Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, jeg ser nå på IMDB at faren hans også het Cuba Gooding. Han var R&B-sanger, men har også hadd noen få roller i TV-serier og filmer. :)

 

Ny oppgave: MacGyver gjør stort sett de politisk korrekte tingene: Bruker ikke våpen og minst mulig vold, spiser vegetarmat, redder naturen etc. Men i trafikken er det en ting han stadig gjør feil, unntatt i avslutningsepisoden (den med sønnen): Hva sikter jeg til?

Lenke til kommentar
Åja, jeg ser nå på IMDB at faren hans også het Cuba Gooding. Han var R&B-sanger, men har også hadd noen få roller i TV-serier og filmer. :)

 

Ny oppgave: MacGyver gjør stort sett de politisk korrekte tingene: Bruker ikke våpen og minst mulig vold, spiser vegetarmat, redder naturen etc. Men i trafikken er det en ting han stadig gjør feil, unntatt i avslutningsepisoden (den med sønnen): Hva sikter jeg til?

 

Bruker ikke hjelm på motorsykkel?

Lenke til kommentar

Kanskje litt på siden å spørre om dette bare fordi jeg ikke skjønte spørsmålet, men det demrer nå for meg en episode med en marina-utbygging og Kristian(*) Alonso fra Days of our lives som farlig dame som klarte å blinde Mac i et drapsforsøk. Det var kanskje litt flørting der, men var de sammen? Eller jobbet de sammen? Hvis ja, på Phoenix, eller var Mac utlånt på en annen jobb?

 

 

(*)Joda, det går nok an for damer å hete å hete Kristian i Amerikaland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...