Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Jack Dalton i en av mine favorittepisoder når han har brukket det ene beinet og får beskjeden om at taxien hans (som han skulle selge for å starte Dalton air) er sprengt i luften. han blir fly forbanna og brekker det andre beinet også. Fanstastisk morsomt når Dalton forsvarer verdien for taxien sin og forklarer at det var 7 lags lakk, og MacGyver svarer at det var som malte den for han og man ser Pete ler for seg selv.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Spør du om hva som feiler sjefen for slemmingene i episoden der Jack fikk sprengt drosjen med bazooka?

I så fall: Han heter Murdoc. Han er gæærn og ond. Han har et stygt arr (brannsår) i ansiktet. Men jeg husker ikke noe potetbatteri i den episoden.

Lenke til kommentar

Mulig jeg var uklar:

han blir fly forbanna og brekker det andre beinet også.
Han hadde brekt begge bena fra før av forresten, så gikk han i vinkler, falt ned og brakk en arm i tillegg :p
Ahh, forvekslet jeg med en annen episode, hvilken?
Endret av bruno99
Lenke til kommentar

OK, jeg tror du tenker på episoden der Mac og Pete har fått falske beskjeder fcra hverandre om å møtes på et bilopphoggeri. Jack er også invitert, men kommer for seint. Det er Murdoc som står bak, og vi får tilbakeblikk til tidligere erfaringer med Murdoc, hvor han bl.a. skyter Jacks drosje med bazooka.

Og dersom det er helt feil, kan vi eliminere den episoden. :)

Lenke til kommentar

Ikke helt frisk eller Svinks? :p

Riktig Teddy, episodenavn var riktig og sjefen er forskjøla! Episoden handler forøvrig om at MacGyver noe ufrivvilig bli eier av en mikrofilm som inneholder info om hesteløpfiksing om jeg ikke husker feil. MacGyver blir tatt av ras, blir reddet osv osv. Du tar neste Teddy!

Lenke til kommentar
Ikke helt frisk eller Svinks? :p

Frisk som en fisk, men ikke helt på samme bølgelengde som deg. ;)

Du forvekslet antagelig at Jack hadde to brukne bein og brakk en arm med at Pete hadde brukket et bein og brakk et til - den parallellen var 'far out' for meg, men Teddy klarte det. Imponerende, gratulerer! :w00t:

Lenke til kommentar

Tror den har vært noen runder her ja, kort sagt: Blood Brothers, Mac med venner som barn, leke med våpen, vådeskudd gikk av som følge av at Mac forhindret uskyldig fugl fra å bli skutt, traff en kompis, macgyverism -> sykkeltralle, kompisen døde -> Mac liker ikke våpen.

?

:wee:

Lenke til kommentar

Oh god, innimellom blir jeg skremt av meg selv... Skulle se på en episode for å lete etter et godt spørsmål, og legger merke til noe spesielt: I en rekke eksplosjoner der vi ser hver i mellom et halvt sekund-sekund, syns jeg at jeg så gjenbruk av av et eksplosjonsklipp fra en tidligere episode. Jeg gikk tilbake til episoden der jeg mente jeg hadde sett den tidligere, og joda, gjenbruk!

Hvilke episoder er bildene hentet fra? Det holder egentlig med én av episodene, men det orginalen det er lettest å binde den til. Kudos om noen klarer begge! :grin:

\\ Har prøvd å få til å ta et snapshot i en hel time, VLC kræsjer hver gang, hjelper ikke med clean install, videoredigeringsprogrammet mitt tar ikke .mkv, begynner å google etter lugubre freewares... Fant løsning, måtte bytte video output module i VLC...

post-50769-1264779929_thumb.png post-50769-1264779953_thumb.png

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...