Ari Gold Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Det bør vel ikke overraske noen at en fyr som MacGyver har løpt litt maraton. I hvilken sammenheng nevner han selv at han har løpt maraton? Det er vel når de terroristene skal sprenge den brua? Da sier at han vet det siden han selv har løpt New York Maraton! Husker ikke så mye fra episoden, men husker litt. MacGyver får hjelp av en skoleelev. Hun blir kidnappet og MacGyver redder henne. Husker forøvrig at passordet på pc'en hennes er: "stygg andunge". Fordi hun ikke har noen venner og hun tror ingen liker henne. Hun er også veldig flink på skolen og flink generelt med teknologi. Det er derfor terroristene vil ha hjelp av henne. Endret 18. oktober 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er vel når de terroristene skal sprenge den brua? Da sier at han vet det siden han selv har løpt New York Maraton! Stemmer, bortsett fra at det var "South Bay Marathon", som gikk over "Clinton Narrows Bridge", som Mac sier han har løpt to ganger. Skurkene skal demonstrere raketten for sine kunder ved å bombe ei bru på et tidspunkt med lite trafikk. Men Mac husker at den dagen er det et maraton som går over brua. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Beklager, litt slurv i hukommelsen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke glem nytt spørsmål da Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Stemmer det I nettopp denne episoden blir deres gode venn ***** ***** drept, hva heter han og hvor kjenner MacGyver han fra? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det var hans gamle lærer og Kates nåværende lærer. Spiller forøvrig alt saksofon. Fant episoden her, husket ikke navnet hans. Professor Willace eller noe i den duren \\ Om rett: I hvilken episode ser vi MacGyver avfyre en skuddsalve? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå har vel ikke jeg fått godkjent mitt svar enda, men "Pilot" er rett svar Dette var selvfølgelig før de hadde bestemt hans sterke motstand mot våpen. 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tar sjansen på å bekrefte at det var rett at det var saksofonspillende læreren til Mac og Kate som ble drept i ugly duckling, så dette stopper neppe bruno99 fra å legge ut nytt spørsmål. En kommentar til skuddsalven - det var ikke bare i aller første episode (pilot-episoden) men attpåtil i "opening gambit" i pilot-episoden. Tidlig i serien var det ganske vanlig at de brukte noen få minutter på litt æksjen som ikke hadde noe med selve episoden å gjøre, før åpningsvignetten og selve episoden kom. Akkurat som i James Bond. Synd at de kuttet ut dette etterhvert. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tenkte på nettopp denne scenen i opening-gambiten, skyter han senere i Pilot-episoden også? Eneste gang jeg har lagt merke til at Mac har skutt er i det korte klippet rett før de kaster seg utfor. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå falt jeg ut her. Svarte jeg riktig eller ei? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå falt jeg ut her. Svarte jeg riktig eller ei? Siden Teddy er offline så vidt jeg kan se, sier jeg ja. Det var i piloten han fyrte av skuddsalver. Post nytt spørsmål, hvis du vil. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 I episode er er en tank i motoren på en bil ødelagt og lekker (kjøleveske?) Hvordan stopper MacGyver lekasjen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Egg. Endret 19. oktober 2008 av hernil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Den var rask, neste. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ta en ny, driver egentlig med lekser. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) I samme episode etter at han har fikset bilen og skal komme seg unna mangler bilen bildekk, hvordan løser han det? hernil: Ikke svar hvis du ikke kan komme med et nytt spørsmål Endret 19. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mythbusters har bekreftet at eggehvite funker til å tette ganske store hull i radiator. Men jeepen uten dekk - Mac vet at jeepen hans hjemme har samme sporvidde som normalsporet jernbane. Og rett bortenfor går det et jernbanespor rett til grensa, så de får jeepen på sporet og kjører avgårde. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Helt korrekt, har du et nytt spørsmål til oss Sviks? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Ja, her kommer spørsmålet jeg trodde du stilte da Hernil svarte "egg": I en biljakt i øst-Europa hvor Mac og en opposisjonell forfølges på vei mot grensa ut av jernteppet, mister de bremsene. Hva gjør de da? Hint: Bilen er en Volvo 164, veien går nedforbakke i en skog. Og jeg mener det er grensa til Østerrike de er på vei til. Endret 19. oktober 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå