bruno99 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hvis noen søker på internett er det deres problem, man vinner desveere ingenting. Men skal likevel prøve å ta noe jeg har i hodet, men da må man også være sikker på at det stemmer. Leiermorderen heter Piedra og har en nål med en nervegift eller noe... Han mister nålen og han og macgyver begynner å slåss. Piedra faller på nålen og dør før han får trukket av pistolen han har. MacGyver blir skuffet siden han aldri fikk sett hvem av dem som var sterkest siden Pete kom til unnsetning første gang de slåss. Piedras skuespiller spiller også en annen rolle i MacGyver som russer uten at jeg husker noe navn på han... Legger til litt informasjon for å mimre litt siden dette er en an mine favorittepisoder Endret 16. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Gratulerer du har rett Så ingen har rett, vi må bare finne navnet på kisen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Fyren heter som jeg skrev Piedra, neste som vil kan legge ut... Endret 17. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fyren heter som jeg skrev Piedra, neste som vil kan legge ut... Da tar jeg en Macgyverisme: Hvordan lager MacGyver en skjærebrenner? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Stålrør som han fyller opp med magnesiumpulver som han skrapet av en en proffsykkel, og jernoksid som han får tak i fra noen bokser som har rustet Da er det bare å tenne på. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, det høres rett ut, så du kan legge ut ny oppgave. (Jeg trodde riktignok at sykkelen var av aluminium, men magnesium vil funke enda bedre. Og stålrørene, var ikke det også aluminiumsrør, fra sykkelramma?) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg er ærlig talt ikke sikker, men tviler ikke på at du har rett. Han har vel laget den to ganger så vidt jeg husker. En gang da han skulle hjelpe noen skurker å komme seg inn i en pengetransport, og en gang da han skulle komme seg ut av et fryserom, men jeg vet ikke om komponentene var de samme i begge tilfeller. EDIT: Ny oppgave. Jeg er ute etter tre ting: 1: Hvilken serie er Richard Dean Anderson mest kjent for, hvis vi ser bortifra MacGyver? 2: Navnet på to skuespillere som har hatt hovedrolle i den serien jeg er ute etter, så vel som gjesteroller i MacGyver. Endret 17. september 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Nytt spørsmål _Zeke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Stargate SG 1, men skuespillere der er jeg dårlig oppdater på, siden jeg ikke har sett en eneste episode Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 To skalla typer, en brun med relieff panna, og en lys: Teal-C, spilt av Christopher Judge? General George Hammond, spilt av Don S. Davis? Sistnevnte har jeg også sett ui Twin Peaks, X-files og Northern Exposure. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mac Gyver bodde i minst tre leiligheter og en husbåt i løpet av serien, og alle skulle vel forestille å være i Los Angeles. Men hvor lå husbåten egentlig fortøyd? Det holder med navn på byen, men om noen vet navnet på marinaen også, gjør ikke det noe. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 ANte ikke at det skulle være en annen by, men gjetter Minneapolis selv om jeg er 98% sikker på at det er feil Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke Minneapolis. Dere må nok til en havneby. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg tviler på at dette er riktig, men kan det være Vancouver i Canada? Kanskje det var der de filmet serien. Ellers tipper jeg blindt på Seattle. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Vancouver er riktig. Ikke alle sesongene, men de hvor han bodde i husbåt, ble filmet i og omkring Vancouver. Stargate-serien ble forøvrig også filmet i et studio i Vancouver, mener jeg. Endret 17. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja det er den. Derfor jeg tippet at det var der den lå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Neste da _Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Den som vil kan ta neste, jeg kommer ikke på noe i farten Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg tar en til: Er **** ******** med i den ***** ****** MacGyver-episoden? Nei, den kan vi spare siden det allerede er kommet inn svar på oppgabven som ble posta tre minutter etter denne. Endret 17. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå