Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det kan godt stemme. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Stemmer det! Ny oppgave ventes fra deg. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nytt spørsmål! Hvorfor hater Macgyver våpen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Var det du som svarte riktig? Spørsmålet er tatt før. En traume fra barnedommen hvor en av han bestevenner Jesse(?) dør gjør at han hater våpen... Endret 2. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var det du som svarte riktig? Spørsmålet er tatt før. En traume fra barnedommen hvor en av han bestevenner Jesse(?) dør... Og da har du svart rett på de siste to spørsmålene, så da er det helt klart din tur. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var det du som svarte riktig? Spørsmålet er tatt før. En traume fra barnedommen hvor en av han bestevenner Jesse(?) dør... Jeg har ikke vært aktiv i denne før nå på slutten her Svaret er riktig! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) turbo60: No problem, fint å få med flere i leken I episoden der MacGyver etter mange år endelig for treffe bestefaren sin igjen blir han jaget av gjeng kjeltringer hva heter lederen? Endret 2. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Har reglene skiftet siden sist du var her? For å hjelpe folk til å huske det jeg ikke husker: Episoden er den hvor Macgyver bruker en fake bark med strå til pusting i, bedøver en mann med å blåse noe fra en giftig plante i en av dem. Tror at Harry blir truffet av et løsskudd også. Rett episode? Endret 2. november 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Richtich episode ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Tysk-aktig navn, har det på tunga. Axeminister, rett? Endret 2. november 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Hehe, riktig det. Ikke tysk aktig akkurat^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, trodde egentlig det var noe annet før det poppa opp i hodet. Hail Axeminister! Er helt på jordet, kommer ikke på noe, må sende videre. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Axminister er jo rett TomHel! (Hvis man ser bort fra e'en din etter ax da) Tror bruno99 bare mente at det ikke var så tysk-aktig Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Axminister er jo rett TomHel! (Hvis man ser bort fra e'en din etter ax da) Tror bruno99 bare mente at det ikke var så tysk-aktig Ja det var riktig, TomHel fant ikke et nytt spørsmål så du kan godt legge ut en nytt -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da er det jeg som misforsto at han misforsto da, trodde at han mente han ikke kom på noen andre navn og ba noen andre om å svare jeg Nytt spørsmål da, kombinerer litt for å gjøre det vanskelig da de aller fleste vet svaret på minst et par av disse: Hvor har Murdoc brannskadene sine fra, hvilket kinn har han de svært tydelige brennmerkene, hvilke er de tre mest "ekstreme" våpnene han har brukt (som faktisk er våpen, godtar mange svar på dette) og i hvilken epsiode skriker han IKKE "MacGyveeeeer!" før han dør? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Han dør vel aldri? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 -Det var vel da han løp inn på sprengningsområdet vel? Eller evt. da MacGyver kastet dynamitt inn i traileren da Murdoc kom kjørende mot dem? -Høyre kinn? -Flammekaster, Bazoka og.... rommet som prøver å mose MacGyver? Er ikke helt sikker siden jeg ikke skjønte om du mente egentlige våpen eller bare drapsmetode? Bombe? -Han skriker ikke MacGyyyyver når han løper inn i byggningen hvertfall som skal sprenger Han dør vel aldri? Nei, men de tror det hver gang Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 - Arrene fikk han fra bygningen som raste over han ja. Han hadde allerede arrene i nåtid-delen av episoden "Partners". MacGyver kastet forøvrig stein i ruta på lastebilen så Murdoc mistet dynamitten inne i bilen. - Arrene er på venstre kinn. (Sjekk f.eks. med episoden "Cleo Rocks" og "Partners", der er de ganske synlige) - Bazooka har han brukt i to episoder såvidt jeg kan huske, flammekaster i en. Den siste jeg tenkte på var dynamitt/bombe ja. - Han skrek ikke da han løp inn i bygningen nei, du må få rett på den. Jeg tenkte på episoden "Halloween Knights", der han tar med seg noen HIT-folk i dragsuget med en granat. Du får ta neste Bruno Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Stemmer det, det var selvfølgelig stein han kastet på ruten Venstre arr. Ok, ren tipping egentlig Neste: I en MacGyver episode hjelper MacGyver (og Phoenix) en organsasjon for døve. Lederen drømmer en drøm om MacGyver som episoden stort satt omhandler. ¨ nevn fem punkter/ting som skjer i drømmen hennes. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 araber på hvit hest, skjelett av jærn, macgyver dør, bil på vannet, skudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå