bruno99 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Hvilken episode? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det er i fra introen iallefall... Jeg husker at han bandt den piggtråden bak en hjullaster eller noe, og startet den, og dro opp en sperring for å hindre soldatene i å følge etter ham. Men episoden... Det var i utlandet, med typen militærpoliti, og det var ørkenland rundt omkring. Kan det ha vært ungarn? Kan det være Thief of budapest? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det er den med sigøynerne hvor ho jenta stjeler lommekniven og en anen ting fra MacGyver. Tror Zerk har riktig på navnet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Det kan det så absolutt Neste! Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Macgyver opplever en gang at en hel by blir truet av terrorister. Terroristene planlegger å bruke en lastebil med et våpen på til å skade byen med. Hvilket våpen stod det på lastebilen, og hvordan klarte macgyver å redde byen? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det var vel en form for EMP. Terroristene planla å ødelegge all elektronikk i hele byen. Måten MacGyver stoppet de på var å binde et tau eller vaier fra tuppen på "strålekanonen" og tilbake til resten av elektronikken på strålekanonen. Dermed ble strålekanonen kaputtski før den fikk ødelagt byen. Right? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg hadde tenkt å ha en bildequiz, men jeg har ikke tilgang på min stasjonære pc hvor 45GB med helligdom befinner seg, så noen andre får ta dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) hvilen sesong var episoden om sigøyner jenta i episoden nevnt ovenfor Endret 19. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Thief of budapest er Sesong 1, episode 3. Siden vi ikke har spørsmål lager jeg en bildequiz: Alle som har sett macgyver et par ganger kjenner igjen dette bildet fra introen. Spørsmålet er, hilken episode, og hva skjer? Endret 19. juli 2010 av ZeRKoX Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Thief of budapest er Sesong 1, episode 3. Siden vi ikke har spørsmål lager jeg en bildequiz: Alle som har sett macgyver et par ganger kjenner igjen dette bildet fra introen. Spørsmålet er, hilken episode, og hva skjer? Riktig å jeg kan i samme slengen si at jeg tro det er pilottet, altså episode 1 der han bruker pistolen til å lage en slags bombe med og slå barrolet (tror det kalles løpet på norsk?) flatt har jeg rett ? Endret 19. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Dessverre, han laget ikke noen bombe. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Piloten. Han bruker den til å skyte seg ut fra klippen i fallskjerm for å hindre å treffe fjellet. Han slår vel litt så løpet får en mer ovalform slik at nødblusset(?) blir værende i pistolen og dermed fungerer mer som en rakett? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg kan bare si til bruno at det er riktig så vi kan starte med neste spørsmål. Han redder også en fyr oppe på fjellet samtidig som han tar med seg en chip fra en rakett som de har stjålet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Hvilken episode? Hva skjer på bildet? Episodenavn er ikke viktig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er den episoden hvor han fyren kobler seg inn på telefon nettverket til Phoenix Foundation og overhører en samtale. tenke tenke... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 The Widowmaker, Murdoc kobler seg på en telefon mellom Pete og Mac for å høre hvor sistnevnte er? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 The Widowmaker, Murdoc kobler seg på en telefon mellom Pete og Mac for å høre hvor sistnevnte er? Feil episode, ellers riktig. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Oioioi, hadde helt glemt at jeg hadde svart her, godt at jeg hadde feil. Våknet i natt og tenkte, "NEI! Stakkars de arme deltagerne i MacGyver-quiz tråden! De kommer aldri til å tilgi meg! Ææææææ...", kom på at jeg hadde svart her og glemt å sjekke etterpå for flere uker siden =P Fikk sove igjen though... Det kan være Strictly Business? Helt i starten av episoden får han greie på hvor Mac skal slik at han kan stille seg opp midt i veibanen med en rakettkaster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå