Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig med så spesifike spørsmål. Men på åttitallet var vel det mest skremmende nye syntetiske stoffet "englestøv", forkortet PCP eller noe. Mange tilfeller av at folk reiv ut øynene sine, skar av seg p****n eller hoppa ut av vinduer når de hadde brukt det.

Lenke til kommentar

Macgyverisme:

Hvordan kan en rotte hjelpe deg ut av en fengsels-celle?

Mer hint: Mac er innesperret et sted med korrupte militære, noen utenfor kan skaffe noe som hjelper han å komme ut. Hvordan kan ei rotte hjelpe dem, og hva er det Mac vil ha inn i cella?

Lenke til kommentar

Hvilken episode er dette?

Sesong 2 episode 19. "Bushmaster".

Tok litt Googling for å finne det ut... Godt jeg husket visse detaljer om hvordan han slapp unna senere i episoden, som blir det neste spørsmålet;

Hva brukte MacGyver for å reparere den ødelagte radiatoren til en Jeep han bruker senere i samme episode? Og hvorfor?

Prøv uten å sjekke opp episoden først da, nå som jeg har delt hvilken det er!

Lenke til kommentar

Syns jeg husker denne nå. Den er med i introen som spilles hver episode. Han bruker en tyggis for å tette igjen et hull i radiatoren tror jeg. Han bruker senere bilen som en "røykmaskin" for å rulle seg selv ned bakken i en tønne :wee:

Eller er det en annen episode? :hmm:

Husker han sa at han ikke liker å la en bil eller motor gå varm med vilje hehe.

Lenke til kommentar

Syns jeg husker denne nå. Den er med i introen som spilles hver episode. Han bruker en tyggis for å tette igjen et hull i radiatoren tror jeg. Han bruker senere bilen som en "røykmaskin" for å rulle seg selv ned bakken i en tønne :wee:

Eller er det en annen episode? :hmm:

Husker han sa at han ikke liker å la en bil eller motor gå varm med vilje hehe.

Godt forsøk, episodene likner på hverandre, men nå blander du dessverre to episoder! Den du tenker på er The Gauntlet. Sesong 1 episode 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...