Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Er det ikke de fire gatebarna Macgyver tar med på tur og flyet deres krasjer?

Isåfall er det en afroamerikansk gutt, en jente (blondt eller brunt hår), en som har meksikansk/indiansk utseende (litt usikker) og en hvit gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt alle sammen, men prøver meg:

#1: Rødt hår/skjegg, høy, virker ufarlig og litt nervøs, "høydeskrekk" (vet ikke om denne var faktisk). Litt lang i ansiktet, stor nese? Skurk.

#2: "Vanlig", virker som en erfaren turgåer med stor sekk. Caps. Litt "grått" og kjedelig uttrykk på hele mannen. Virker litt amper. Skurk.

#3: Mørk/mulatt-ish(?), virker som en blid og livsglad fyr. God elektronikkinnsikt, kan fikse radioer.

#4: Vil høre på radio...? Husker ikke fjerdemann atm. Husker bare tre fyrer + MacGyver, aner ikke hvor den siste ble av, #1 tok jo livet av #3 ("I took a trip with him in the woods, he won't come back" elns). Det var jo bare Mac og skogvokteren som slåss mot #1 og #2 på slutten...

Lenke til kommentar

haha. nå har jeg sett en enda rar tråd. greit å se macgyver, men å diskutere det, er jo lavmål!

Trodde virkelig en jente på din alder hadde litt mer fornuft i skallen.

Og bare så du vet det, diskuterer vi ikke. Dette er en quiz-tråd for å friske litt opp i de gamle minnene for folk som glade løp hjem fra barneskolen for å se på MacGyver og spise is. (Gjorde det nesten hver dag :D )

Lenke til kommentar

Husker ikke helt alle sammen, men prøver meg:

#1: Rødt hår/skjegg, høy, virker ufarlig og litt nervøs, "høydeskrekk" (vet ikke om denne var faktisk). Litt lang i ansiktet, stor nese? Skurk.

#2: "Vanlig", virker som en erfaren turgåer med stor sekk. Caps. Litt "grått" og kjedelig uttrykk på hele mannen. Virker litt amper. Skurk.

#3: Mørk/mulatt-ish(?), virker som en blid og livsglad fyr. God elektronikkinnsikt, kan fikse radioer.

#4: Vil høre på radio...? Husker ikke fjerdemann atm. Husker bare tre fyrer + MacGyver, aner ikke hvor den siste ble av, #1 tok jo livet av #3 ("I took a trip with him in the woods, he won't come back" elns). Det var jo bare Mac og skogvokteren som slåss mot #1 og #2 på slutten...

1. Check. Han har ikke skjegg, og rødt er det ikke.

2. Kan nok ikke godta den.

3. Check. an har også plaster over øyet som de mener han kan ha pådratt seg under flukten når de skjønner at en av dem er en skurk.

4. Nope, godtar ikke den.

Hint. 2: Botanikker

Hint. 4: Vil ikke høre på radio.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

www.diskusjon.no

ikke www.quiz.no

Jeg digger Macgyver, men kunne aldri tenkt å lage en quiz om det, det er vulgært.

Du finner nok ganske mange fler ting i dette forumet som ikke er diskusjon. Og siden du digger MacGyver kan du vel bli med på quizen? Bare hyggelig når nye folk blir med!

Lenke til kommentar

I episoden der Phoenix foundation rehabiliterer overarbeidede ansatte er det i tillegg til MacGyver 4 personer med på tur. Beskriv utseendet til disse fire. Det kan være så enkelt som; "Svart mann, kraftig med et smil på lur" som i dette tilfellet er en av ansatte politifolkenene som jobber med Pete for å fange rømlingene i samme episoden.

Er det den episoden der en av de fire blir bitt av en slange mens de sover i et telt, og den ep'en hvor Mac og en av dem kommer i kamp med en løve?

Lenke til kommentar

I episoden der Phoenix foundation rehabiliterer overarbeidede ansatte er det i tillegg til MacGyver 4 personer med på tur. Beskriv utseendet til disse fire. Det kan være så enkelt som; "Svart mann, kraftig med et smil på lur" som i dette tilfellet er en av ansatte politifolkenene som jobber med Pete for å fange rømlingene i samme episoden.

Er det den episoden der en av de fire blir bitt av en slange mens de sover i et telt, og den ep'en hvor Mac og en av dem kommer i kamp med en løve?

Nei, du er på bærtur :p

Nei, virker som om den ble litt vrien, derfor moderer jeg oppgaven.

Dette er episoden jeg tenkte på, her kan dere se alle sammen

The invisible killer trailer:

Spørsmålet lyder som følger, i episoden er det en scene der to barn holder på med en sport/utendørsaktivitet. hvilken?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Spørsmålet lyder som følger, i episoden er det en scene der to barn holder på med en sport/utendørsaktivitet. hvilken?

De leker vel gjemsel, og den ene gjemmer seg bak en rasteplassdass og finner liket av en Phoenix-ansatt som en av fangene har drept og tatt identiteten fra og lurt seg med på turen til MacGyver.

Tror jeg.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Nei, du er på bærtur :p

Neinei, igjen?!? Tror det må være 3. gang på rad jeg er på bærtur... og jeg som trodde jeg hadde peiling :tease: Får vel sette meg ned å se noen episoder igjen, begynner å bli noen år siden MacGyver-etter-skolen-tida (:love:). Mange av dere som har Mac på DVD? Selv kjøpte jeg sesong 4 for 1-2 år siden.

------

Har forøvrig ikke peil på hvilken sport de spilte... men gambler på baseball.

Lenke til kommentar

Feil på begge

Hehe, bruno, folk husker tydligvis ikke så godt lenger. Mitt svar på hvilken utendørsaktivitet de barna driver med er "FRISBEE". Am i correct?

Nå har jeg ventet lenge og begynner å bli litt utålmodig! Kommer et nytt spørsmål snart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...