UUnreal Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Han spiser spiremos av noe slag. Pete liker det til han får høre hva det er han spiser. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, Pete prøver å ikke væe til bry "Jeg skal ikke være til bry.... Har du en ingefærøl?" To ganger drømmer MacGyver at han er tilbake i tiden hvor han har bart. Dette skapte åpenbart inspirasjon til en ny serie etter MacGyver, hva heter den? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, Pete prøver å ikke væe til bry "Jeg skal ikke være til bry.... Har du en ingefærøl?" To ganger drømmer MacGyver at han er tilbake i tiden hvor han har bart. Dette skapte åpenbart inspirasjon til en ny serie etter MacGyver, hva heter den? Den var jo lett. Det er Legend. Serien ifra ville vesten. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 "The legend" ja, tror det ble en skikkelig flopp etter suksessen MacGyver opplevde, personlig syntes jeg den var utrolig kjedelig... Neste! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Macgyver ble i første sesong introdusert for en morder som var en mester til å forkle seg som skulle drepe erkebiskopen. Hvem var det? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Kan det være Murdoc? han er jo go til å forkle seg! Endret 2. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan det være Murdoc? han er jo go til å forkle seg! Korrekt. Dems første møte. Neste..... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) MacGyver blir en gang fanget under ett snøras, Hva er det han gjør for at Pete skal finne han? Endret 2. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 MacGyver blir en gang fanget under ett snøras, Hva er det han gjør for atPete skal finne han? Han klarer å mekke noe av et lommetørkle som han får til å fly etter å ha tredd det gjennom snøen med skistaven? Ellers, forrige oppgave, var det Murdoc som skulle drepe en biskop, var ikke det en som het "Piedra" som var i en oppgave på side fire, eller er det jeg som blandr sammen episoder? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Han lager en slags fallskjerm som han blåser ut med staven. Han bruker vel noen stropper fra jakken blandt annet, mulig han også bruker glidlåshempen for å ha noe med vekt også. Pete ser den og skjønner at det er han Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Ja, han tar lummetørkelet inn i skistaven å blåser det ut gjennom skistaven! forrige oppgave er jeg ikke helt sikker på, jeg svarte bare og fikk et ja Neste --> Endret 2. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Macgyver tar frem lommekniven og skjærer i snøen og lager så en snøball. Han knyter et strikk rundt snøballen og lager Chuck Norris, som redder ham helt uten Petes hjelp. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvor ofte tørker MacGyver støv hjemme? (tar jeg ikke feil, så er det i samme episoden vi får høre dette, da Pete må bo hos Mac med brukket bein eller noe) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 MacGyver blir en gang fanget under ett snøras, Hva er det han gjør for atPete skal finne han? Ellers, forrige oppgave, var det Murdoc som skulle drepe en biskop, var ikke det en som het "Piedra" som var i en oppgave på side fire, eller er det jeg som blandr sammen episoder? Stusset også på den. Det er hvertfall Piedra som prøvde å drepe erkebiskopen Hvor ofte tørker MacGyver støv hjemme? (tar jeg ikke feil, så er det i samme episoden vi får høre dette, da Pete må bo hos Mac med brukket bein eller noe) Hehe, mye morsomt i denne episoden, det er også når Pete lover at han ikke skal være til bry Er det en gang i året? Før jul eller noe? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det en gang i året? Før jul eller noe? Litt oftere, ikke nødvendigvis til jul, men regelmessig, om vi skal tro hva Mac sier. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 "Few times a month" Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 2 ganger i året? "Twice a year, like a clockwork." Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Forresten noen her som har prøvd å la en klokke gå på potetstrøm? Er også i den episoden hvor pete begynner å le og mener det bare blir fluer av det. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Først så prøvde han med tomat men da gikk klokka litt for fort Når MacGyver var liten spilte han en hockey kamp. Den var helt jevn, men macGyver sitt lag vant pga han og tapt pga han. Hva var det Mac gjorde for at de skulle score og hva gjorde han etterpå ? Det ble kasje litt utydelig.. Endret 2. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå