Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Haha, faen, jeg såvna mens jeg svarte :p

Det jeg tror er den heteste scenen i hele Macgyver er når han og Lisa ligger i senga hans med bare singel/singlett og truse, hva gir Macgyver henne? Dette er noe han minnes, tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan var været i "Out in the Cold"?

... neida, men altså... :p

Litt mer vrient kanskje: Hvilken episode startet TV2 reprisene på igjen forrige gang etter at de hadde vist "Mountain of Youth"?

Er første gang jeg følger med på episodenavn og sesongprogresjon nå, ble skuffet da denne episoden rullet over skjermen i stedet for "Pilot". Fint om noen også kan uttale seg om hvor lenge siden det er TV2 begynte fra begynnelsen av sesong 1. :shrug:

Lenke til kommentar

Er redd jeg ikke kan svare spørsmålet siden jeg ikke så ofte får med meg dagens episoder om dagen. Men kan ikke huske at piolten har vært på godt over et år da serien startet igjen etter en periode hvor de hadde vist andre serier som party of five og sånn. Så tror det var høsten 2007 evt. sensommeren

Lenke til kommentar

En av de første episodene de sendte etter at de var ferdig med last og lost episode i høst, var den med skytinga da Mac var 12-13 år. De begynte med starten av fjerde sesong? I alle fall noenlunde midt i serien. Og første episode fra den sesongen er vel halloween og spøkelser og Pennys bortkomne tante i Parker House?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

De begynte med Murderer's Sky, siste episode i sesong 3.

Svinks var inne på det, så han får ta neste :)

@TomHel: Ser ikke helt hvilken episode du referer til, kommer ikke på noen episode der folk dør på slutten fordi de ikke får opp beltene atm...?

Ellers syns jeg det er dårlig at de ikke begynner fra starten av den første sesongen når de kaster seg på en ny runde. Menmen, får vel ikke klage, de sender det tross alt i reprise for n'te gang. Glad i TV2 :love:

Lenke til kommentar
Når de dør på slutten fordi de ikke fåt opp beltene?

Det kan vel stemme at sheriffen i Parker House-episoden dør i bilen som han ikke kommer fort nok ut av når lysthuset raser over bilen eller noe sånn. Panikk og enkelte gamle bilbeltespenner er ikke noen god kombinasjon.

Lenke til kommentar

I episoden Easy Target, der noen skrurker har stjålet en EMP-generator for å true fengselet til å slippe løs lederen deres, stopper bilen til Mac pga EMP-pulsen. Mac prøver å vri om nøkkelen, men ingenting skjer. I det han går ut av bilen for å sjekke hva det er, blir han overrumplet av badguysa. Mer rekker han ikke å gjøre.

Vet ikke om dette er episoden du sikter til, her var vel greia at Mac ikke fikk sjansen til å fikse det, ikke at han ikke ville gjøre et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...