FrihetensRegn Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Enkelt å finne ut, men men: Hva heter jenten som spiller hovedrollen som hjelper for Mac i episoden 'Nightmares' fra første sesong? Hint: Hun kan ses i fra 1:20. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Isj... Fryktelig trist at denne tråden har dødd ut. Mon tro om det er flere som gjerne vil se den i live igjen...? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tja, still et spørsmål, så får vi se om du får svar. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 tja kan ta en jeg:p hva heter Macgyver i virkeligheten? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Han heter fortsatt Macgyver. Skuespilleren heter Richard Dean Anderson. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Eller så kan man svare at rollefigurens fulle navn er Angus MacGyver. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Han heter fortsatt Macgyver. Skuespilleren heter Richard Dean Anderson. Korrekt. hvem stiller neste? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Refsa som var først med rett svar kan stille nytt spørsmål. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Enkelt å finne ut, men men: Hva heter jenten som spiller hovedrollen som hjelper for Mac i episoden 'Nightmares' fra første sesong? Hint: Hun kan ses i denne videoen fra 1:20. Jennifer lopez Nope. Episoden er "Nightmares" først sendt 15 januar 1986, episode 11 sesong 1. Skuespillerinnen er Tammy Lauren og hun portretterer "Lisa Allen". Hun var 17 år da hun spilte i episoden, hun er nå snart 45 år (16 november). Refsa som var først med rett svar kan stille nytt spørsmål. Da må du sitere ham eller sende ham en PM. Ellers hvordan skal man holde liv i tråden? Jeg kan gjøre det for deg: Han heter fortsatt Macgyver. Skuespilleren heter Richard Dean Anderson. Din tur. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva heter personen som spiller karakteren Pete Thornton og hva heter personen som spilte stunt double for denne personen? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Stuntmannspørsmålet var vanskelig. Ja, det var vel noen få scener der også Pete kunne trenge en stuntmann. Grubler litt på denne og ser om noen andre vet det før jeg evt. poster navnet på skuespilleren som spilte Pete. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Han er vel stunt/photography double. Altså, han var vel ikke regelrett stunt double, men det er det nærmeste man kan kalle det. Han er veldig lik Pete Thornton sin skuespiller naturlig. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 OK, Pete spilles av Dana Elcar. Stunt/photodouble: Don S. Davis, som spilte sjefen til Richard Dean Anderson i Stargate SG-1 som jeg har jobba meg gjennom på Netflix nylig, hadde også noen roller i MacGyver og kan nok ligne i alle fall bakfra og på avstand, og om han ikke snakker. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Søkt på nettet eller..? Jeg visste ikke hvem stunt double er men søkte det opp på IMDB. Ble ganske overrasket for å si det mildt, har sett på SG-1 en del men aldri tenkt på at han har spilt som stunt double i MacGyver Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er korrekt iallefall. Kom over det selv når jeg startet på Stargate SG-1 og så at han var veldig lik Dana Elcar. Etter et raskt google søk da fant jeg ut at han var stunt double. Svinks next up. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ny oppgave: MacGyver bodde flere steder i løpet av serien. Hvor bodde han lengst? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kan du være mer konkret? Mener du hvilket land, delstat, by? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det skulle vel forestille at han bodde i samme by og land i hele serien, selv om de "juksa litt" og spilte inn noen sesonger i nabolandet. Jeg tenkte på hvilken bolig, type huset med gylden kuppel på taket, leiligheten på stranda med kafe i første etasje, leiligheten med hardwarestore i første etasje osv... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg tror det må være båthuset, men husker ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå