Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt riktig, det var akkurat det svaret jeg tenkte på.

PS: Jeg kom på et tilfelle der det vel var en gjest som sov på sofaen. Bodde ikke Pete der da han hadde skadet seg i skibakken, og han kunne neppe gå så lett opp trappa til soverommet med krykker?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva med han unge russeren(skøyte-talent) som vi så i bar overkropp på vei ned trappa med en svær cdspiller under armen? Priceless :p

Nytt spm: Nevn minst 7 overnattingsgjester(satser på at det er så mange) Macgyver har hatt!

Lenke til kommentar

PS: Jeg kom på et tilfelle der det vel var en gjest som sov på sofaen. Bodde ikke Pete der da han hadde skadet seg i skibakken, og han kunne neppe gå så lett opp trappa til soverommet med krykker?

Det var vel leiligheten ved Venice beach?

Lenke til kommentar

Det var vel leiligheten ved Venice beach?

Eller kanskje leiligheten over jernvarebutikken, siden det var et stykke ute i sesong to. Men det stemmer nok at det ikke var husbåten, den kom i sesong tre.

Nytt spm: Nevn minst 7 overnattingsgjester(satser på at det er så mange) Macgyver har hatt!

Er Teddyen fortsatt på fjelltur med Klara?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Han virker ganske afk, så jeg tok et lite ventespørsmål :)

Skulle tro det var husbåten Pete ikke kom seg opp i?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Det var ikke i leiligheten ved stranda i alle fall, det var en leilighet der alt var på en flate, men det var en trappeoppgang elns utenfor. Ikke en hjørneleilighet...

Skal me sjå, overnattingsgjester...

Pete, Jack, Jack Jr, Mei Jan, han russeren som deltok i de sportsgreiene (husker noen navn?), Penny, Jennifer, Harry, Sean (?)...

Bare fortsett med quiz dere, jeg tar kvelden :)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Pete, Jack, Jack Jr, Mei Jan, han russeren som deltok i de sportsgreiene (husker noen navn?), Penny, Jennifer, Harry, Sean (?)...

I tillegg er det ei Jenny (Traci Lords) som sover hos han i MacGyver's women, plassert der av politi-Kate, til Maria Romburgs irritasjon. Mac sovner på sofaen mens han ser western-film.

Sønnen Sam, Sean Angus Malloy, bor vel hos ham i "siste" episode. Bodde også Earl Dent, og dattera hos ham i episoden med boksekampen, eller hadde de bare treningsstudio i garasjen hans?

Og det er sikkert flere.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Var vel bare syv som skulle til. Jeg tror nok Dent bodde der siden de ikke hadde penger og hele tiden snakket om når de skulle skaffe seg en egen leilighet.

Og når han sovnet til westernfilm på sofaen er vel da han er sliten etter all reisingen og at Pete maser på han at han skal være med noe møte eller noe..?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Og når han sovnet til westernfilm på sofaen er vel da han er sliten etter all reisingen og at Pete maser på han at han skal være med noe møte eller noe..?

Det høres ut som innledningen til episoden Serenity. Men det er ganske artig at han sovner og drømmer seg tilbake til ville vesten, med bart og foldekniv med treskaft, hver gang han setter på en western-film. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...