Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ja, husbåten eller huset på pontonger som lå fortøyd i en marina, i sesong 3, 4, 5 og 6. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da kommer neste spørsmål: I episoden der Macgyver prøver å bryte en person ved navn Bryan ut av et fengsel i Nord Afrika(tror jeg det var), hva slags narkotisk stoff var det oppsynsmannen/fengselslederen produserte? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Tja, produserte i et fengsel, mener vagt å huske at det var noe som ble kjemisk framstilt og ikke dyrket som planter. Amfetamin? LSD? Endret 7. november 2013 av Svinks Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, det er et stoff som ikke er så godt kjent i Norge. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vanskelig med så spesifike spørsmål. Men på åttitallet var vel det mest skremmende nye syntetiske stoffet "englestøv", forkortet PCP eller noe. Mange tilfeller av at folk reiv ut øynene sine, skar av seg p****n eller hoppa ut av vinduer når de hadde brukt det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Det ble kanskje litt for spesifikt ja, men tenkte at siden det var en større del av episoden at han fyren drev og lagde narkotiske stoffer så kunne det være litt lettere. PCP er korrekt, så da kan du fyre av neste Svinks. Endret 8. november 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Macgyverisme: Hvordan kan en rotte hjelpe deg ut av en fengsels-celle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja....gikk ikke så bra med Penny Parker etter at de slo opp....man kan nesten si at hun ble litt FRUSTRERT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jennifer lopez Ms Lopez ble tidligst kjent mid 90s og Macgyver gikk av lufta i '92 så trukke det nei Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Macgyverisme: Hvordan kan en rotte hjelpe deg ut av en fengsels-celle? Mer hint: Mac er innesperret et sted med korrupte militære, noen utenfor kan skaffe noe som hjelper han å komme ut. Hvordan kan ei rotte hjelpe dem, og hva er det Mac vil ha inn i cella? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Han bruker vel rotta til å frakte mindre mengde eksplosiver slik at han kan sprenge opp døra........wild guess ? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hm, om jeg ikke husker feil bruker han rotta til å frakte en liten beholder med freongass gjennom et tynt rør inn i cella. Deretter bruker han gassen til å kjøle ned låsen for å bryte den opp. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Korrekt, Munty. Rotta drar i alle fall ut et snøre som han kan bruke til å dra inn freonbeholderen fra et kjøleskap. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvilken episode er dette? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvilken episode er dette? Sesong 2 episode 19. "Bushmaster". Tok litt Googling for å finne det ut... Godt jeg husket visse detaljer om hvordan han slapp unna senere i episoden, som blir det neste spørsmålet; Hva brukte MacGyver for å reparere den ødelagte radiatoren til en Jeep han bruker senere i samme episode? Og hvorfor? Prøv uten å sjekke opp episoden først da, nå som jeg har delt hvilken det er! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Syns jeg husker denne nå. Den er med i introen som spilles hver episode. Han bruker en tyggis for å tette igjen et hull i radiatoren tror jeg. Han bruker senere bilen som en "røykmaskin" for å rulle seg selv ned bakken i en tønne Eller er det en annen episode? Husker han sa at han ikke liker å la en bil eller motor gå varm med vilje hehe. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Syns jeg husker denne nå. Den er med i introen som spilles hver episode. Han bruker en tyggis for å tette igjen et hull i radiatoren tror jeg. Han bruker senere bilen som en "røykmaskin" for å rulle seg selv ned bakken i en tønne Eller er det en annen episode? Husker han sa at han ikke liker å la en bil eller motor gå varm med vilje hehe. Godt forsøk, episodene likner på hverandre, men nå blander du dessverre to episoder! Den du tenker på er The Gauntlet. Sesong 1 episode 4. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvis jeg ikke husker feil knekker han noen egg oppi radiatoren som så blir kokt of fyller hullene. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvis jeg ikke husker feil knekker han noen egg oppi radiatoren som så blir kokt of fyller hullene. Det er helt korrekt. Din tur! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kan også nevne at hun som spiller "Kelly Henderson" i den episoden er Renée Estevez, søstra til Charlie Sheen, dattera til Martin Sheen. Klipp fra episoden: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå