Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Krystal/Crystal. Det var hun lave blonde, right? Eller blander jeg med hun som Macgyver hjalp med å fiske, og senere førte hun Macgyver til leiligheten/rønna si når hun trodde Macgyver var full, men hadde blitt forgiftet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva het den prostituerte 16 åringen Mac prøvde å hjelpe bort fra gata egentlig, og hvorfor hadde hun rømt hjemmefra?

Moren var død, og faren var politi og jobbet seint og tidlig, tok seg lite av dattera. Skikkelig drittsekk. Navnet: "By the way... my name is Jennifer." Mac får vite det etter at de har utvekslet livshistorier og hun er på vei opp trappa i husbåten for å legge seg.

 

Sitter og ser på opptak av fredagens episode nå: Der kom det et poeng til for at hun rømte, det er ikke sagt rett ut, men faren har tydeligvis en "hemmelighet" han ikke vil noen skal vite noe om, incest?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Jennifer er korrekt. Nei det er ikke noe seksuelt, men han slår henne.

Nåvel, det skulle 'rates' for skoleunger i Amerika, så de nevner aldri sex direkte i MacGyver. Jeg tviler på at det bare var ørefiker han ville skjule, når han fiker til henne så hun blør mens Mac og challenger-dama er rett på andre siden av en glassvegg. Eller som fikk moen til å kjøre seg ihjel gråtende.

 

Der kom det: Faren sier om halliken: - He turned you into a whore.

Da roper Jennifer: - No daddy. You did it. You did it!

Lenke til kommentar
Jeg tørker tårene og legger ut en ny oppgave som er litt triveligere:

 

Hvorfor ble ikke Maria Romburg og MacGyver gift, eller i alle fall et fast par? Her godtar jeg både hva som ble sagt i serien, og hva som ryktes at var vurderinga blant produsenter og manusforfattere.

MacGyver ville i utgangspuktet ikke binde seg. Men da han innså at han ville binde seg (etter en drøm) hadde Maria fått jobb i Phoenix foundation som innebar mye reising.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Haha, det ante jeg ikke!

 

Nytt spørsmål: I episoden hvor MacGyver møter Maria og flytter til USA avslutter episoden med at MacGyver sitter på kontoret når Maria kommer inn og sier hun er interessert i møte MacGyver oftere på fritden. Hva gjør MacGyver?

 

Prøv og ikke sjekk båndopptakere og google ;)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Prøv og ikke sjekk båndopptakere og google ;)

Det vil alltid være sånn at den som kan svaret i hodet kan svare fortest, og vil kunne vinne over de som må bruke tid til "en tur på biblioteket". Men kunnskap handler ikke bare om å ha klisterhjerne, det handler også om å vite hvordan man kan finne ut det man ikke vet eller husker. :)

Lenke til kommentar
Prøv og ikke sjekk båndopptakere og google ;)

Det vil alltid være sånn at den som kan svaret i hodet kan svare fortest, og vil kunne vinne over de som må bruke tid til "en tur på biblioteket". Men kunnskap handler ikke bare om å ha klisterhjerne, det handler også om å vite hvordan man kan finne ut det man ikke vet eller husker. :)

jepp, men ikke alle har mulighet for å sjekke båndopptakerne, morsommere å kunne huske tilbake. Eller hvertfall vente en stund før man sjekker opptakene til andre har fått prøvd seg..

Lenke til kommentar
Eller hvertfall vente en stund før man sjekker opptakene til andre har fått prøvd seg..

Selvsagt. Det er mye arbeid, og siste utvei. Hvis man da ikke akkurat tilfeldigvis sitter og ser sist sendte episode i opptak når noen stiller spørsmål fra den, som i dag med Jennifer, det var et artig sammentreff. :)

 

Men tilbake til Mac og Maria: Var scenen utendørs? Mekket han bil?

EDIT: Nei, du sa han satt på kontoret. Lekte han med "tinn"soldatene til faren hennes?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Definer juks, jeg husket episoden og sjekket.

Personlig syntes jeg det blir kjedelig hvis man skal sjekke hver gang, da svarer man jo aldri feil. Hvis du husket episoden, men måtte sjekke for finne ut hva han gjorde kunne du jo ikke svaret. Hvorfor ikke bare prøve og feile og evt. vente til det kommer et spørsmål man kan svare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...