-Teddy- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Shannon er "kringsfangen" MacGyver skulle redde Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 unnskyldingen var at det bedre å jobbe i skyggen. hvis det er rktig, som jeg er ganske sikker på at det er sender jeg den videre.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 In case: Hva hadde Jack sagt som gjorde at Macgyver sin husbåt var til sjøs? Dagens episode... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) "To get MacGyvers help, you first have to get his full and undivided attention" Mekker nytt spm med en gang jeg: Zoe hadde gjemt Diana's Mirror i ei pute, hvilket land var puta fra? Endret 4. november 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sa de et land? Trodde den bare var "antikk" Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jess ^fmj, det stod Istanbul på puta Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Den kjære kniven til MacGyver, hvem produserer originalen av denne kniven? leif, leifmannen var her. Endret 5. november 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hva mener du med kjøre? Hvis det er lommekniven hans du tenker på er det nok Victorinox du er ute etter selv om Wenger også er et offisielt merke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Slenger meg på den, kjørekniven? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hva mener du med kjøre? Hvis det er lommekniven hans du tenker på er det nok Victorinox du er ute etter selv om Wenger også er et offisielt merke. Jajajajaja, korrekt. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Men vi lurer fortsatt på om "kjøre kniven" var en trykkfeil, eller om vi har sjansen til å lære et nytt uttrykk. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Det var nok leif som var på besøk og Victorinox eier vel Wenger. Endret 5. november 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kjøpte dem vel opp i 2005 tror jeg, men de er fortsatt to "uavhengige" selskaper. Neste spørsmål: Hvor var det Steve og Mac hadde vært på oppdrag i tre(?) uker? Steve er han som stjal viruset for å selge det etter at han ble kastet ut av "Navy Seal" i episoden her om dagen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 tyskland(øst) var det forresten steve som var med i episoden der de mister bremsene? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Svaret var riktig og spørsmålet vet jeg ikke svaret på. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Syk du også hernil? Hadde ikkforventetr svar på en stund Neste: Slik som vi kjenner macgyver, hvem tror du han ville stemt på under det nylige amerikanske valget? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 MacGyver ville stemt på denne uavhengige kandidaten: http://www.specialfarm.net/macgyver2008.html Men, han er en maverick, og sikkert ganske bipartisan, og kunne samarbeidet godt med både McCain, som han kanskje ville prøvd å frigjøre fra fengsel under sin tid i Vietnam, med Palin om å redde grantrær fra forurensing fra søl fra oljeindustrien, og med Obama om å drive en Challenger Club i Chicago. Siden jeg er på en flyplass og snart offline, overlater til noen andre å svare på hvem han ville foretrukket av Obama/demokratene eller McCain/republikanerne. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke syk nei, men jeg hadde en litt kjedelig Fransktime (vi jobbet med noe som jeg var borte når vi begynte på). Er litt usikker på hvem han ville stemt på, men siden Mac er en generelt fornuftig person satser jeg på Obama. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 det var det svaret jeg var ute etter. obama er mer opptatt av det sosiale enn mccain og tror derfor macgyver ville stemt obama. Neste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå