Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Jepp. Var litt heldig med det spørsmålet. Skulle arbeide med en tekst i datatimen og valgte (naturligvis) MacGyver som tema så leste det for ikke så mange dagene siden :)

 

Jeg er redd jeg må sende et nyt spørsmål til nestemann. Syntes egentlig det å lage et nytt spørsmål er litt av oppgaven du tar på deg ved å svare riktig, men for en gangs skyld må jeg gjøre det nå.. Neste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg er 97% sikker på at det var i Budapest, hovedstaden i Ungarn, i episoden thieves of Budapest, hvor jeg er 73% sikker på at han han får en mikrofilm i et lommeur fra en av sjakkspillerne, som så stjeles av ei sigøynerjente. Etter at han har fått igjen filmen er jeg 110% sikker på at Mac og sigøynerne rømmer over grensa i Minier.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Plast er rett, og det er vel ganske riktig at den egentlige føreren er hjernen bak. Men tenketanken Phoenix Foundation er også sterkt involvert, både med investeringer og utvikling, og å selge motoren til bilindustrien etter at den har hatt suksess i billøpet. Phoenix må være en artig arbeidsplass med mulighet for varierte oppgaver. :)

Lenke til kommentar

Både Pete og Mac arbeidet i DXS, department of external services, en slags CIA-liknende organisasjon som drev etterretning og smuglet bl.a. ut mikrofilmer og opposisjonelle fra østeuropeiske og søramerikanske diktaturer.

 

Bygningen som ble brukt som Phoenix-bygningen ligger i Vancouver, hvor sesong tre til seks ble filmet. Sikkert verdt en tur, selv om det ikke er i California. Er det ikke et vinter-OL der om et og et halvt år?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...