Svinks Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jernvarehandel. Jess. Hardware med store røde bokstaver. Og ved siden av er det en kombinert renseri/skomaker. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva er det Mac ikke liker bortsett fra våpen? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøtt. Og alkohol. Men han er ikke fanatisk på noen av delene. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Høyder. Det var den jeg tenkte. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Minstemannen i Colton-gjengen har blitt en kjent skuespiller etterhvert, hva heter han i det virkelige liv? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 + jr, men godkjenner den under tvil. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Åja, jeg ser nå på IMDB at faren hans også het Cuba Gooding. Han var R&B-sanger, men har også hadd noen få roller i TV-serier og filmer. Ny oppgave: MacGyver gjør stort sett de politisk korrekte tingene: Bruker ikke våpen og minst mulig vold, spiser vegetarmat, redder naturen etc. Men i trafikken er det en ting han stadig gjør feil, unntatt i avslutningsepisoden (den med sønnen): Hva sikter jeg til? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Åja, jeg ser nå på IMDB at faren hans også het Cuba Gooding. Han var R&B-sanger, men har også hadd noen få roller i TV-serier og filmer. Ny oppgave: MacGyver gjør stort sett de politisk korrekte tingene: Bruker ikke våpen og minst mulig vold, spiser vegetarmat, redder naturen etc. Men i trafikken er det en ting han stadig gjør feil, unntatt i avslutningsepisoden (den med sønnen): Hva sikter jeg til? Bruker ikke hjelm på motorsykkel? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Stemmer, eneste gangen jeg har sett han med hjelm på motorsykkel er da han kjører ut i verden sammen med sønnen. Og selv da har han halvhjelm, mens sønnen har helhjelm. Du har vunnet retten til å legge ut ny oppgave, Ari. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Ja, noe kan man pirke på. Likevel mener jeg MacGyver er verdens mest moralske persjon Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvor gammel var han når han fikk sitt første kjemisett? - Ari Gold Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor var leiemorderen som ble sammen med MacGyver blitt ansatt i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor var leiemorderen som ble sammen med MacGyver blitt ansatt i utgangspunktet? Hæ? Sammen med? Som i kjæreste? Hvis ja, mann eller dame? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor var leiemorderen som ble sammen med MacGyver blitt ansatt i utgangspunktet? For å drepe MacGyver siden MacGyver prøvde å bevise at en nye marine ville ødelegge et utrolig viktig vadeområde for vadefugler... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kanskje litt på siden å spørre om dette bare fordi jeg ikke skjønte spørsmålet, men det demrer nå for meg en episode med en marina-utbygging og Kristian(*) Alonso fra Days of our lives som farlig dame som klarte å blinde Mac i et drapsforsøk. Det var kanskje litt flørting der, men var de sammen? Eller jobbet de sammen? Hvis ja, på Phoenix, eller var Mac utlånt på en annen jobb? (*)Joda, det går nok an for damer å hete å hete Kristian i Amerikaland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå