bruno99 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 men noe med vinduene og persiennene får meg til å tenke på Challenger-senteret Du er på sporet Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke Tough Boys altså, siden du ikke siterte resten...? The Challenge? The Madonna? Runners? Runners og Snake-eye kanskje, siden det er et litt spesielt navn som er lett å huske? (selv om jeg sikkert husker det noe feil^^) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 En av episodene du nevner riktig, men hvilken? Og hva heter skurken? MacGyver kommer med følgende kloke ord; "The hate has to stop somewhere, you GOT to believe that!" Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 En av episodene du nevner riktig, men hvilken? Og hva heter skurken? MacGyver kommer med følgende kloke ord; "The hate has to stop somewhere, you GOT to believe that!" The er fra the Challenge. Jeg har nå sett episoden på DVD. Jeg kjente ikke igjen akkurat det bildet du posta, men jeg så i alle fall persiennene og grafitien. Kurken som driver trykkeri og prøver å bli kvitt Challenge Club som han påstår tiltrekker narkiser og tyver til nabolaget, heter Larson. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Det er riktig, neste!! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nevn to episoder hvor skurkene er nazister! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nevn to episoder hvor skurkene er nazister! Ingen som husker en eneste Mac-gyver-episode, eller helst to, som både inneholder rasemotsetninger og nazi-symboler? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Jo, husker som vanlig ikke episodenavn. Den ene er med jøden og maleriene som ble stjålet fra han av nazistene og med den gale dama som er i ferd med å sette opp et nettverk av nazister rundt om i USA. Den andre er med den pensjonerte politimannen av en psykopat som selger våper til gjengene i en by i Minnesota(?) for å skape krig og arrangerer et gjengmøte der han skal sprengene alle sammen. MacGyver to the rescue Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jo, husker som vanlig ikke episodenavn. Den ene er med jøden og maleriene som ble stjålet fra han av nazistene og med den gale dama som er i ferd med å sette opp et nettverk av nazister rundt om i USA. The ten percent solution. Det var den ene jeg tenkte på. Den andre er med den pensjonerte politimannen av en psykopat som selger våper til gjengene i en by i Minnesota(?) for å skape krig og arrangerer et gjengmøte der han skal sprengene alle sammen. MacGyver to the rescue Mulig du sikter til Gunz 'n boyz? Det er en challenger-episode, og den kan vel godkjennes. Den andre jeg tenkte på var faktisk "The challenge", episoden med trykkerimannen Larson. Mac fant aviser kalt "White Warrior" i bakgården til trykkeriet, med nynazistisk trearmet hakekors på. Dermed skjønte vi at Larsons grunn til at han ville ha vekk Challenger-sentret kanskje ikke var at enkelte av medlemmene var eks-tyver og eks-narkiser, men at de var svarte. Værsågodneste! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 *Urk* Tenkte selvsagt på den episoden, men siden jeg akkurat hadde lagd spørsmål om den episoden gikk jeg ut i fra at det var to episoder utenom den Neste: Hvilken episode? Hva blir stjålet i denne episoden? Har MacGyver stjålet motorsykkelen på bildet?! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, Mac stjal motorsykkelen og føyk innover i skogen for å stoppe en kjeltring. Pete måtte betale for motorsykkelen. Det er alt jeg husker fra episoden, så dette er ikke svar på oppgaven, mer en bump. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Husker jeg riktig om det var et halsbånd som ble stjålet? Mac fulgte etter tyvene til et helikopter som skulle til å ta av. Da kastet han et tau (?), inn i den bakerste rotoren. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det som er stjålet er et farlig virus. Det ble stjålet av en gammel venn av MacGyver som er en eller annen eks-spesialsoldat eller noe. Grunnen til at han stjeler den er fordi han har en eller annen hjerneskade. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Godtar den Munty, Anthrax (mildtbrann) blir stjålet fra labben til PF og tyven viser seg å være en tidligere venn av MacGyver. Neste! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Neste spørsmål blir som følger: Hvilke hjelpemidler brukte MacGyver til å hjelpe løs en dame som satt fast under en kano? Episoden foregår i Amazonas. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Neste spørsmål blir som følger: Hvilke hjelpemidler brukte MacGyver til å hjelpe løs en dame som satt fast under en kano? Episoden foregår i Amazonas. En stokk og et rep. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Neste spørsmål blir som følger: Hvilke hjelpemidler brukte MacGyver til å hjelpe løs en dame som satt fast under en kano? Episoden foregår i Amazonas. En stokk og et rep. Litt lite beskrivende kanskje? Men det er riktig svar på spørsmålet! Din tur S_J. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Han snurret repet så stokken løftet kanoen tror jeg. Hva het MacGyvers mormor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå