bruno99 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Riktig. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Da kan du ta neste Bruno Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Da kan du ta neste Bruno Åh nei du, den som svarer riktig legger ut ny Evt. kan noen andre legge ut hvis de vil... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Skulle bare spise middag, tja... Hvilken arbeidsgiver hadde Pete og Mac i første sesong? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 DXS, har hatt spørsmålet før Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Riktig svar, visste ikke at det hadde vært tatt før =/ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 En MacGyver episode ser vi masse pappegøyer som flyr avsted tidlig i episode. Gi et lite resume av episoden og fortell hvordan MacGyver løser problemet! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg husker ikke papegøyene, men jeg forbinder av en eller annen grunn episoden Trumbos World med papegøyer, eller den typen søramerikansk regnskog der det gjerne er ville ara-papegøyer, er det den? I den episoden treffer Mac en plantasjeeier i villmarka som heter Trumbo. Han trenger hjelp med å sveise noe, og Mac macgyveriserer sveiseutstyr med startkabler og mynter. Så kommer de virkelig store problemene: Enorme mengder sinte veldig maur eller noe småkryp. De mekker noe flammekaster-greier, men når dette ikke nytter lenger (tom for bensin?) må de åpne en demning for å drukne krypene. Mac sier hadet, og Trumbo ser det som en utfordring å bygge opp igjen plantasjen. Men om det var disse maurene som skremte papegøyene, eller om vi skal til en helt annen latin-amerika-episode, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, den episoden tenkte jeg også på. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Neida, det er helt riktig Svinks. Maurene var soldatmaur Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet om det var soldatmaurene som skremte papegøyene? Og så vidt jeg ser av nettet var det også dyr som ble skremt, det kan passe med maurhærer som eter alt de kommer over. Men dette er ikke oppgaven. Oppgaven er: Hva dyrket Trumbo? Fortell gjerne også om hans personlighet, ble den påvirket av møtet med MacGyver? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Oppgaven er: Hva dyrket Trumbo? Fortell gjerne også om hans personlighet, ble den påvirket av møtet med MacGyver? Og med "dyrket" sikter jeg ikke til en religion, ideologi eller noe sånn, men en plante som brukes som nærings- og nytelsesmiddel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 I dag gikk Serenity....veldig bra episode men det er det som regel når Murdoc dukker opp *he he* Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Oppgaven er: Hva dyrket Trumbo? Fortell gjerne også om hans personlighet, ble den påvirket av møtet med MacGyver? Og med "dyrket" sikter jeg ikke til en religion, ideologi eller noe sånn, men en plante som brukes som nærings- og nytelsesmiddel. Tobakk? Var vel ganske tydelig at eieren Trumbo ble påvirket av møte med MacGyver, mulig jeg husker feil, men ble han truet med skytevåpen først, men reddet seg med at vannpumpen ikke hørtes bra ut og den trengte en ny pakning eller noe? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det stemmer bra det du sier om Trumbo, han var en beryktet diktatorisk sjef. Det var ikke tobakk han dyrket, men noe litt usunt som ikke har aldersgrense. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) nevermind Endret 19. november 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Sukker? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nei, men det ferdige produktet inneholder mye sukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå