Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg har villeda dere litt: Produktet til Trumbo er ikke søtt, og er ikke så veldig usunt. Noen mener det er sunt, pga antioksydanter. Men det er svært uvanlig å spise eller drikke i vår del av verden uten at det er tilsatt mye sukker.

Der ser jeg mens jeg skriver at rett svar er kommet inn, ja, han hadde en kakao-plantasje.

Lenke til kommentar

Beklager, ga spørsmålet videre da jeg visste at jeg skulle bort og ikke kunne komme med spørsmål.

Skal vi se. I en episode bruker MacGyver kirkeklokkene i en landsby som avledningsmanøver, hvordan får han fart på dem, og hvem er det som er med han i den episoden? Bonusspørsmål: Hvor skjedde dette?

Lenke til kommentar
Det var vel under et av oppdragene i Sør-Amerika hvis jeg ikke husker helt feil.

Og med litt fyrverkeri fikk han fart i kirkeklokkene.

Det er riktig, brukte vel et stearinlys under et tau som lunte hvis jeg husker rett, men hvem var han med? Trenger ikke noen dyp beskrivelse, holder med yrke og hva hun gjorde der.

Lenke til kommentar
Det var vel under et av oppdragene i Sør-Amerika hvis jeg ikke husker helt feil.

Det er riktig, brukte vel et stearinlys under et tau som lunte hvis jeg husker rett, men hvem var han med? Trenger ikke noen dyp beskrivelse, holder med yrke og hva hun gjorde der.

hun tok bilder av 2 eller 3 personer vet ikke hva hun heter men hun var fotograf/journalist

Lenke til kommentar

hun tok bilder av 2 eller 3 personer vet ikke hva hun heter men hun var fotograf/journalist

Nicky?

Lenke til kommentar

Fotograf(/journalist) er riktig, hun dokumenterte vel elendigheter i ett eller annet diktatur hvis jeg husker rett. Er litt usikker på navnet, men Nicky høres kjent ut. Noen som vet om hun er med i flere episoder? Virket jo som om hun og Mac "fant tonen" i løpet av den natta i jungelen.

Neste spørsmål går til den som er først ute av Ari Gold og n00b1.

Lenke til kommentar

Beklager, tenkte ikke så langt som å sjekke hvem som leste tråden. Neste spørsmål går selvfølgelig til deg. :)

PS. Spøsmålet i mitt siste innlegg var forresten "off the record". Hvilken episode er hun med i bortsett fra den? (heller ikke et offisielt spørsmål :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...