Kranjcar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Yes! Hvorfor reiser MacGyver alene til en "hytte oppi fjellet", og hva gjør han så deprimert i den samme episoden? Muligens litt dårlig formulert spørsmål, men dere skjønner vel hva jeg mener! Endret 17. september 2009 av strevens Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 ååååh! tror jeg husker det... kan du ikke si LITT mere om episoden please Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Mike døde i en klatreulykke. Derfor drar han på hytta til Pete for å få takle sorgen. Men så kommer Nikki og nærmest "plager" han. Edit: Murdoc dukker også opp. Mener å huske han falt ned fra fjellet i slutten, å "forsvann" på mystisk vis Endret 17. september 2009 av Borden Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Stemmer, en av 'Murdoc-klassikerene' det ja Gjerne ta et til spm. du! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fortsetter med litt lette spørsmål da. Hvordan viste Mac at Jack Dalton løy?(Hver gang Jack løy, så gjorde han noe som Mac gjennomskuet) Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Han hadde rykninger på øyet sitt! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 åååh, begynner å komme i litt MacGyver-stemning her Mr. Dalton blunker med det venstre øyet sitt når han lyver Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Strevens var først. Så you`re next! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hvor er billettene til ishockey-kampen MacGyver og bestefaren hans skal dra på ligger, i den episoden der noen terrorister får i oppdrag å sprenge Phoenix-Foundation? Endret 17. september 2009 av strevens Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 hmm... på Pete's kontor i Phoenix-Foundation bygningen? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Stemmer, men hvor på kontoret? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 nei du, det husker jeg ærlig talt ikke, flere år siden jeg såg episoden I skoffen på pulten kanskje. Men husker en veldig genial detalj Mac la merke til i den episoden. Når de gikk oppi i Phoenix-huset, møtte de to menn som sa de var de var de eneste der... men senere la geniale Mac merke til at d var lebestift på røykstumpen i askebegeret, det var hun terror-damebossen som var der :!: Så genialt vettu! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 nei du, det husker jeg ærlig talt ikke, flere år siden jeg såg episoden I skoffen på pulten kanskje. Men husker en veldig genial detalj Mac la merke til i den episoden. Når de gikk oppi i Phoenix-huset, møtte de to menn som sa de var de var de eneste der... men senere la geniale Mac merke til at d var lebestift på røykstumpen i askebegeret, det var hun terror-damebossen som var der :!: Så genialt vettu! Close enough, din tur! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 I en episode ser vi Mac dra tilbake til hjembyen hans. Der møter han noen gamle venner. For 30 år (ca.) siden hadde vennegjengen gravd ned en eske med en ting hver i. Hva var det MacGyver la nedi eska? Ekstrapoeng hvis noen husker hva de andre la nedi også Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Pistol og ammunisjon? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En lommekniv? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Ingen har rett... Kan gi et hint: Det er en slags oppfinnelse... Ikke en ny oppfinnelse, men en som er funnet opp fra før og som Mac gjorde en hjemmelaget versjon av Endret 18. september 2009 av tjotr Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Spretter? Var det første jeg tenkte på Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, men nermere... Det er noe som kan skade noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå