TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Mitt svar var ikke riktig ? Jo, men TomHel sit svar var mere beskrivende Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Mitt svar var ikke riktig ? Jo, men TomHel sit svar var mere beskrivende Ok. Visste ikke at det var slik det fungerte, da kan jo en bare komme etter en haug av de andre og lese hva de andre skrevet selv om kanskje ikke ville husket hvilken episode det var snakk om uten at de over hadde forklart, også bare lagt til noen fler setninger. Jaja, får høre hva trådstarter syntes Missforstå meg rett, det betyr ikke utrolig mye for meg, men blir jo litt dumt... Syntes heller spørsmålstiller kan skrive at han krever en skikkelig forklaring.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Diplomatisk som jeg er, sender jeg turen videre til bruno99, hit me. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 I en episode hvor Penny Parker flytter inn sin avdødes tantes gamle hus møter hun en "kjempe", hva heter han? Og hvem er det som egentlig er den skyldige i å ha drept Penny Parkers tante? (trenger ikke navn siden jeg ikke husker det selv heller :s) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Mitt svar var ikke riktig ? Jo, men TomHel sit svar var mere beskrivende Ok. Visste ikke at det var slik det fungerte, da kan jo en bare komme etter en haug av de andre og lese hva de andre skrevet selv om kanskje ikke ville husket hvilken episode det var snakk om uten at de over hadde forklart, også bare lagt til noen fler setninger. Jaja, får høre hva trådstarter syntes Missforstå meg rett, det betyr ikke utrolig mye for meg, men blir jo litt dumt... Syntes heller spørsmålstiller kan skrive at han krever en skikkelig forklaring.. Hadde tenkt til å gjøre det, men så fikk jeg et litt mere detaljert svar. Tenkte jeg da bare kunne bruke det! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 I en episode hvor Penny Parker flytter inn sin avdødes tantes gamle hus møter hun en "kjempe", hva heter han? Og hvem er det som egentlig er den skyldige i å ha drept Penny Parkers tante? (trenger ikke navn siden jeg ikke husker det selv heller :s) "Kjempen" heter Virgil, mens det er sheriffen som egentlig er skurken og har dyttet tanta, blyforgifta av dårlige loddinger på Virgils hjemmebrentapparat, ut av vinduet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Riktig som det kan bli, neste Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvor gammel er Penny Parker? (Absurd vanskelig, eller kjempelett dersom man har fulgt med i episoden forrige spørsmål var fra?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Mulig at jeg husker feil, men 25-26? haha, bruno poster alltid mellom jeg skriver og jeg svarer Endret 12. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Mulig at jeg husker feil, men 25-26? haha, bruno poster alltid mellom jeg skriver og jeg svarer bruker du så lang tid på å skrive Morsomt når MacGyver har lagd kakei den episoden, men har klart å ødelegge den litt på siden :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei, men det hender at jeg gjør ting innimellom Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 TomHel vinner. Episoden der hun overtar huset hun har arvet foregår på 25-årsdagen hennes, halloween (31. oktober) i 1988. Som også var datoen den ble sendt første gang. Første gang vi traff henne på en flyplass i Bulgaria må hun ha vært 22, da episoden ble sendt 19. februar 1986. Siste episode hun var med i ble sendt 8. januar 1990, da bør hun ha vært 26. Teri Hatcher er født 8. desember 1964, et drøyt år yngre enn rollen hun spilte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg rekker ikke å finne nytt spm, må gå nå. Free 4 all. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Skriv setningen som gjør at Jack Dalton lar seg "styre" i episoden "brainwashed".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) From the bottom of my hearth, I salute you? Visst rett: Hva heter hunden til Frank Colton/Coltonbrødrene? Endret 12. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 From the bottom of my hearth, I salute you? Ja, det var ordrett det samme jeg tenkte å foreslå, etter å tenkt på det i bakhodet noen timer. En setning som tatt ut av sammenhengen høres teit ut, men helt OK når utlendingen på talerstolen åpner talen sin med den. Og bikkja - den het muligens noe penere også mens jenta som levde med skjult identitet hadde den, men da Frank Colton overtok den kalte han den vel "Frogface"? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Frog. er det ikke bare det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Frog er rett Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hvilket "yrke" har Colton brothers? Endret 12. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå