Munty Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Siden ingen andre viser noe interesse så lager jeg et spørsmål. I en episode sier godeste Jack Dalton at han er døende. Hva gjør han tidligere i episoden for å skremme MacGyver skikkelig og hvordan lokket han med seg MacGyver til stedet hvor han skremte han? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Han later som han detter ned fra bjelkene i taket på hangaren på flyplassen. Han henger egentlig i et tau fra beina. For å lokke han dit kjører han alle møblene til hangaren også. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Han later som han detter ned fra bjelkene i taket på hangaren på flyplassen. Han henger egentlig i et tau fra beina. For å lokke han dit kjører han alle møblene til hangaren også. Korrekt! Din tur! Og gjør det litt kjappere enn de andre denne gangen. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Tja... Ingen gidder å følge med her så... I en episode er MacGyver på et oppdrag som fører han ut i skogen for å plassere noen sendere for å markere noe for The Phoenix Foundation. I skogen han går igjennom skjer det noe veldig mystisk (den skumleste MacGyver-episoden etter min mening). Hva skjer? Endret 14. juli 2010 av Munty Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Han finner en båt for seg selv i vannet. På båten finner han en jente og "bigfoot" eller "Sashquats" (noe i den duren). Glemte meg helt bort forrige gang Endret 14. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Han finner en båt for seg selv i vannet. På båten finner han en jente og "bigfoot" eller "Sashquats" (noe i den duren). Glemte meg helt bort forrige gang Det stemmer! Ikke glem det denne gangen da! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da slenger jeg en inn nå før jeg glemmer det I en episode har en jente funnet ut sikkerhetskodene til et missil prosjekt. Hun lagret kodene på pc'en sin med et passord; Hva var passordet? Senere får de slemme typene tak i kodene og missilplanene; Hva gjør jenta og Macgyver for å finne ut hvor de har gjemt den ene utskytningsrampen? Et siste spørsmål: Hva gjør de for å stoppe den andre missilen fra og nå målet? hva var målet? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 hm, var passordet uglyduck? eller er det en annen episode? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du er på riktig episode. Passordet er nesten ritkig Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 hmm husker ikke jeg gitt, men Uglygoose? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nope, du er nære Første del er riktig Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Passordet er "uglyduckling". Husker ikke om det er med eller uten mellomrom. De bruker en walkie-talkie og bilradioen i bilen de var i. De brukte også en kaktus for å få strøm til radioen hvis jeg ikke tar helt feil. Målet var en bro hvor det den dagen var et maraton som passerte over. De brukte den andre raketten til å skyte ned den første. Tror det er riktig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det er helt riktig det Munty Din tur Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det kommer et nytt spørsmål i morgen. Eller senere i dag da. Orker ikke å tenke så mye på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Siden du ikke gidder å legge ut spørsmål sa stjeler jeg muligheten. Håper det går vra Hva heter han store, skumle mannen som bor i et hemmelig sted i huset som Penny Parker arver av sin tante? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Virgil. Eller Virgil-monsteret som jeg og broren min kaller han :!: Hvorfor drar i det hele tatt dem til det huset? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fordi Penny Parker arva huset og ville ha med MacGyver for å sjekke det ut. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 I en episode er et cruiseskip plantet med 3 bomber. Det er like før en storm og folka på båten kan ikke evakuere. Hvordan er bombene beskyttet? Hvordan kom de seg forbi denne beskyttelsen? Hva er i sylinderne inne i bomba og hvordan stoppet de stoffet? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Uff, har ikke sett Macgyver på mange år, har delvis svar, men ikke nok til å få det godkjent tror jeg, men prøver meg! Bomben(e) var beskyttet med et glass, innen for glasset var det vakum, hvis bomben kom i kontakt med oksygen så "bom" Her brukte de en nål, for å stikke den inn på siden av glasset der det var sånn gummitingttang rundt. siste husker jeg ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå