Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer at det er Earl Dent. Det stemmer at han ble en slags "feltarbeider" for tilsynsførerdama. Det stemmer at han jobbet på Chicken Habit, men MacGyver var ikke involvert i den, det var tilsynsførerdama som fikk han til å jobbe der. Jeg tenkte på en annen jobb som hadde med mat å gjøre, og en som hadde med en slags "sport".

 

Edit: Svaret godkjennes og du kan poste nytt spørsmål. Om noen kommer med en av eller begge de to andre jobbene, har de allerede fått så god hjelp av deg at jeg kårer deg til vinner. :)

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tyner hukommelsen nå...

 

Kokk på lokalt suppekjøkken. Det må da være boksing, ingen bein eller karatelignende ting. Nei jeg kommer ikke lenger, syns selv at jeg ikke fortjener spørsmålet. Noen ta neste...

Lenke til kommentar

Suppekjøkken, ja. :thumbup:

I "Harry's Will" der Mac arver den blå bilen må de innom noen nonner som driver suppekjøkkenfor de hjemløse for å få et spor om hvor et smykke er gjemt. Nonnene får smykket for å betale husleie, og Dent begynner å jobbe på suppekjøkkenet.

Siste jobben er som wrestler, han får tilbudet av en wrestler som ser boksekampen hans, og som datteren hans synes er kul.

 

Du har klart fortjent å komme med en ny oppgave, hvis du vil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tehe :blush:

 

I den aller siste episoden hvor de reiser til Kxxxstan. Fountain of youth eller noe slikt. Jo, hva produserer det ulovlige anlegget Macgyver finner?

 

Fountain eller Mountain? :p

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...