Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har høstferien nå! :D

I en dobbeltepisode får Macgyver en blomsterpotte i hodet og drømmer seg tilbake i tid. Noe med Merlin, og noen som fant opp kruttet osv. (Alle vet hvilken jeg mener).

Hvordan skal Macgyver uttales i dette "landet"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Øyet hans "rykker til".

Stemmer. :thumbup:

edit: "Makiver" tror jeg på oppgave 2.

Jeg ville svart "ma'aiver", stavet M'Iver, hva sier TomHel?

Ville bare skrevet MacIver, husker dog ikke helt hvordan de uttaler det...

hernil tar vel neste?

Husker nå at MacIver er i en annen episode...

Mac'Iver er jeg 99% sikker på at er korrekt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, begge to hadde egentlig rett, synd at ikke oppgaven var gyldig :p

Egentlig like greit å kjøre dual-oppgaver, siden det ikke går i kluss uansett. Du får ta neste du, eller Bruno99, visst han er før deg :p

Lenke til kommentar

hm, husker ikke om det er en klokke eller kompass eller noe annet som han knuser og bruker en speilflate eller glassflate til å snu laserstrålen inn mot "senderen". Denne sekvensen er for øvrig med i introen hvor lys/laserstrålen beveger seg enormt sakte

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Samme episode som Harry dør, aka Ghost Ship? Macgyver drømmer at de som er døde, tar et cruise. Macgyver ser at Harry går ombord, men når han skal følge etter, så er ikke navnet hans på invitasjonslisten. Det dukker plutselig opp da tilstanden hans blir mer kritisk. Han hopper av akkurat idet båten legger fra. Harry sier at det er for sent, og blir igjen. Trist episode. Ps. Man ser mamma, pappa og bestemor Macgyver som sitter ved et bord.

edit: DAMN! Skulle bare pisse etter to setninger :blush:

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Samme episode som Harry dør, aka Ghost Ship? Macgyver drømmer at de som er døde, tar et cruise. Macgyver ser at Harry går ombord, men når han skal følge etter, så er ikke navnet hans på invitasjonslisten. Det dukker plutselig opp da tilstanden hans blir mer kritisk. Han hopper av akkurat idet båten legger fra. Harry sier at det er for sent, og blir igjen. Trist episode. Ps. Man ser mamma, pappa og bestemor Macgyver som sitter ved et bord.

edit: DAMN! Skulle bare pisse etter to setninger :blush:

Riktig det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...