Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt svar var ikke riktig :( ?

Jo, men TomHel sit svar var mere beskrivende ;)

Ok. Visste ikke at det var slik det fungerte, da kan jo en bare komme etter en haug av de andre og lese hva de andre skrevet selv om kanskje ikke ville husket hvilken episode det var snakk om uten at de over hadde forklart, også bare lagt til noen fler setninger. Jaja, får høre hva trådstarter syntes :whistle:

 

Missforstå meg rett, det betyr ikke utrolig mye for meg, men blir jo litt dumt...

Syntes heller spørsmålstiller kan skrive at han krever en skikkelig forklaring..

Lenke til kommentar
Mitt svar var ikke riktig :( ?

Jo, men TomHel sit svar var mere beskrivende ;)

Ok. Visste ikke at det var slik det fungerte, da kan jo en bare komme etter en haug av de andre og lese hva de andre skrevet selv om kanskje ikke ville husket hvilken episode det var snakk om uten at de over hadde forklart, også bare lagt til noen fler setninger. Jaja, får høre hva trådstarter syntes :whistle:

 

Missforstå meg rett, det betyr ikke utrolig mye for meg, men blir jo litt dumt...

Syntes heller spørsmålstiller kan skrive at han krever en skikkelig forklaring..

Hadde tenkt til å gjøre det, men så fikk jeg et litt mere detaljert svar. Tenkte jeg da bare kunne bruke det!

Lenke til kommentar
I en episode hvor Penny Parker flytter inn sin avdødes tantes gamle hus møter hun en "kjempe", hva heter han? Og hvem er det som egentlig er den skyldige i å ha drept Penny Parkers tante? (trenger ikke navn siden jeg ikke husker det selv heller :s)

"Kjempen" heter Virgil, mens det er sheriffen som egentlig er skurken og har dyttet tanta, blyforgifta av dårlige loddinger på Virgils hjemmebrentapparat, ut av vinduet.

Lenke til kommentar

TomHel vinner. Episoden der hun overtar huset hun har arvet foregår på 25-årsdagen hennes, halloween (31. oktober) i 1988. Som også var datoen den ble sendt første gang. Første gang vi traff henne på en flyplass i Bulgaria må hun ha vært 22, da episoden ble sendt 19. februar 1986. Siste episode hun var med i ble sendt 8. januar 1990, da bør hun ha vært 26.

 

Teri Hatcher er født 8. desember 1964, et drøyt år yngre enn rollen hun spilte.

Lenke til kommentar
From the bottom of my hearth, I salute you?

Ja, det var ordrett det samme jeg tenkte å foreslå, etter å tenkt på det i bakhodet noen timer. En setning som tatt ut av sammenhengen høres teit ut, men helt OK når utlendingen på talerstolen åpner talen sin med den.

 

Og bikkja - den het muligens noe penere også mens jenta som levde med skjult identitet hadde den, men da Frank Colton overtok den kalte han den vel "Frogface"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...