FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg og tror det stemmer med 2006. Husker jeg sist så på det i 8 klasse som er 4 år siden. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Minns de sluttet å sende på TV rundt januar-februar 2009. Gjetter vilt på onsdag, og at siste episode var Murderer's Sky. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hint: MacGyver har vært på TV2 seinere enn det. To lørdagsettermiddager(!) på rad. Førstemann som gjetter hvilke to "episoder" som ble sendt vinner. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 De to filmene eller? MacGyver: Lost Treasure of Atlantis MacGyver: Trails to Doomsday Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 De to filmene eller? MacGyver: Lost Treasure of Atlantis MacGyver: Trails to Doomsday Stemmer! Og de gikk for få uker siden (seint august - september), oppdaget det tilfeldigvis da jeg zappet innom, fikk bare med meg siste halvparten av hver av dem... Poster du en ny oppgave? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Slenger ut en ny oppgave jeg ja. Hva heter episoden der MacGyver finner ut av at han har en sønn? Og hva heter sønnen? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ah, så halve Doomsday, men gadd ikke mer. Har sett dem én gang hver, det holder. Episodene kan jeg fremdeles kose meg med etter å ha sett dem et titalls ganger, men filmene ble bare langtrekkelige. Tammeste MacGyverism ever på slutten av Doomsday etter min mening... =/ Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Slenger ut en ny oppgave jeg ja. Hva heter episoden der MacGyver finner ut av at han har en sønn? Og hva heter sønnen? Jeg husker at han het Sam, eller egentlig Sean Angus Malloy, Moren var Kate Malloy. Episoden het "the etellerannet" hvor etellerannet er en populærbetegnelse for en fotojournalist som sniker seg inn og fotograferer/rapporterer om ting folk vil holde seg skjult. "The stinger"? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er helt korrekt Svinks Du slenger ut neste oppgave? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 MacGyver har hatt mange forskjellige jobber før serien starter. Er en av dem brannmann eller noe sånn? Fortell gjerne litt om episoden som gir svar på dette. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Han var jo med i en bombesqaud. Husker ikke helt navnet på fyren i den episoden, men ihvertfall blir Mac tilkalt med noen brannmenn. Da var også en tidligere kollega med. Det var i et gammelt murhus som brant og inne der fant de en bombe. Mac og fyren stikker opp til bomba og prøver å desarmere den. Han failer og den tidligere kollegaen dør. Husker bomba da Den blir brukt flere ganger i episoden. Det er en koffert hvor låsen er lagd slik at om man bryter den opp sprenger bomba. Så de bruker en tynn ting til å dytte ut pinnen bak. Bomba blir sikra med en magnetutløser så når de får stoppa klokka slår magneten inn og den går av. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Svaret er ikke helt borte, men et stykke fra hva jeg tenkte på. Ja, vi vet fra cruise-skip-episoden at han har vært på bombedemonteringsteam (under Vietnam-krigen?) og han hjelper ei venninne i brannvesenet å etterforske brannbombene til en forsikringssvindler som vil hevne seg på brannvesenet som ikke kom i tide til å redde dama hans elns. Spesifisere og hinte mer om hva jeg er ute etter: I en episode hvor det ikke desarmeres noen bombe, men ustabilt sprengstoff er involvert, slukker Mac en brann sammen med en venn. Hvaslags brann, hvilken bransje, yrkestittel, og er dette noe Mac har drevet med før, eller er det første gang? Endret 4. oktober 2010 av Svinks Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Husker ikke navnet på episoden, men hvis jeg ikke husker feil bruker han gamle dynamitt kubber for å slukke en brann i en olje brønn. Så mitt svar blir at han jobbet med å slukke branner i olje brønner. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 MacGyver var vel "hellfighter"? I episoden hellfire tror jeg at han sier han har gjort dette før. Det er episoden borbra tenker på. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Borbra - det svaret godkjennes. Om Mac selv har vært 'hellfighter' som jeg trodde da jeg lagde spørsmålet er jeg litt i tvil om nå etter å ha lest noen episodeguider, men i alle fall hadde vennen Bill vært det, men gått over til litt mindre farlig i oljevirksomheten etter ønske fra dama. Sjekker episoden nå - De har jobbet sammen i Sumatra. Mac var med på å rigge brønnen, Bill blåste den ut. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 yey kansje ikke det vanskligste sprøsmålet, men mne i en episode er vår venn fanget i en boks med post rundt seg, hva bruker han og hvordan kommer han seg ut? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Han bruker vel en kles henger av metall, og river ned veggen. Husker ikke helt detaljene. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Han bruker vel en kles henger kleshenger av metall, og river ned veggen. Husker ikke helt detaljene. Det er et samlebånd på andre siden av veggen hvor han er fanget. Han fester en kleshenger til samlebåndet og i andre enden av kleshengeren er det en stol. Kleshengeren tar tak, og river med seg stolen og mye av veggen. Men dette var vel på en flyplass? Ikke noe med post å gjøre? Endret 5. oktober 2010 av Munty Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nei, den episoden du snakker om er da han møter Penny Parker første gang. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er som refsa sier, så feil episode dere tenker på. Siden det er over ett døgn siden jeg la ut spm kan jeg komme med ett hint til Hintet: Episoden er med i introen, MEN ikke i introen for de 2 første sesongene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå