidlig i april. Endret 5. desember 2008 av Svinks Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1987 er i alle fall riktig, første episode ble jo sendt 29.09.1985 Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Svinks: Helt utrolig korrekt! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da tar jeg et spørsmål om Penny Parker, og ikke om bursdagen hennes, men noe som går litt utenfor serien. Hva heter skuespilleren, og hvilke to roller eller TV-serier er hun mest kjent for bortsett fra MacGyver? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Teri Hatcher: Desperate Housewives og en til... (Har ikke sett en eneste episode av DH ) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Stemmer, at hun gjemte seg naken i buskene etter å ha ramlet ut av vinduet og ikke kom inn igjen var vel med i traileren til Desperate Housewives. Mens i den andre serien jeg tenker på var hun kjæresten til en litt tøffere(?) helt* enn MacGyver i 87 episoder, 1993-1997. * Hint: Helten/kjæresten var journalistnerd når han ikke hadde på heltekappa. Da finner dere det sikkert ut, evt. ved hjelp av Google eller IMDB, og kan gå videre selv om jeg ikke er på nett og kan bekrefte svaret i kveld. Endret 5. desember 2008 av Svinks Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hun spilte vel i en av Superman-seriene, uten at jeg husker det eksakte navnet på den hun spilte i. Hun spilte da Lois Lane. Neste går til -Teddy-. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, serien het "Lois & Clark: The New Adventures of Superman" . Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Nevn ti land MacGyver har besøkt, og i hvilken sammenheng Trenger ikke gjøre det kjempedetaljert. Endret 5. desember 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Canada: I episoden der han hjelper en kollega i og ta tilbake sønnen fra faren. Mexico: Er vel endel. Bland annet når MacGyver og en dame svømmer over grensen fra noen tønner England: Legend og the holy rose (London) Frankrike: Legend of the holy rose Tyskland: Øst Tysland, når han og en kamerat mister bremsene Burma: Når han hjelper en landsby og bli kvitt en tyrann av en leder Russland/Sovjet: I episoden der han hjelper en tidligere leder i Russland med å rømme fra et galehus. Ungarn: Biljakten i Budapest Østerriket: Flykter over fra Ungarn Brasil: Mauer episoden Gadd ikke nevne fler selv om det sikkert endel flere i Sør-Amerika og Europa.... Endret 5. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Utmerket! EDIT: Full reiseliste: http://www.macgyveronline.com/pages/travelog.html Den har fungert før, men den later ikke til å vise annet enn hjembyen for meg nå. Endret 5. desember 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hva er den siste replikken til MacGyver i episoden tough boys? Endret 5. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Enten: "Discipline's only a crime when it's enforced by somebody with the sensitivity and judgment of a rock." Eller "Bold and nosy. I'm famous for that." Helt på jordet? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Helt på jordet? Ja Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Nå nærmer vi oss, Sier de første ordene (som jeg husker de): Is that a ........................" Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, serien het "Lois & Clark: The New Adventures of Superman" . Er det mulig?? Jeg visste det, sånn innerst inne, at det var noe kjent med henne. Men at jeg ikke klarte den koblingen... haha. Men på den annen side syns jeg Clark Kent's forkledning med briller er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå