Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av episodene du nevner riktig, men hvilken? Og hva heter skurken?

MacGyver kommer med følgende kloke ord; "The hate has to stop somewhere, you GOT to believe that!"

The er fra the Challenge. Jeg har nå sett episoden på DVD. Jeg kjente ikke igjen akkurat det bildet du posta, men jeg så i alle fall persiennene og grafitien. Kurken som driver trykkeri og prøver å bli kvitt Challenge Club som han påstår tiltrekker narkiser og tyver til nabolaget, heter Larson.

Lenke til kommentar

Jo, husker som vanlig ikke episodenavn. Den ene er med jøden og maleriene som ble stjålet fra han av nazistene og med den gale dama som er i ferd med å sette opp et nettverk av nazister rundt om i USA.

Den andre er med den pensjonerte politimannen av en psykopat som selger våper til gjengene i en by i Minnesota(?) for å skape krig og arrangerer et gjengmøte der han skal sprengene alle sammen. MacGyver to the rescue :new_woot:

Lenke til kommentar
Jo, husker som vanlig ikke episodenavn. Den ene er med jøden og maleriene som ble stjålet fra han av nazistene og med den gale dama som er i ferd med å sette opp et nettverk av nazister rundt om i USA.

The ten percent solution. Det var den ene jeg tenkte på.

Den andre er med den pensjonerte politimannen av en psykopat som selger våper til gjengene i en by i Minnesota(?) for å skape krig og arrangerer et gjengmøte der han skal sprengene alle sammen. MacGyver to the rescue :new_woot:

Mulig du sikter til Gunz 'n boyz? Det er en challenger-episode, og den kan vel godkjennes.

Den andre jeg tenkte på var faktisk "The challenge", episoden med trykkerimannen Larson. Mac fant aviser kalt "White Warrior" i bakgården til trykkeriet, med nynazistisk trearmet hakekors på. Dermed skjønte vi at Larsons grunn til at han ville ha vekk Challenger-sentret kanskje ikke var at enkelte av medlemmene var eks-tyver og eks-narkiser, men at de var svarte.

Værsågodneste! :)

Lenke til kommentar

*Urk*

Tenkte selvsagt på den episoden, men siden jeg akkurat hadde lagd spørsmål om den episoden gikk jeg ut i fra at det var to episoder utenom den :hrm:

Neste: Hvilken episode? Hva blir stjålet i denne episoden? Har MacGyver stjålet motorsykkelen på bildet?!

post-129814-1265325710_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Neste spørsmål blir som følger:

Hvilke hjelpemidler brukte MacGyver til å hjelpe løs en dame som satt fast under en kano?

Episoden foregår i Amazonas.

En stokk og et rep.

Litt lite beskrivende kanskje?

Men det er riktig svar på spørsmålet! Din tur S_J.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...