Gjest medlem-105082 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Gammel lastebil med mekanisk forgasser. Returfjæra for gass-spjeldet er defekt. Mac bytter den med fjæra fra kulepenn. Stemmer! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Fra samme episode: Kameraten til Mac var tidligere spesialist på "hellfighting", å stoppe branner og utblåsninger fra oljebrønner. Hva er grunnen til at han sluttet med det, og begynte med sitt eget oljeboringsprosjekt? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fra samme episode: Kameraten til Mac var tidligere spesialist på "hellfighting", å stoppe branner og utblåsninger fra oljebrønner. Hva er grunnen til at han sluttet med det, og begynte med sitt eget oljeboringsprosjekt? Eller hvem var grunnen til at han sluttet som "hellfighter"? To mulige svar godkjennes. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Han sluttet fordi et oppdrag gikk feil som førte til at tre personer i hellfighter-squaden hans døde og han havnet på sykehuset over en lengre periode. Den andre grunnen var kjerringa hans. Endret 23. november 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Indeed. Dama ville ikke at han skulle risikere livet - han ville heller ikke risikere å dø fra henne. Etterhvert kom det også fram at han hadde dårlig samvittighet etter å overlevd oppdraget der lagmedlemmene omkom. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 I en episode "hacker" en jente seg inn i et datasystem for å nå noen veiledningssystemer for et missil. Hvilket passord beskyttet hun datafilen på pc'en i datalaben med? Siden dette er et ganske lett spørsmål ønsker jeg også passordet til datasystemet på politihuset. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 To passord? Hvor det ene er det samme som navnet på episoden? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Passordet på datalab'en er "Ugly Duckling". Passordet hun bruker på politihuset husker jeg ikke, men jeg tror det var noe så dumt som "Snake Eye", siden det var det missilene het. Endret 30. november 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Passordet du ga til politihuset var feil, men siden det er en stund siden jeg spurte det så tenker jeg det er på tide med et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kjører på med ett jeg da. I episoden hvor Pete, eks-kona og sønnen er kidnappet, lager MacGyver noen "håndgranater" ut av hva? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Siden ingen har prøvd seg, så avslører jeg bare svaret. Han bruker bambus, sumpgass, gjørme, og lunte av et blad for å lage håndgranatene, som han deretter tenner på for og få de til å eksplodere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå