Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da går jeg for 23. mars 1987. ;)

Hvorfor? Jeg tror ikke det var 1986, da ville episoden ha vært i første sesong, og det var den vel ikke, men det kan passe med sesong to. Og så var det et eller annet med at mens every time she smiles viser et pass med fødselsdag i januar, så skal det være en annen episode (eller andre episoder) som antyder en fødselsdag i mars, og det ville passe bra at denne plasserer dagen i slutten av mars dersom den første gang ble sendt tidlig i april.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Stemmer, at hun gjemte seg naken i buskene etter å ha ramlet ut av vinduet og ikke kom inn igjen var vel med i traileren til Desperate Housewives. Mens i den andre serien jeg tenker på var hun kjæresten til en litt tøffere(?) helt* enn MacGyver i 87 episoder, 1993-1997.

* Hint: Helten/kjæresten var journalistnerd når han ikke hadde på heltekappa. Da finner dere det sikkert ut, evt. ved hjelp av Google eller IMDB, og kan gå videre selv om jeg ikke er på nett og kan bekrefte svaret i kveld.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Canada: I episoden der han hjelper en kollega i og ta tilbake sønnen fra faren.

Mexico: Er vel endel. Bland annet når MacGyver og en dame svømmer over grensen fra noen tønner

England: Legend og the holy rose (London)

Frankrike: Legend of the holy rose

Tyskland: Øst Tysland, når han og en kamerat mister bremsene

Burma: Når han hjelper en landsby og bli kvitt en tyrann av en leder

Russland/Sovjet: I episoden der han hjelper en tidligere leder i Russland med å rømme fra et galehus.

Ungarn: Biljakten i Budapest

Østerriket: Flykter over fra Ungarn

Brasil: Mauer episoden

Gadd ikke nevne fler selv om det sikkert endel flere i Sør-Amerika og Europa....

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Ja, serien het "Lois & Clark: The New Adventures of Superman" .

Er det mulig?? Jeg visste det, sånn innerst inne, at det var noe kjent med henne. Men at jeg ikke klarte den koblingen... haha. Men på den annen side syns jeg Clark Kent's forkledning med briller er bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...