-Teddy- Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Snakker vi om de greiene som kunne skape en kjedereaksjon i ozonlaget som medførte at det forsvant? Resultat: Alt på jorden blir strålt ihjel. Dette var jo grunnen til at den forskeren satte av bomben i Pilot-episoden i første omgang... Han var redd for at det skulle falle i gale hender. Dette var vel egentlig ikke hovedvirkeområdet til stoffet eller hva det nå enn var, men mer en slags bivirkning eller alternativt bruksområde afaik. Husker ikke om det var et stoff, en maskin, eller kun teori, men jeg husker at det var noe Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Snakker vi om de greiene som kunne skape en kjedereaksjon i ozonlaget som medførte at det forsvant? Resultat: Alt på jorden blir strålt ihjel. Dette var jo grunnen til at den forskeren satte av bomben i Pilot-episoden i første omgang... Han var redd for at det skulle falle i gale hender. Dette var vel egentlig ikke hovedvirkeområdet til stoffet eller hva det nå enn var, men mer en slags bivirkning eller alternativt bruksområde afaik. Husker ikke om det var et stoff, en maskin, eller kun teori, men jeg husker at det var noe Den er godkjent. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Førstemann til mølla kan ta teste, jeg har ikke tid til å finne på et godt spørsmål nå Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 I piloten blir vår venn Pete omtalt med et annet navn, hvilket? (ikke imdb nå folkens.) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Prøvde å finne det av ren nysgjerrighet, men fant det ikke selv om jeg lette. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Han heter Andy Colson, noe jeg husker siden navnet har blitt nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Lager et nytt et, et bittelite lovbrudd går vel greit. 48 timer uten aktivitet er litt lenge, 24 burde være nok. REVOLUSJON. ^^ Jeg holder meg til piloten, hva heter denne store forskningsstasjonen som ligger under jorden? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Var det enten Kiva Laboratories eller Griffith Observatory? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kiva, er det slik det skrives, eller slik det uttales? Og Griffith Observatory, det finnes i virkeligheten i LA eller deromkring, og ble brukt som 'location' i denne episoden for noe annet enn det underjordiske laboratoriet. Akkurat hva sier jeg ikke, selv om det ikke er min tur og dette ikke er en ny oppgave. Jeg støtter ellers "revolusjonen" til ^fmj. Når den som vinner retten til å legge ut nytt spørsmål i 24 timer eller mer, bør det være OK å trå til, uten å vente to fulle døgn. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva heter assistenten til Pete? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 MacGyver må vel helt klart være Petes nærmeste underordnede, eller 'deputy'. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Tror han tenker på sekretæren? Aner ikke i så fall Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Assistenten/sekretæren er vel det samme. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Karyn? EDIT: Feil ja, googla det nå... Nå får noen andre sjekke hukommelsen Endret 1. november 2008 av -Teddy- Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Står vi fast her? Vi skal fram til en assistent type kontor, kvinnelig? Jeg har aldri lagt merke til at Pete har noen fast sekretær. Var hun med i mange episoder? Kan vi få noe hint i sånn ca. når i serien vi skal fram til? Var det perioden da han ble svaksynt, da var det relativt mye scener fra kontoret hans? Endret 2. november 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nicky? Selv om jeg er 99,29% sikker på at det er feil Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er feil Vi skal frem til en kvinnelig assistent, ja. Har vært med i noen episoder, men ikke så mange. Første bokstaven i navnet: H Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Det er feil Vi skal frem til en kvinnelig assistent, ja. Har vært med i noen episoder, men ikke så mange. Første bokstaven i navnet: H Helen? Husker hun fra episoden når MacGyver har mistet bevistheten om hvem han er men ringer Phoenix sitt nummer fra en telefonkiosk i en liten havneby... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå