PapaDon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hehe, mulig jeg formulerte meg litt for omtrentelig, men de tre første er fra samme episode og det er kongleminen jeg tenkte på Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 I samme episode, ble Bud henta og kjørt til bussen i en svart pickup, som jeg har lurt på om var samme bilen som ble pussa opp og lakkert i kirsebærgrøt- og vaniljesaus-farge seinere i serien. Hvorfor hadde Harry det så travelt med å komme avgårde at han nesten ikke hadde tid til å hilse på barnebarnet sitt før han satte seg i bilen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 WHATTHEFUCK?! Tvguide: 14.00 Den syvende himmel (1) 15.30 Bare for moro skyld 15.40 Home and Away (47) 16.10 Waschera Slutt på Macgyver? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Han måtte reparere taket på huset? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Han måtte reparere taket på huset? Nei, det var ikke huset som trengte reparasjon. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 WHATTHEFUCK?! Tvguide: 14.00 Den syvende himmel (1) 15.30 ... Slutt på Macgyver? Dobbelt så lang sjuende himmel som normalt, nummererert med ett-tall. De har vel snudd bunken og vist en lang pilotepisode, så da fikk Angus ikke plass i dag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Harry måtte ta en oprasjon? Jeg er ærlig talt ikke sikker, lenge siden jeg har sett episoden Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Harry måtte ta en oprasjon? Jeg er ærlig talt ikke sikker, lenge siden jeg har sett episoden Ikke Harry heller, stikkordet er svart pickup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Han skulle fikse pickupen? Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 han måtte hjelpe phenix med noe, TOP SECRET, Not for the tv screen Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Han skulle fikse pickupen? Den funka helt fint, visse tider på døgnet. Spørsmålet var litt sært, det hadde vært bedre om jeg hadde formulert det slik: Hvorfor hadde Harry det så travelt med å komme hjem før det ble mørkt at han nesten ikke hadde tid til å hilse på barnebarnet sitt før han satte seg i bilen? Endret 16. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Beklager at jeg svarer og bommer ofte, men noen må holde tråden i live Han fikk ikke start på den? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Beklager at jeg svarer og bommer ofte, men noen må holde tråden i live Han fikk ikke start på den? Neida, Hary har en ca 1949 pickup. Kostemalt svart. Den hoster og går, har bremser og styring, så det er ikke nødvendig å reparere på den, så lenge han ikke skal kjøre i mørket... En ganske stor kontrast til MacGyver, som et par sesonger seinere kjører makan bil 100% strøken. (Den samme som han har arvet og pussa opp?) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, jeg tror faktisk det er samme bilen bare malt. For jeg syntes han sa det en gang at den var arvet. Skjønte ikke helt oppgaven, han skal fikse bilen sin? Lysene på bilen? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vi kan vel si at den er løst: Lysene på bilen virker ikke. Og det er ingenting som tyder på at Harry har tenkt å reparere dem. Men bakgrunnen for spørsmålet er at MacGyver får en ikke særlig varm velkomst. Harry unnskylder seg med at han har det travelt, de må skynde seg videre før det mørkt, fordi han ikke har lys på bilen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Åhh.. Husker at han ikke fikk en varm velkomst, hadde tenkt til å gjette på det.... Anyway nytt spørsmål: Jeg sier et par ord om en spisode og dere skal si hva han slemme i episoden heter og hvordan han dør: Det starter i en klokkebutikk .......? Endret 16. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg sier et par ord om en spisode og dere skal si hva han slemme i episoden heter og hvordan han dør: Det starter i en klokkebutikk .......? Den slemme var en leiemorder utkledd som nonne med krykker, og han skulle ta en erkebiskop? De klarte vel å redde erkebispen, og morderen datt om rett utenfor kirkeveggen? Men akkurat de to tingene du spør etter... nei, kanskje noen andre husker det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Du vet openbart hvilken episode jeg snakker om. Men spørsmålene er ikke besvart.... ;p Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Episoden heter "the assassin" og IMDB har navnet på leiemorderen, men jeg er ganske blank på hvordan de stoppet ham , så derfor venter jeg og ser om noen andre vet eller finner ut begge deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg sier et par ord om en spisode og dere skal si hva han slemme i episoden heter og hvordan han dør: Det starter i en klokkebutikk .......? Den slemme var en leiemorder utkledd som nonne med krykker, og han skulle ta en erkebiskop? De klarte vel å redde erkebispen, og morderen datt om rett utenfor kirkeveggen? Men akkurat de to tingene du spør etter... nei, kanskje noen andre husker det. Hva han heter er jo bare å be om internettsvar, ta heller noe vi har mulighet på å greie i hodet. Jo, "The Assassin" kler seg ut som en nonne, men Macgyver er erkebiskop for øyeblikket. Da The Assassin ser dette, løper han inn på et rom/ut en gang også slåss de. Han tar fram en eller annen form for gift, men det ender med at han får det i seg selv. Pete ankommer når dramaet er over. Tror jeg vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå