bruno99 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Dette spørsmålet er veldig enkelt siden jeg ikke orker å lage et skikkelig spørsmål. Hva handler episoden med Amish people om? Handlingen altså, hva er problemet amish people folkene har? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 det var noen personer som skulle lage en vei midt i den amish landsbyen? lenge siden eg har sett den skjønner du Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 det var noen personer som skulle lage en vei midt i den amish landsbyen?lenge siden eg har sett den skjønner du Den er godtatt, neste! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dette spørsmålet er veldig enkelt siden jeg ikke orker å lage et skikkelig spørsmål. Hva handler episoden med Amish people om? Handlingen altså, hva er problemet amish people folkene har? Er det den episoden MacGyver kommer med mange vitser, men Amish folket ter ingen av dem? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Ja, "Its a joke".. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 kommer ikke på noen spørmål nå. noen andre kan ta for meg Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva heter medlemmene i dusørjegerfamilien, hvem startet opp "bedriften", og hva slags motstand møter yngstemann når han vil bli dusørjeger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Colton Brothers Mama og Jesse Colton er de to jeg kommer på nå, husker ikke hva han siste heter. Motstanden er nok moren. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jesse, Frank, Mama (får vi noengang et navn på henne?) og Billy Colton er navnene. Helt riktig at moren ikke ville at Billy skulle gå for å bli dusørjeger. Mot slutten i episoden "The Coltons" endres dog oppfatningen litt, hun mente at brødrene kunne la han kjøres inn litt i faget Var vel også Mama som startet forretningen etter hva jeg kan huske, rett meg opp om dette er feil... Det er i alle fall hun som er lederen. The Coltons prøvde seg også som sin egen lille spinoff-serie, men denne varte ikke lenge. Neste TomHel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg var da godt på vei! Har ikke hatt tid til å lese før nå. Hva sier Macgyver når han og Penny kommer ut rullebåndet(med bagasjen) i den første episoden med Penny Parker? Det var i Bulgaria, kommer selfølgelig ikke på hva den heter, slv om det har blitt nevnt flere ganger tidligere. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg husker ikke akkurat, men det var noe med at de reiste økonomiklasse og at servicen ikke var noe særlig. Dette sa han som en slags forklaring til forvirrede folk som var overrasket over å se folk på bagasjebåndet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Episoden heter "Every Time She Smiles". De reiser seg opp og stopper litt før Mac utbryter "Economy class!" og haster videre gjennom folkemengden. Svinks har allerede svart, så han får vel ta neste Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tar sjansen på en ny oppgave uten å vente på TomHel siden Teddy og jeg er enig. Hva heter sykdommen Pete Thornton får mot slutten av serien, og hva inspirerte manusforfatterne til å gi ham denne sykdommen? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Grønn stær, fordi Dana Elcar mister synet i virkeligheten? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Superkorrekt! Glaukom, eller glaucoma som de sier i Amerika, er best kjent i Norge som grønn stær. Elcar fikk denne diagnosen årevis før han ble Pete Thornton, de måtte ofte lese manuskriptet høyt for ham, og det hendte at han hadde problemer med å orientere seg i mørke scener. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hm, sliter med å finne en god oppgave, så ovelater det til nestemann:) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tar neste jeg.. Merlin spilte i 3 episoder, hva heter de? Liten bonus: Hvem var Merlin i MacGyver, hvordan rolle hadde han? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Good Knight Macgyver er en tredjedel Om det er rett, så er det en gammel trollmann som kjente forfaren til Macgyver, Angus Macgyver. Vi møter han i drømmene til Macgyver. edit: Det var en dobbelepisode, er det en eller to? Endret 24. november 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Så autografen til Dana Elcar (3-400$) signert dokument......han signerte jo ikke fra tidlig 90-tall til han gikk bort så det er en raritet. Noen signerte bilder er det nok oxo på markedet.......... Husker den episoden med dødsskipet , foreldrene var der........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Poenget var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå