Munty Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 I'll just leave this here... (bump) Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Denne tråden skal få dø ut. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Denne tråden skal få dø ut. Hrmpf... Er en av de beste trådene i forumet her synes jeg! Så jeg lar den ikke dø ut. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Så hvorfor ikke poste et spørsmål? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvilken episode? Hva skjer på bildet? Episodenavn er ikke viktig. Så hvorfor ikke poste et spørsmål? Tenkte jeg skulle la spørsmålet over få en liten sjanse før jeg tar til drastiske tiltak (nytt spørsmål). Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tenkte jeg skulle la spørsmålet over få en liten sjanse før jeg tar til drastiske tiltak (nytt spørsmål). To måneder er ikke en liten sjanse Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tenkte jeg skulle la spørsmålet over få en liten sjanse før jeg tar til drastiske tiltak (nytt spørsmål). To måneder er ikke en liten sjanse Det kommer an på hvem som definerer lite. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor gammel er Macgyver når serien starter? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Oi. Tipper 34! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ai. 34 er nok ganske nær riktig. Det sies aldri, men det er noe med at vi får et glimt av passet hans i to episoder, ene gangen er han født i januar 1952 og andre gangen februar 1953? Og serien starta i 1985? Jeg tipper 32 eller 33... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Minns det var '51 han var født i jeg da, mens RDA er født i 50? Eller kanskje det er som Svinks skriver når jeg tenker meg om... Uansett ville han da blitt 34, og det har jo Stinson allerede prøvd seg med ^^ Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Teddy: Jeg har også hørt den med at Mac var et år yngre enn Richard Dean Anderson, og hans fødselsdato er jo lett å slå opp i Wikipedia eller IMDB. Du og Stinson kan godt ha rett, jeg har ikke sjekket kildene. Nå har jeg sjekket - jeg husket litt feil, og de to alternative fødselsdatoene er bare to måneder fra hverandre. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skal Stinston poste et spørsmål? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Egentlig er det vel Battlefield som skulle bekreftet at 34 var rett, men siden det er gått over to døgn er det fritt fram hvor alle å poste en oppgave. Men Stinson som viste at Mac som er født enten 23. mars eller 23. januar 1951 var 34 da serien startet høsten 1985, er selvsagt en ekstra aktuell kandidat til å poste ny oppgave. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Beklager folkens, ventet egentlig på en bekreftelse. Men tar den jeg da. Hvorfor flyttet Macgyver ut ifra husbåten? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Egentlig grunn: Produksjonen skulle flyttes "hjem" fra Vancouver til Hollywood og Los Angeles. Mulig marinaen der den lå skulle stenges allerede da, den er forlengst bygd ut til noe annet, men husbåten lever visstnok fortsatt. Grunn oppgitt i serien (episode "the hood"?) når han flytter inn i en bygning med buet tak og garasje i første etasje få kvartaler fra Venice Beach der han bodde i sesong 1, var at husbåten brant, men Mac hadde med seg litt flyttelass, for han hadde røykvarsler som virket. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Godkjent med toppkarakter Svinks. Skulle frem til at husbåten brant Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 OK, en litt annerledes oppgave: Når kunne vi sist se MacGyver på TV2s hovedkanal? Eksakt dato er ikke nødvendig, men gjerne omtrentlig dato og ukedag(!), og hva som sist ble vist på TV2 (ikke medregnet TV2 Zebra). Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ingen som har sett noe MacGyver på TV2 i det siste? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Svært lenge siden jeg har sett han der ja. Men kan tenke meg det var i 2006 de sluttet på TV2, hva med i rundt Juni måneden`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå