hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I episoden der Mac leter etter en gullskatt som var i et fly som kræsjet over Sovjet. Han som var navigatør på flyet er ansvarlig for ulykken og drar på leting etter stedet der gullet er gjemt etter å ha sperret inne Mac og hun dama inne i flyet. Hvordan kom de seg ut av hulen gullet var gjemt i? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 De tok vodkaen som de fant på flaske i flyet i en bøtte med en lunte. i bøtten tok de en tank med gass og noe tøystoff fundt. da alkoholen brant ble flaken varmet opp og fungerte som en slags missil som sprengte opp et hull i rassnøen... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var måten de kom seg ut av flyet på, men hvordan kom de seg ut av hulen med gullet i? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) åja de satte seg på flydøren hvor alt gullet lå og kjørte nedover og gjennom en vegg av is Endret 6. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Riktig, du gjorde det vanskeligere enn det egentlig var. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 I en episode er det en hyggelig kar som vil drepe en biskop, men Macgyver tar innersvingen på han til slutt. Hvilken forkledning inntar MacGyver i denne episoden? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 acGyver kler seg ut som erkebikopen og når han skak stikke nålen i biskopen ser han at det er Mac, "Hay" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Affirmative. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 I en episode vil MacGyver si opp jobben i PF, hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Han vil ha tid til å finne seg dame og gifte seg/ha barn? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Riktig, sry for sent svar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sender videre jeg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da slår jeg til med et rimelig vanskelig spørsmål: I Fredagens episode kjører Mac motorsykkel for å komme seg opp til en stolpe der han kan komme seg på gondolen. Før han tar den blå motorsykkelen så prøver han (eller ser i det minste på) en annen rød en. Spørsmålet er hvilket merke og modell (holder med bare merke, men modell er pluss i margen) er den sykkelen? Denne linken kan være til hjelp for dere som ikke husker den eller ikke har opptak (ja det er lov til å bruke alle hjelpemidler). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 We're sorry but this movie is not longer available. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Funker hos meg. Prøv denne linken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Den virket Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sykkelen ser man forresten på 49 sekunder tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Må nok bli pass på meg Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 På intuisjon innbiller jeg meg At MacGyver kanskje kjørte Cagiva i Sveits? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå