Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I samme episode, ble Bud henta og kjørt til bussen i en svart pickup, som jeg har lurt på om var samme bilen som ble pussa opp og lakkert i kirsebærgrøt- og vaniljesaus-farge seinere i serien.

Hvorfor hadde Harry det så travelt med å komme avgårde at han nesten ikke hadde tid til å hilse på barnebarnet sitt før han satte seg i bilen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

WHATTHEFUCK?! Tvguide:

14.00

Den syvende himmel (1)

15.30

Bare for moro skyld

15.40

Home and Away (47)

16.10

Waschera

Slutt på Macgyver?

Lenke til kommentar
Han skulle fikse pickupen?

Den funka helt fint, visse tider på døgnet. :)

Spørsmålet var litt sært, det hadde vært bedre om jeg hadde formulert det slik:

Hvorfor hadde Harry det så travelt med å komme hjem før det ble mørkt at han nesten ikke hadde tid til å hilse på barnebarnet sitt før han satte seg i bilen?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Beklager at jeg svarer og bommer ofte, men noen må holde tråden i live :p

Han fikk ikke start på den?

Neida, Hary har en ca 1949 pickup. Kostemalt svart. Den hoster og går, har bremser og styring, så det er ikke nødvendig å reparere på den, så lenge han ikke skal kjøre i mørket... En ganske stor kontrast til MacGyver, som et par sesonger seinere kjører makan bil 100% strøken. (Den samme som han har arvet og pussa opp?)

Lenke til kommentar

Vi kan vel si at den er løst: Lysene på bilen virker ikke. Og det er ingenting som tyder på at Harry har tenkt å reparere dem.

Men bakgrunnen for spørsmålet er at MacGyver får en ikke særlig varm velkomst. Harry unnskylder seg med at han har det travelt, de må skynde seg videre før det mørkt, fordi han ikke har lys på bilen.

Lenke til kommentar

Åhh.. Husker at han ikke fikk en varm velkomst, hadde tenkt til å gjette på det....

Anyway nytt spørsmål:

Jeg sier et par ord om en spisode og dere skal si hva han slemme i episoden heter og hvordan han dør: Det starter i en klokkebutikk .......?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Jeg sier et par ord om en spisode og dere skal si hva han slemme i episoden heter og hvordan han dør: Det starter i en klokkebutikk .......?

Den slemme var en leiemorder utkledd som nonne med krykker, og han skulle ta en erkebiskop? De klarte vel å redde erkebispen, og morderen datt om rett utenfor kirkeveggen? Men akkurat de to tingene du spør etter... nei, kanskje noen andre husker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Den slemme var en leiemorder utkledd som nonne med krykker, og han skulle ta en erkebiskop? De klarte vel å redde erkebispen, og morderen datt om rett utenfor kirkeveggen? Men akkurat de to tingene du spør etter... nei, kanskje noen andre husker det.

Hva han heter er jo bare å be om internettsvar, ta heller noe vi har mulighet på å greie i hodet. Jo, "The Assassin" kler seg ut som en nonne, men Macgyver er erkebiskop for øyeblikket. Da The Assassin ser dette, løper han inn på et rom/ut en gang også slåss de. Han tar fram en eller annen form for gift, men det ender med at han får det i seg selv. Pete ankommer når dramaet er over. Tror jeg vertfall.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...