hernil Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kakao? Hvis riktig går spørsmålet til bruno99. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kanskje jeg har villeda dere litt: Produktet til Trumbo er ikke søtt, og er ikke så veldig usunt. Noen mener det er sunt, pga antioksydanter. Men det er svært uvanlig å spise eller drikke i vår del av verden uten at det er tilsatt mye sukker. Der ser jeg mens jeg skriver at rett svar er kommet inn, ja, han hadde en kakao-plantasje. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Kakao? Hvis riktig går spørsmålet til bruno99. Neida, ta den du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen? Greit med et spørsmål før jeg tar kvelden Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (UTENOM QUIZEN!) Jeg kan gi deg et detaljspørsmål fra dagens episode mens vi venter på hernil: Hva var "spesialtilbudet" på saloonen i Serenity, og hva het den? Dette merket jeg meg selv før jeg sovnet fra hele episoden. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da du sovnet fra episoden, drømte du da at du hadde hengebarter og og plutselig var i ville vesten? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nei, men jeg våknet med en Victorinox Huntsman i hånda Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Beklager, ga spørsmålet videre da jeg visste at jeg skulle bort og ikke kunne komme med spørsmål. Skal vi se. I en episode bruker MacGyver kirkeklokkene i en landsby som avledningsmanøver, hvordan får han fart på dem, og hvem er det som er med han i den episoden? Bonusspørsmål: Hvor skjedde dette? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det var vel under et av oppdragene i Sør-Amerika hvis jeg ikke husker helt feil. Og med litt fyrverkeri fikk han fart i kirkeklokkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tipper en plass nord i Sør-Amerika. Er det samme episode som han har på seg den brune "munke-kappa"? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Tipper en plass nord i Sør-Amerika. Er det samme episode som han har på seg den brune "munke-kappa"? Ja, tror det. Colmbia? Eller Mexico tro... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det var vel under et av oppdragene i Sør-Amerika hvis jeg ikke husker helt feil.Og med litt fyrverkeri fikk han fart i kirkeklokkene. Det er riktig, brukte vel et stearinlys under et tau som lunte hvis jeg husker rett, men hvem var han med? Trenger ikke noen dyp beskrivelse, holder med yrke og hva hun gjorde der. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det var vel under et av oppdragene i Sør-Amerika hvis jeg ikke husker helt feil.Og med litt fyrverkeri fikk han fart i kirkeklokkene. Det er riktig, brukte vel et stearinlys under et tau som lunte hvis jeg husker rett, men hvem var han med? Trenger ikke noen dyp beskrivelse, holder med yrke og hva hun gjorde der. hun tok bilder av 2 eller 3 personer vet ikke hva hun heter men hun var fotograf/journalist Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Det var vel under et av oppdragene i Sør-Amerika hvis jeg ikke husker helt feil.Og med litt fyrverkeri fikk han fart i kirkeklokkene. Det er riktig, brukte vel et stearinlys under et tau som lunte hvis jeg husker rett, men hvem var han med? Trenger ikke noen dyp beskrivelse, holder med yrke og hva hun gjorde der. hun tok bilder av 2 eller 3 personer vet ikke hva hun heter men hun var fotograf/journalist Nicky? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fotograf(/journalist) er riktig, hun dokumenterte vel elendigheter i ett eller annet diktatur hvis jeg husker rett. Er litt usikker på navnet, men Nicky høres kjent ut. Noen som vet om hun er med i flere episoder? Virket jo som om hun og Mac "fant tonen" i løpet av den natta i jungelen. Neste spørsmål går til den som er først ute av Ari Gold og n00b1. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 MacGyver drar til Sør-Amerika for å hente/redde en amerikansk journalist ved navn Kate. Hun drev på med en reportasje om korrupte om sør-amerikanske land. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hun heter Kate og er med i to episoder. Fint om du venter par minutter hvis du ser jeg leser tråden med å svare. Du spurte om noe annet, fint om jeg da får lov til å skrive ferdig innlegget mitt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Beklager, tenkte ikke så langt som å sjekke hvem som leste tråden. Neste spørsmål går selvfølgelig til deg. PS. Spøsmålet i mitt siste innlegg var forresten "off the record". Hvilken episode er hun med i bortsett fra den? (heller ikke et offisielt spørsmål ) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 I episoden der de feirer bursdagen til MacGyver i PF? Ari Gold sin tur Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vi har vært inne på episoden hvor de feirer bursdagen til Mac, men når er den? Var denne for enkel kanskje?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå