Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Snakker vi om de greiene som kunne skape en kjedereaksjon i ozonlaget som medførte at det forsvant? Resultat: Alt på jorden blir strålt ihjel. Dette var jo grunnen til at den forskeren satte av bomben i Pilot-episoden i første omgang... Han var redd for at det skulle falle i gale hender.

 

Dette var vel egentlig ikke hovedvirkeområdet til stoffet eller hva det nå enn var, men mer en slags bivirkning eller alternativt bruksområde afaik.

 

Husker ikke om det var et stoff, en maskin, eller kun teori, men jeg husker at det var noe :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakker vi om de greiene som kunne skape en kjedereaksjon i ozonlaget som medførte at det forsvant? Resultat: Alt på jorden blir strålt ihjel. Dette var jo grunnen til at den forskeren satte av bomben i Pilot-episoden i første omgang... Han var redd for at det skulle falle i gale hender.

 

Dette var vel egentlig ikke hovedvirkeområdet til stoffet eller hva det nå enn var, men mer en slags bivirkning eller alternativt bruksområde afaik.

 

Husker ikke om det var et stoff, en maskin, eller kun teori, men jeg husker at det var noe :wee:

Den er godkjent.

Lenke til kommentar

Kiva, er det slik det skrives, eller slik det uttales?

 

Og Griffith Observatory, det finnes i virkeligheten i LA eller deromkring, og ble brukt som 'location' i denne episoden for noe annet enn det underjordiske laboratoriet. Akkurat hva sier jeg ikke, selv om det ikke er min tur og dette ikke er en ny oppgave. ;)

 

Jeg støtter ellers "revolusjonen" til ^fmj. Når den som vinner retten til å legge ut nytt spørsmål i 24 timer eller mer, bør det være OK å trå til, uten å vente to fulle døgn. :)

Lenke til kommentar

Står vi fast her? Vi skal fram til en assistent type kontor, kvinnelig?

 

Jeg har aldri lagt merke til at Pete har noen fast sekretær. Var hun med i mange episoder? Kan vi få noe hint i sånn ca. når i serien vi skal fram til? Var det perioden da han ble svaksynt, da var det relativt mye scener fra kontoret hans?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Det er feil :p

 

Vi skal frem til en kvinnelig assistent, ja. Har vært med i noen episoder, men ikke så mange.

Første bokstaven i navnet: H

Helen? Husker hun fra episoden når MacGyver har mistet bevistheten om hvem han er men ringer Phoenix sitt nummer fra en telefonkiosk i en liten havneby...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...