Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tar saks. Teddy, tar du stein? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tar saks. Teddy, tar du stein? Lol... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Saks! EDIT: Ser at det ble uavgjort, siden du var først og Klara var på fottur i fjellet så får du ta neste oppgave. Endret 3. november 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Greit. Hvor mange soverom har vi grunn til å tro at det er i husbåten til MacGyver? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ett, om Jack, Jennifer (Chrystal) eller Mai Jan er der sover alltid Mac eller gjesten på sofaen. EDIT: ...og Mac tilbyr seg jo som regel alltid å sove på sofaen Endret 3. november 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Helt riktig, det var akkurat det svaret jeg tenkte på. PS: Jeg kom på et tilfelle der det vel var en gjest som sov på sofaen. Bodde ikke Pete der da han hadde skadet seg i skibakken, og han kunne neppe gå så lett opp trappa til soverommet med krykker? Endret 3. november 2008 av Svinks Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det var så vidt jeg husker ikke i husbåten(?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med han unge russeren(skøyte-talent) som vi så i bar overkropp på vei ned trappa med en svær cdspiller under armen? Priceless Nytt spm: Nevn minst 7 overnattingsgjester(satser på at det er så mange) Macgyver har hatt! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Helt riktig, det var akkurat det svaret jeg tenkte på. PS: Jeg kom på et tilfelle der det vel var en gjest som sov på sofaen. Bodde ikke Pete der da han hadde skadet seg i skibakken, og han kunne neppe gå så lett opp trappa til soverommet med krykker? Det var vel leiligheten ved Venice beach? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Helt riktig, det var akkurat det svaret jeg tenkte på. PS: Jeg kom på et tilfelle der det vel var en gjest som sov på sofaen. Bodde ikke Pete der da han hadde skadet seg i skibakken, og han kunne neppe gå så lett opp trappa til soverommet med krykker? Det var vel leiligheten ved Venice beach? Eller kanskje leiligheten over jernvarebutikken, siden det var et stykke ute i sesong to. Men det stemmer nok at det ikke var husbåten, den kom i sesong tre. Nytt spm: Nevn minst 7 overnattingsgjester(satser på at det er så mange) Macgyver har hatt! Er Teddyen fortsatt på fjelltur med Klara? Endret 3. november 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Han virker ganske afk, så jeg tok et lite ventespørsmål Skulle tro det var husbåten Pete ikke kom seg opp i? Endret 3. november 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det var ikke i leiligheten ved stranda i alle fall, det var en leilighet der alt var på en flate, men det var en trappeoppgang elns utenfor. Ikke en hjørneleilighet... Skal me sjå, overnattingsgjester... Pete, Jack, Jack Jr, Mei Jan, han russeren som deltok i de sportsgreiene (husker noen navn?), Penny, Jennifer, Harry, Sean (?)... Bare fortsett med quiz dere, jeg tar kvelden Endret 3. november 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Pete, Jack, Jack Jr, Mei Jan, han russeren som deltok i de sportsgreiene (husker noen navn?), Penny, Jennifer, Harry, Sean (?)... I tillegg er det ei Jenny (Traci Lords) som sover hos han i MacGyver's women, plassert der av politi-Kate, til Maria Romburgs irritasjon. Mac sovner på sofaen mens han ser western-film. Sønnen Sam, Sean Angus Malloy, bor vel hos ham i "siste" episode. Bodde også Earl Dent, og dattera hos ham i episoden med boksekampen, eller hadde de bare treningsstudio i garasjen hans? Og det er sikkert flere. Endret 3. november 2008 av Svinks Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Var vel bare syv som skulle til. Jeg tror nok Dent bodde der siden de ikke hadde penger og hele tiden snakket om når de skulle skaffe seg en egen leilighet. Og når han sovnet til westernfilm på sofaen er vel da han er sliten etter all reisingen og at Pete maser på han at han skal være med noe møte eller noe..? Endret 3. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Og når han sovnet til westernfilm på sofaen er vel da han er sliten etter all reisingen og at Pete maser på han at han skal være med noe møte eller noe..? Det høres ut som innledningen til episoden Serenity. Men det er ganske artig at han sovner og drømmer seg tilbake til ville vesten, med bart og foldekniv med treskaft, hver gang han setter på en western-film. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 hehe, ja. Syntes de kunne spart seg det at når han våkner så ligger det en liten lommekniv ved siden av han med et kulekull Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva var unnskyldningen til Shannon for å flytte bambusen bort til messa i dagens episode? (Første del av Legend of the Holy Rose) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Doh, fikk bare sett starten. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Med mindre du bare så introen så fikk du det nok med deg. Det var i løpet av de første fem minuttene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg så ifra tre til kvart over, men jeg aner ikke hva du mener med spørsmålet en gang En såkalt "pass", visst de gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå