Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Handligspørsmål; som jeg liker best På slutten av episoden der hun som hadde lurt Macgyver til å tro at de var kjærester og prøve å drepe han når han var blind (båt-eksplosjon) har komt tilbake mens Macgyver og Pete er i elva og fisker ørret: Hva sier fabelen Pete forteller om? Beklager dårlig formulering. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 ERr fullt klar over hvilken episode du snakker om, men spørsmålet skjønte jeg ikke Kan det formuleres på en annen måte? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva sier fabelen Pete forteller om? Er det den med spurven som fryser som blir bæsja på av en elefant, og gravd ut av skiten av en katt? (Vill gjetting.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ERr fullt klar over hvilken episode du snakker om, men spørsmålet skjønte jeg ikke Kan det formuleres på en annen måte?Når hun dama har falt ned de 1000m fra fjellet, så fortell Pete en fabel/historie med moral, siter Pete! Svinks: Du er inne på noe, men alikevell jævli langt borte Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Oppgaver som går på enkeltreplikker enkeltreplikker eller kommentarer på siden handlinga kan være vanskelig, men jeg gjør et nytt forsøk: Fortalte Pete en Æsop-fabel? Den om haren som satt utenfor løvens hule, og merket at det gikk mange spor inn i hulen, men få ut igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nei. Hint: Han sa den fordi Macgyver var ene dyret og hun dama det andre dyret, også gjorde de nett som i fabelen. Lenke til kommentar
Epower Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Var det den med skorpionen og skilpadden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Var det den med skorpionen og skilpadden?Yupyup, gogo! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Nå husker jeg den Skorpionen kan ikke stikke for da drukner den sammen med skildpadden på vei over elveen eller noe... Noen som husker ordrett hva han sa? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Nå husker jeg den Skorpionen kan ikke stikke for da drukner den sammen med skildpadden på vei over elveen eller noe... Noen som husker ordrett hva han sa? Den stikker allikevel. Skilpadda spør: Hvorfor gjorde du det, nå dør vi begge to. Og da svarte skorpionen, (eller som jeg nå husker at Pete sa det): "It's my nature." PS: Har Erikkkkkkk en ny oppgave? Endret 18. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Nå husker jeg den Skorpionen kan ikke stikke for da drukner den sammen med skildpadden på vei over elveen eller noe... Noen som husker ordrett hva han sa? Den stikker allikevel. Skilpadda spør: Hvorfor gjorde du det, nå dør vi begge to. Og da svarte skorpionen, (eller som jeg nå husker at Pete sa det): "It's my nature." PS: Har Erikkkkkkk en ny oppgave? Stemmer det! Og jeg som trodde jeg hadde peiling Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Siden det ikkke er kommet ut noen ny oppgave, gjentar jeg den jeg la ut nederst på forrige side: Er Pete Thornton med i den aller første MacGyver-episoden? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Nei, men Dana Elcar er med. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nei, men Dana Elcar er med. Stemmer, Dana Elcar spilte "Andy Colson", som vel var en av de dresskledde mennene på det lekke underjordiske laboratoriet. Pete Thornton dukket vel opp i episode 11, midtveis i første sesong. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 I en episode kommer en mann med skjegg og overrumpler MacGyver med en stor kniv/machete hjemme hos MacGyver, hva skjer i resten av episoden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Denne mannen er Jack, etter et oppdrag de hadde i et eller annet land. Han fører Macgyver til en overaskelsesfest for Macgyver hos Phoenix Foundation. Mange tilbakeblikk på tidligere episoder. Anledning Macgyver sier opp? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Ja, det er da han sier opp men ombestemmer seg ja. Neste ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Når Macgyver faller fra x'te etasje og lander på en bil blir han bevisstløs, og er på en snarvisitt i dødsriket med Harry. Hvordan kom han seg ut av rommet de var innelåst i? Episoden heter kanskje Ghost Ship. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Den heter ikke ghost ship! Men vet hvilken du snakker om. Han tar vel en brannslange og fester til et snurrende hjul i maskinrommet som gjør at hjulet på jerndøren blir rullet opp med hard kraft... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nei, sikkert ikke og jau, helt rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå