Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Murdoc er ikke inne i bildet, men en basketball-kar er det. Stinson, du tenker på en annen episode med en annen basketball-kar.

Hint: Episodenavnene beskriver sentrale deler av handlingen i begge episodene, og "Back from the Dead" handler om samme kar som "The Eraser". Selv for folk som ikke husker episodenavn bør sistnevnte låte kjent...

Lenke til kommentar

Godkjenner den jeg, selv om svaret føles litt upresist. Urtene de spiser er forøvrig motgiften, men er mulig pulveret som skaper zombietilstanden også er laget av urter.

Jeg var på jakt etter dette svaret:

Tittelen Back from the Dead refererer til at skurkene oppdager at James Thomas "Jimmy The Eraser" Kendall ikke er død allikevel, men har levd under ny identitet etter de "drepte" ham i episoden The Eraser.

Tittelen The Walking Dead refererer til effekten pulveret har på personene som inhalerer det. De er verken døde eller levende og omtales som zombier, altså "the walking dead".

Lenke til kommentar

Wow, takk for linken tjotr! Har hatt lyst på settet lenge, men syns det har vært litt drøy pris. Setter det under uforutsette utgifter...

EDIT: Det gikk rett til helvete, de godtok ikke epostadressen min som starter med en tallkombinasjon. Jeg måtte lage en ny, etter at registreringen var ferdig var tilbudet fremdeles aktivt (fornyet siden for å sjekke), men etter å ha trykket på checkout så spratt prisen opp i £99. Gjett om jeg ble pottesur, dette skjedde omtrent 18:30, et merkelig tidspunkt å avslutte tilbudet på...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

God dammit det var min tur for... en god stund siden. Slenger opp et spørsmål nå jeg da :)

Dette er en av episodene med Jack Dalton. Helt i starten kjører de to bil opp til en Indianer i et dårlig strøk. Han hadde blitt ranet.

1. Hva heter indianeren?

2. Hva heter episoden?

3. Hva heter jenta på hytta på vei til destinasjonen dems?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...