Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var du som var kilden ja Svinks :)

I en episode bor MacGyver hos noen mennesker i et Amish people samfunn siden bilen er ødelagt.

En i familien er "utestengt" så ingen får snakke med vedkommende. Hva heter Hun eller han og hvorfor ble hun eller han "utestengt" fra familien?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Den når Macgyver må hjelpe bøndene med å redde hjemmene sine fra byggningsarbeiderne? Jeg fikk bare med meg det siste kvarteret av den. Den gikk for ikke så lenge siden -.-

Lenke til kommentar

Det var en luke i dørken under gulvmattene, var det ikke? Om luka var ment som et oppbevaringsrom, eller for å komme til å inspisere justere håndbrekkvaiere eller noe sånn, vet jeg ikke. Earl Dent ventet å finne et smykke der, men så var det bare en lapp.

Lenke til kommentar

I en episode mister MacGyver vissheten om hva han heter og hvor han kommer fra i det han faller i vannet og redder seg ombord i en båt. Damen ombord tar hånd om MacGyver og kjører han med båten sin til en liten fiskeby der MacGyver møter en gutt med en sykkel hvor kjedet stadig hoppe av. Hva gjør MacGyver med sykkelen for å fikse det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det var en luke i dørken under gulvmattene, var det ikke? Om luka var ment som et oppbevaringsrom, eller for å komme til å inspisere justere håndbrekkvaiere eller noe sånn, vet jeg ikke. Earl Dent ventet å finne et smykke der, men så var det bare en lapp.
Yup

Den husker jeg. Det var ett eller annet han måtte låne fra dama/ungen for å fikse det?

Lenke til kommentar
I en episode mister MacGyver vissheten om hva han heter og hvor han kommer fra i det han faller i vannet og redder seg ombord i en båt. Damen ombord tar hånd om MacGyver og kjører han med båten sin til en liten fiskeby der MacGyver møter en gutt med en sykkel hvor kjedet stadig hoppe av. Hva gjør MacGyver med sykkelen for å fikse det?

Gutten har et miniatyr-"bilskilt" bak på sykkelen, og Mac bretter det og plasserer det som en slags kjedefører over kjedet. Og skrur det sikkert fast med lommekniven sin.

Lenke til kommentar
Serien strekker seg fra 85-92 vel.. MacGyver født i 1951, så da tipper jeg 34-41 år :p

Meget plus! Jeg har ikke fått med meg at MacGyver var født i 1951, men mener å ha hørt at han skulle forestille å ha samme alder som han som spiller han, Richard Dean Anderson er født 23. januar 1950 i Minneapolis, Minnesota.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...