bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Godtar den! Neste! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hm, kommer ikke på noe i farten så noen av dere MacGyver-geeks får ta neste Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) hm, kommer ikke på noe i farten så noen av dere MacGyver-geeks får ta neste Han som spilte Merlin i dobbeltepiseoden der Mac fikk noe tungt i hodet og drømte seg tilbake til middelalderen, spilte også en en artig skrue i en tidligere episode. Hvem var dette? Navn og tittel, eller beskrivelse av personen og litt av handlingen i episoden. Hint: I motsetning til Merlin er denne personen svært pent kledd og glattbarbert. Endret 3. november 2008 av Svinks Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Anbefalder å då med seg dagens episode nå! "Unfinished business", gleder meg til å høre historien til pete på slutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Damn! Er det den om skorpionen og krokodillen? "Good story Pete". Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 "yeah, good story" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Flere tipz! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 hm, kommer ikke på noe i farten så noen av dere MacGyver-geeks får ta neste Han som spilte Merlin i dobbeltepiseoden der Mac fikk noe tungt i hodet og drømte seg tilbake til middelalderen, spilte også en en artig skrue i en tidligere episode. Hvem var dette? Navn og tittel, eller beskrivelse av personen og litt av handlingen i episoden. Hint: I motsetning til Merlin er denne personen svært pent kledd og glattbarbert. det er dette som er spørsmålet altså TomHel.. Håper du ikke tror at jeg skrev et nytt spørsmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg skjønte det Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den pent kledde mannen snakker engelsk med en underlig aksent, og har et etternavn som minner om et bilmerke fra det landet der den aksenten er typisk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Er det han franske som kaller MacGyver for "MacGÿver" og som spiller kort hele tiden? Og som tror han har sans for humor? Som later som han kan korttriks, men det er bare MacGyver som lurer han til å tro at han kan det? Det er vel også episoden der Mac og Jack(?) skal henges, men klarer ved hjelp av et barberblad og starte helikopteret? Endret 3. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den godkjennes, Bruno99. President Peugot i hvit dress i et mellomamerikansk land som gjerne vil kjøpe et superavansert helikopter, fra ærlige Abe som bare skal ordne noe småtteri på vei til nevøens(?) bar mitzvah. Og de kommer seg fri fra skafottet ved at Mac som siste ønske vil barbere seg, noe Peugot selvsagt forstår godt, men han er for lur til å la dem få kniv eller barberblad, men Mac får låne et speil som han blinker til helikopteret med. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Lenge siden jeg har sett episoden i grunnen Nå skal jeg se hvor godt dere kan huske, er ikke så vanskelig da... I fredagens episode av MacGyver blir Anthrax(?) stjålet fra et av Phoenix Foundations labratorier. Når MacGyver skal følge etter tyven(som er tidligere kollega av Mac) til en sommercamp der han skal selge den videre til no menn i helikopeter tar han en motorsykkel Pete må betale for, hvor mye må han betale? Når de står på parkeringen og snakker med kona til tyven (jeg ikke husker navnet på) sier forskeren som jobber for Phoenix foundation: "ikke for å uroe dere, men ......................................................................................" Endret 3. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Slutten på sitatet er noe i denne duren: Ikke for å uroe dere, men om beholderen utsettes for plutselige trykkforandringer kan forseglingen ryke. (Den skal jo opp i et helikopter...) Ville tippet på $500 jeg og, men sier $400 så kan vi se hvem som er nærmest Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er nok et rimelig rundt tall da Mac bare rev av seg et beløp til karen (som vi ikke ser afaik) før han satte seg på og dro avgårde. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Slutten på sitatet er noe i denne duren:Ikke for å uroe dere, men om beholderen utsettes for plutselige trykkforandringer kan forseglingen ryke. (Den skal jo opp i et helikopter...) Ville tippet på $500 jeg og, men sier $400 så kan vi se hvem som er nærmest Men jeg tror du vinner selv om 500 var rett, jeg skjønte ikke engang at det der med forseglingen som kunne sprekke i helikopter var et spørsmål og en del av oppgaven... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så episoden på fredag og kan mer eller mindre bekrefte at det var riktig (hvis det var det sitatet bruno99 tenkte på). 500 er også riktig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det var 500 og -Teddy- hadde riktig forklaring på hva professoren sa. -Teddy- og Svinks, dere for nesten ta stein, saks, papir. Begge hadde en riktig hver, selvom -Teddy- sin forklaring kanskje var noe mer utfordrende å svare på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå