-Teddy- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Argh, kom ikke på bilmerket, fint at du skrev det da Uansett; Mac klatrer opp på panseret (som nå ikke lenger er der fordi de åpnet det) i fart, river av slangen til servostyringen og fyller opp bremsevæskebeholderen. Mac ber karen inni om å pumpe med bremsepedalen, bremsene begynner å ta, de stopper, og MacGyver klatrer ned fra panseret og inn i bilen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja, det stemmer perfekt. Det var vel også noe med hylsa på ei kulepenn i den scenen, som han brukte til å erstatte en lekk slange, men det husker jeg ikke 100%. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg minns det var i "Three for the Road", da skuespilleren trodde han skulle ha underskriften hans. Er dog mye mulig det også var med en kulepenn i bremsesviktscenen... Da kan jo jeg spørre om hva episoden med nevnte bremsesvikt heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Neste spørsmål, takk. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Neste spørsmål, takk. Da kan jo jeg spørre om hva episoden med nevnte bremsesvikt heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Gadd ikke lese de siste postene på den sida, antok at du ikke hadde komt med ny, da du kommenterte lenger oppe Bomma 2 min faktisk Endret 19. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Får vi et hint? Hvilken sesong for eksempel? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sesong (sqrt(16^4) - 2^8 + sin(π) + 1 - (dx/x)(3)) MacGyver var god i matte Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da kan jo jeg spørre om hva episoden med nevnte bremsesvikt heter? Det ser ikke ut til å være noen med klisterhjerne nok til å koble en enkelt hendelse i begynnelsen på en episode, en "opening gambit" sannsynligvis, med et episodenavn. Det er sannsynligvis heller ingen som har tenkt på eller hatt lyst til å google macgyverism sammen med brake. Kanskje det er lettere å huske eller resonnere seg fram til hva den heter om du forteller hva som skjer videre i episoden? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Stikkord: Science-messe-opplegg, kar som begynner å vifte med pistol når han skal tale, blir drept av en kar som fjernstyrer et materiale som sveller inne i blodårene fordi han feilet oppdraget. MacGyver knuser brillene hans med et apparat som sender ut veldig høyfrekvente lydbølger. Ingrid, "uskyldig" undercover dame som manipulerer/hypnotiserer folk. Muldvarp er sentralt Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Sesong (sqrt(16^4) - 2^8 + sin(π) + 1 - (dx/x)(3)) MacGyver var god i matte Hva tror du om meg?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Faen, alle postene mine forsvinner. Svaret er btw korrekt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 The enemy within. Korrekt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da vil jeg vite navnet på episoden som inneholder en biljakt som er en slags homage til en veldig kjent film. Det ble forøvrig laget en nyinnspilling av denne filmen for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Italian job? I så fall har vi hatt det spørsmålet før Thieves in Budapest... Endret 21. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Oh, visste ikke det. Thief of Budapest er korrekt, så du får for den. Endret 21. oktober 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Glemte totalt at det var jeg som svarte riktig, beklager I dag var episoden da faren til en liten gutt kidnapper sønnen fordi moren har fått foreldreretten. han blir tatt med til en ranch i Canda der lederen Joe holder seg i sjul pga. av en gjengkrig/mafiakrig. Hva heter mafiafamilien? ps: Veldig lett for dere som så dagens episode. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det var ikke Giordano, som gutten som ble kidnappet het. Grand-onkelen var overhode for familen Catano? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Svarer riktig selv om jeg ikke 100% sikker. Tenkte Cassanto, men jeg fikk helt hjerneteppe og etter masse lekser går det litt rundt i hodet på meg. ta neste du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå