Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Pete prøver å ikke væe til bry :p "Jeg skal ikke være til bry.... Har du en ingefærøl?" :)

To ganger drømmer MacGyver at han er tilbake i tiden hvor han har bart. Dette skapte åpenbart inspirasjon til en ny serie etter MacGyver, hva heter den?

Lenke til kommentar
Ja, Pete prøver å ikke væe til bry :p "Jeg skal ikke være til bry.... Har du en ingefærøl?" :)

To ganger drømmer MacGyver at han er tilbake i tiden hvor han har bart. Dette skapte åpenbart inspirasjon til en ny serie etter MacGyver, hva heter den?

Den var jo lett. Det er Legend. :)

Serien ifra ville vesten.

Lenke til kommentar
MacGyver blir en gang fanget under ett snøras, Hva er det han gjør for at

Pete skal finne han?

Han klarer å mekke noe av et lommetørkle som han får til å fly etter å ha tredd det gjennom snøen med skistaven?

Ellers, forrige oppgave, var det Murdoc som skulle drepe en biskop, var ikke det en som het "Piedra" som var i en oppgave på side fire, eller er det jeg som blandr sammen episoder?

Lenke til kommentar
MacGyver blir en gang fanget under ett snøras, Hva er det han gjør for at

Pete skal finne han?

Ellers, forrige oppgave, var det Murdoc som skulle drepe en biskop, var ikke det en som het "Piedra" som var i en oppgave på side fire, eller er det jeg som blandr sammen episoder?

Stusset også på den. Det er hvertfall Piedra som prøvde å drepe erkebiskopen

Hvor ofte tørker MacGyver støv hjemme?

(tar jeg ikke feil, så er det i samme episoden vi får høre dette, da Pete må bo hos Mac med brukket bein eller noe)

Hehe, mye morsomt i denne episoden, det er også når Pete lover at han ikke skal være til bry :)

Er det en gang i året? Før jul eller noe?

Lenke til kommentar

Først så prøvde han med tomat men da gikk klokka litt for fort :p

Når MacGyver var liten spilte han en hockey kamp. Den var helt jevn, men macGyver sitt lag vant pga han og tapt pga han. Hva var det Mac gjorde for at de skulle score og hva gjorde han etterpå ?

Det ble kasje litt utydelig..

Endret av TurboHolte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...