Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Argh, kom ikke på bilmerket, fint at du skrev det da :wee:

Uansett; Mac klatrer opp på panseret (som nå ikke lenger er der fordi de åpnet det) i fart, river av slangen til servostyringen og fyller opp bremsevæskebeholderen. Mac ber karen inni om å pumpe med bremsepedalen, bremsene begynner å ta, de stopper, og MacGyver klatrer ned fra panseret og inn i bilen.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Gadd ikke lese de siste postene på den sida, antok at du ikke hadde komt med ny, da du kommenterte lenger oppe :p

Bomma 2 min faktisk :p

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Da kan jo jeg spørre om hva episoden med nevnte bremsesvikt heter? :)

Det ser ikke ut til å være noen med klisterhjerne nok til å koble en enkelt hendelse i begynnelsen på en episode, en "opening gambit" sannsynligvis, med et episodenavn. Det er sannsynligvis heller ingen som har tenkt på eller hatt lyst til å google macgyverism sammen med brake. Kanskje det er lettere å huske eller resonnere seg fram til hva den heter om du forteller hva som skjer videre i episoden?

Lenke til kommentar

Stikkord: Science-messe-opplegg, kar som begynner å vifte med pistol når han skal tale, blir drept av en kar som fjernstyrer et materiale som sveller inne i blodårene fordi han feilet oppdraget. MacGyver knuser brillene hans med et apparat som sender ut veldig høyfrekvente lydbølger. Ingrid, "uskyldig" undercover dame som manipulerer/hypnotiserer folk.

Muldvarp er sentralt :)

Lenke til kommentar

Glemte totalt at det var jeg som svarte riktig, beklager ;)

I dag var episoden da faren til en liten gutt kidnapper sønnen fordi moren har fått foreldreretten. han blir tatt med til en ranch i Canda der lederen Joe holder seg i sjul pga. av en gjengkrig/mafiakrig. Hva heter mafiafamilien?

ps: Veldig lett for dere som så dagens episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...