ⅵdar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvilken gift er det? Hvor var den ene plassen den kunne finnes? Hvem var den ene som kunne ha fått tak på giften Det var Duncan som hadde vært i Skottland og hentet giften. Jeg husker ikke hva giften het. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Siden det er så nære korrekt kan jeg si at giften står i periodesystemet. Duncan er korrekt. Endret 5. mars 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Den onde ridderen het vel Duncan, men er usikker på giften. EDIT: Hmmz, hvorfor ble jeg ikke tatt til siste side når jeg trykket på "siste post" knappen? =/ Endret 7. mars 2010 av -Teddy- Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Avslører at giften var en Vanadiumforbindelse siden ingen har klart å finne det ut, nå kan noen legge ut nytt spm. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 MacGyver har tidligere hatt en forhold til denne kvinnen. Vi møter henne igjen i en episode hvor MacGyver er i Midt-Østen, den jeg er ute etter bestemmer seg i slutten av episoden for å forbli nonne, hva heter denne kvinnen? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Marilyn? Nei, det var navnet på skuespillerinna, Marilyn Jones. Dama som ville bli nonne het Deborah eller noe tilsvarende son uttales "døbra". Og det var hun jo, død-bra-fin-lekker, så akkurat ut som damene jeg falt for på åttitallet. Om jeg snakker om rett dame og episode, var det midt-østen eller litt fjernere østen, Laos-Kambodsja-Vietnam sånn ca? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ja, vietlabodsjaområdet høres mer riktig ut Riktig svar der ja. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Da følger jeg opp med mer fra samme episode: Hva den andre dama hun jobba sammen med på barnehjemmet, og hva vet vi om hennes forhistorie? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ingen som svarer her, jeg er veldig usikker, men snakker vi om nonnen i femtiårene ved navn Moder Theresa, som etter hva jeg eridrer var fra en velstående familie som gikk dukken, så denne jenta ble sendt på klosterskole, eller blander jeg med annen episode nå? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nonne i femtiåra, eller kanskje noe over, på Petes alder. Men ikke "moder Theresa", heller "søster" noe annet. Episoden er "the road not taken" som ikke inneholder noen rik familie og kostskole, men et barnehjem med fattige barn i et av Thailands naboland. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Sister Margaret? Det var navnet, ja. Og hun har Pete hatt noen eventyr med tidligere. Pete: Last time I saw Margaret she was being chased across the Sahara with fifteen children and a goat. Pete: I guess I'll see you next time you're in trouble.Margaret: I'll be looking forward to it. Værsågod neste. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Var ikke det i minnesota? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Mission City, Minnesota. Korrekt! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Kudos til dem som kan finne frasen/"ordtaket" jeg tenker på: Den korte frasen beskriver tankegangen/ideologien til Tough Boys i episoden med samme navn. Stikkord til episoden for dem som ikke husker den fra navnet: Ungdomsgjeng, brannstiftelser, narkotika. Endret 16. mars 2010 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Dette var sløvt dere... Ikke et forsøk engang? Jaja, er egentlig fritt frem for neste om ingen vil prøve seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå