Runningback Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Pete, og en annen viktig kar skal ta en gondol opp til toppen av et fjell. Det er noen slemme gutter som ikke liker denne karen, så de prøver å bli kvitt han. Derfor har de montert en bombe under gondolen. Hvordan blir denne bomben deaktivert? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 hvis jeg ikke husker feil så blir den ikke deaktivert, MacGyver kutter den av (den henger under gondolen) og den sprenger nedi ura. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jepp. Riktig det! Peis på med et nytt knakende godt spørsmål. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nytt spørsmål: Hvor tok MacGyver bachelor i fysikk og kjemi? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Western Tech? Regner med at vi får vite det i "Hell Week", men det er vel nevnt i andre episoder også. Husker det ikke, men Western Tech var det første som falt meg inn. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Western Tech? Regner med at vi får vite det i "Hell Week", men det er vel nevnt i andre episoder også. Husker det ikke, men Western Tech var det første som falt meg inn. Riktig, din tur. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Episodenenavnene "Back from the Dead" og "The Walking Dead" kan lett forveksles, men episodene er vidt forskjellige. Hva refererer titlene til fra episodene? Det holder med én av dem for å få godkjent, men kudos til dem som kan begge! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det må vel ha noe med Murdoc å gjøre. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Back from the dead har noe med han basketball karen å gjøre. Husker han må stjele utstyret til en kjent basketball spiller, og gi det til de som utpresser han. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Murdoc er ikke inne i bildet, men en basketball-kar er det. Stinson, du tenker på en annen episode med en annen basketball-kar. Hint: Episodenavnene beskriver sentrale deler av handlingen i begge episodene, og "Back from the Dead" handler om samme kar som "The Eraser". Selv for folk som ikke husker episodenavn bør sistnevnte låte kjent... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hinter videre med tilfeldige stikkord fra episodene: The Eraser, basketball, Jimmy Kendall (afaik), zombie, demoner, Little Haiti (elns), heldekkende ansiktsmaling... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Episoden hvor ho jenta blir putta i noen urter som "stopper" pulsen. Han ene fyren der har hvit ansiktsmaske og driver med noe bogus greier for publikum. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Godkjenner den jeg, selv om svaret føles litt upresist. Urtene de spiser er forøvrig motgiften, men er mulig pulveret som skaper zombietilstanden også er laget av urter. Jeg var på jakt etter dette svaret: Tittelen Back from the Dead refererer til at skurkene oppdager at James Thomas "Jimmy The Eraser" Kendall ikke er død allikevel, men har levd under ny identitet etter de "drepte" ham i episoden The Eraser. Tittelen The Walking Dead refererer til effekten pulveret har på personene som inhalerer det. De er verken døde eller levende og omtales som zombier, altså "the walking dead". Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tenkte jeg kunne nevne at Play.com har dagstilbud på "MacGyver: The Complete Series" for 48 pund her. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Wow, takk for linken tjotr! Har hatt lyst på settet lenge, men syns det har vært litt drøy pris. Setter det under uforutsette utgifter... EDIT: Det gikk rett til helvete, de godtok ikke epostadressen min som starter med en tallkombinasjon. Jeg måtte lage en ny, etter at registreringen var ferdig var tilbudet fremdeles aktivt (fornyet siden for å sjekke), men etter å ha trykket på checkout så spratt prisen opp i £99. Gjett om jeg ble pottesur, dette skjedde omtrent 18:30, et merkelig tidspunkt å avslutte tilbudet på... Endret 29. november 2010 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er din tur Refsa =) ...og ellers setter jeg pris på tips om tilsvarende tilbud på MacGyver: The Complete Series. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 "MacGyver: Lost Treasure of Atlantis" vises på TV2 i dag (30/12) kl. 13.00. Har ikke sett filmen før. Har ikke store forhåpninger, men regner med det blir god underholdning . Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 God dammit det var min tur for... en god stund siden. Slenger opp et spørsmål nå jeg da Dette er en av episodene med Jack Dalton. Helt i starten kjører de to bil opp til en Indianer i et dårlig strøk. Han hadde blitt ranet. 1. Hva heter indianeren? 2. Hva heter episoden? 3. Hva heter jenta på hytta på vei til destinasjonen dems? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vet bare svar på nummer 2.Mask of the Wolf Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Riktig svar på nummer 2. Nå gjenstår bare resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå