Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

Enkelt å finne ut, men men:

Hva heter jenten som spiller hovedrollen som hjelper for Mac i episoden 'Nightmares' fra første sesong?

Hint: Hun kan ses i denne videoen fra 1:20.

Jennifer lopez tongue.png

Nope. Episoden er "Nightmares" først sendt 15 januar 1986, episode 11 sesong 1. Skuespillerinnen er Tammy Lauren og hun portretterer "Lisa Allen". Hun var 17 år da hun spilte i episoden, hun er nå snart 45 år (16 november).

Refsa som var først med rett svar kan stille nytt spørsmål.

Da må du sitere ham eller sende ham en PM. Ellers hvordan skal man holde liv i tråden? Jeg kan gjøre det for deg:

Han heter fortsatt Macgyver. Skuespilleren heter Richard Dean Anderson.

Din tur.

Lenke til kommentar

OK, Pete spilles av Dana Elcar.

Stunt/photodouble: Don S. Davis, som spilte sjefen til Richard Dean Anderson i Stargate SG-1 som jeg har jobba meg gjennom på Netflix nylig, hadde også noen roller i MacGyver og kan nok ligne i alle fall bakfra og på avstand, og om han ikke snakker. :hmm:

Lenke til kommentar

Det skulle vel forestille at han bodde i samme by og land i hele serien, selv om de "juksa litt" og spilte inn noen sesonger i nabolandet.

Jeg tenkte på hvilken bolig, type huset med gylden kuppel på taket, leiligheten på stranda med kafe i første etasje, leiligheten med hardwarestore i første etasje osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...