Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Siden ingen andre viser noe interesse så lager jeg et spørsmål.

I en episode sier godeste Jack Dalton at han er døende. Hva gjør han tidligere i episoden for å skremme MacGyver skikkelig og hvordan lokket han med seg MacGyver til stedet hvor han skremte han?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han later som han detter ned fra bjelkene i taket på hangaren på flyplassen. Han henger egentlig i et tau fra beina.

For å lokke han dit kjører han alle møblene til hangaren også.

Korrekt! Din tur! Og gjør det litt kjappere enn de andre denne gangen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja... Ingen gidder å følge med her så...

I en episode er MacGyver på et oppdrag som fører han ut i skogen for å plassere noen sendere for å markere noe for The Phoenix Foundation. I skogen han går igjennom skjer det noe veldig mystisk (den skumleste MacGyver-episoden etter min mening). Hva skjer?

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Da slenger jeg en inn nå før jeg glemmer det :tease:

I en episode har en jente funnet ut sikkerhetskodene til et missil prosjekt. Hun lagret kodene på pc'en sin med et passord;

Hva var passordet?

Senere får de slemme typene tak i kodene og missilplanene;

Hva gjør jenta og Macgyver for å finne ut hvor de har gjemt den ene utskytningsrampen?

Et siste spørsmål:

Hva gjør de for å stoppe den andre missilen fra og nå målet? hva var målet?

Lenke til kommentar

Passordet er "uglyduckling". Husker ikke om det er med eller uten mellomrom. De bruker en walkie-talkie og bilradioen i bilen de var i. De brukte også en kaktus for å få strøm til radioen hvis jeg ikke tar helt feil. Målet var en bro hvor det den dagen var et maraton som passerte over. De brukte den andre raketten til å skyte ned den første.

Tror det er riktig.

Lenke til kommentar

Uff, har ikke sett Macgyver på mange år, har delvis svar, men ikke nok til å få det godkjent tror jeg, men prøver meg!

Bomben(e) var beskyttet med et glass, innen for glasset var det vakum, hvis bomben kom i kontakt med oksygen så "bom"

Her brukte de en nål, for å stikke den inn på siden av glasset der det var sånn gummitingttang rundt.

siste husker jeg ikke! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...