bruno99 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Oppgaven var sikkert ikke dum, men kanskje det ikke er så mange som både har sett episoden og lest oppgaven? Selv var jeg på jobb, mens opptakeren skulle ta opp MacGyver. Da jeg kom hjem, viste det seg at den bare hadde fått med seg de siste sju minuttene. Og det var akkurat nok til å konstatere at det fortsatt finnes episoder jeg aldri har sett. Hehe. Blir alltid glad når jeg ser episoder jeg ikke har sett før. Tror ikke det finnes flere nå da Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Husker episoden, men har bare sett den en gang, og det er utrolig lenge siden... Bra episode om jeg ikke husker feil, var det ikke noe med at det ene vitnet ikke kunne ha sett om det faktisk var den siktede eller noe siden var dårlig belysning? Fugledamen skulle vitne med ble drept vel..? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fugledamen ble drept, ja. Hvis jeg ikke husker helt feil, ble hun kastet ned fra terassen eller noe. En stund siden den episoden gikk på tv.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 I følge -Teddy ble den sendt forrige mandag Det stemmer at hun ble kastet ned ja, husker det nå. Det var ikke noe sånn som at pappegøyen hennes hadde sett det eller noe og prøvde å MacGyver prøvde å få det ut av den? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Neinei, mandag som i dag! Tror ikke det er mer enn et halvt år siden den gikk på TV. Hun hadde bare en vanlig undulat eller noe som hun snakket gjennom, for det var undulaten som hadde sett alt sammen... Mac konkluderte vel med at hun snakket gjennom fuglen fordi det føltes tryggere. Riktig at det var motlys pga en ødelagt lampe, dermed kunne ikke vitnet faktisk se drapsmannen osv. Ingen som har klart oppgaven enda, drøyer den til etter dagens episode før vi legger ut en ny en da. Endret 1. desember 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Joho, gleder meg, så lenge siden jeg så den sist Endret 1. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da så jeg ikke på Jo, pappegøyen hadde vel sett mordet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Da så jeg ikke på Jo, pappegøyen hadde vel sett mordet. Les. Den går i dag Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror han mente da den gikk for et halvt år siden? Får ikke sett den selv i dag, men så den forrige gang. Har forresten begynt å gå med en flat gaffarull i baklomma Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da så jeg ikke på Jo, pappegøyen hadde vel sett mordet. Les. Den går i dag Jeg skrev innlegget før 11.46, altså før -Teddy- skrev at episoden gikk i dag. Glemte bare å trykke på "svar" knappen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Var vel ikke den episoden som gikk i dag? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 er ikke sikker. fikk ikke se idag men kommer sikkert imorgen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Har forresten begynt å gå med en flat gaffarull i baklomma Haha, genialt! Du lurte oss, det var ikke episoden hvor han var en del av juryen i dag Det var den med solbåtskipet som skal overleveres til Kairo... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 What? Beklager, da har de begynt å tulle med episoderekkefølgen igjen De følger den sånn passe konsekvent. På fredag gikk jo "Hearts of Steel", og den neste episoden er jo egentlig "Rush to Judgement". Da får første og beste legge ut ny oppgave da min allerede har ligget ute i et par dager. Svaret jeg var på jakt etter: Det hadde vært et mord. En uskyldig person siktes for dette drapet. Et vitne (som egentlig ikke hadde mulighet til å se hvem drapsmannen var) blir påvirket av media og beskylder feil person for mordet. Egentlig var det eksen til mannen til hun som ble drept som stod bak (hun brukte en leiemorder) fordi hun fremdeles elsket han. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Episoden "Rush to Judgement" gikk visst i dag i stedet. Skjønner ikke hvilken episode de har sendt imellom "Heart of Steel" og denne, det virker jo helt tilfeldig. Siden dere er så slappe med nye spørsmål så kan jo jeg da bare spørre om noen kan gi et kort sammendrag av gårsdagens episode med episodenavn. Så, kan noen gi et kort sammendrag av mandagens episode samt episodenavn? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det var den med solbåtskipet som skal overleveres til Kairo... ??? Ja, her lurer jeg også på om noen som så den kan gi et resyme og episodetittel, for den beskrivelsen over er 110% ukjent, og jeg klarer ikke å finne noe som passer i episodeguidene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Den hvor MacGyver faller i koma og møter foreldrene og Harry? Vet ikke hva episoden heter men muligens noe med "Ka" Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 OK, da har de bare byttet om siste og nest siste episode i sesong fem de siste par dagene. Episoden der Harry er død og Mac nesten dør og møter foreldrene er "Passages", også kalt "Coma". Ja, det var kanskje litt egyptiske historiske sol- og båt-greier i den episoden. http://www.rusted-crush.com/macgyver/season5f.html#ep104 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 OK, da har de bare byttet om siste og nest siste episode i sesong fem de siste par dagene. Episoden der Harry er død og Mac nesten dør og møter foreldrene er "Passages", også kalt "Coma". Ja, det var kanskje litt egyptiske historiske sol- og båt-greier i den episoden. http://www.rusted-crush.com/macgyver/season5f.html#ep104 Blander Ghost Ship med stygge bigfoot-hylet i skogen på slutten. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) OK, da har de bare byttet om siste og nest siste episode i sesong fem de siste par dagene. Episoden der Harry er død og Mac nesten dør og møter foreldrene er "Passages", også kalt "Coma". Ja, det var kanskje litt egyptiske historiske sol- og båt-greier i den episoden. http://www.rusted-crush.com/macgyver/season5f.html#ep104 Blander Ghost Ship med stygge bigfoot-hylet i skogen på slutten. Ghost ship er episoden med det hylende bigfoot monsteret Endret 2. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå